Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ostun baarissa juomassa Iris coffeeta. Mitään passia ei kyselty, kunhan hoidan vain peffani pihalle viiteen mennessä
Kissanhiekkakakku
27.11.2021 |
En ymmärrä tätä logiikkaa mutta kippish!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla olutta kotona. Cheers!