Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset onnistuvat lähes kaikessa mihin ryhtyvät

Vierailija
22.02.2015 |

ja toisille koko elo on yhtä suossa tarpomista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet onnistujat eivät ole perfektionisteja. Osaavat realistisesti suhtautua osaamiseensa.

Vierailija
22/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset luovuttaa helpommin. Miehen sisko masentui 20 vuotta sitten kun ei saanut yhtä haluamaansa kesätyöpaikkaa. Muutti kotiin murehtimaan.

Toinen seikka on se, että asettaa järkevät tavoitteet. Vähän yli oman mukavuusalueen. Saavuttaa sen ja pyrkii taas pidemmälle. Ei siis kuvittele että yhdessä yössä laihtuu 50 kiloa ja muuttuu miljonääriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veljenpoika, jolta onnistuu kaikki. Hannuhanheksi häntä kutsummekin. On juurikin positiivinen, avoin, iloinen, reilu, mutta siltikin ihmettelen ja ihailen hänen tuuriaan kaikessa.

Vierailija
24/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:38"]

Niinpä. On ihanat talot, mökit tai huvilat, mukavat ukot, hyvinkäyttäytyvät lapset, kivaa tarpeeksi sosiaalista elämää. Terveyttä piisaa ja työkin on mukavaa, jos sitä edes tarvitsee tehdä.. Ainoa murhe tällä hetkellä on vuittoniin tullut pieni tahra. Pöh.

[/quote]

Minä näytän tuommoiselta ulospäin.

Joo, on viihtyisä talo, ihana mies, hyvinkäyttäytyvät lapset, ei rahahuolia.

Murheitakin on, mutta en tee niistä numeroa. Keskityn siihen mikä on hyvin tällä hetkellä. Suurin huolen aihe on oma terveys, vakava etenevä sairaus johon ei ole parantavaa hoitoa. Tämän sairauden takia en pysty tekemään kaikkea mitä haluaisin, ja joudun ottamaan tiettyjä rajoitteita huomioon jokapäiväisessä elämässä. En kuitenkaan jää märehtimään niitä rajoitteita, vaan teen elämästäni niin miellyttävää kuin mahdollista niillä resursseilla jotka minulla on.

Mutta siis ulospäin elämäni näyttää siltä että suurin murheeni on Vuittoniin tullut pieni tahra.

Vierailija
25/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se karma taas. Ei auta valittaa. Sitä saa mitä on tilannut.

Vierailija
26/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat tukea. Se on tärkeintä. Olen elänyt tilanteessa jossa lähipiirini on tukenut minua, ja tilanteessa jossa ei, ja suorituskyvyssäni oli eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
27/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ova varmasti sinnikäitä. Onnistujat siis. Ja miten määritellään onnistuminen? Onko se vain maallista mammonaa, vai onko elämässä syvempiä saavutuksia ja ihmisiä? Kaikille onnistuminen on varmasti suhteellinen käsite...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän