Pakkoruotsi
harmittaa vietävästi, ettei omalle lapselleen saa luoda haluamaansa tulevaisuutta.Ruotsi on täällä turha kieli ja haluaisi, että lapsi voisi opiskella ranskaa. Kakkosasunto on Ranskassa!
Äidit kapinaan!!!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Voihan se alottaa ranskan opiskelun vaikka heti! Ihme tekosyy.
Ei voi aloittaa koska koulu joutuu tarjoamaan pakkoruotsia ja koulun resurssit ja rahat menevät ranskan sijaan pakkoruotsin tunteihin.
Päivässä on vain 24 tuntia. Aina kun teet jotain niin päätät olla tekemättä jotain toista. Sinun aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään että aika on rajoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi aloittaa koska koulu joutuu tarjoamaan pakkoruotsia ja koulun resurssit ja rahat menevät ranskan sijaan pakkoruotsin tunteihin.
Päivässä on vain 24 tuntia. Aina kun teet jotain niin päätät olla tekemättä jotain toista. Sinun aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään että aika on rajoite.
...oppilaan resursseista puhumattakaan.
Aika vähissä on keskimäärin ne ihmiset, jotka englannin ja ruotsin lisäksi pystyvät vaikka kirjoittamaan jotain vielä jollakin muulla kielellä.
Minulle on ollut paljon iloa pakkoruotsista. Sen sijaan pakkofysiikasta ja pakkoliikunnasta minulle ei ole ollut mitään iloa, ei nyt eikä kouluaikana.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ollut paljon iloa pakkoruotsista. Sen sijaan pakkofysiikasta ja pakkoliikunnasta minulle ei ole ollut mitään iloa, ei nyt eikä kouluaikana.
Kouluopetuksen tarkoituksena ja tavoitteena ei ole tuottaa iloa.