en tykkää, kun vaimo pistää rahojamme tatuointeihin
olisiko teillä vinkkejä, millä saisin touhun loppumaan? en muutenkaan tykkää tatuoinneeista ja nyt sitten oma eukko alkaa olla täynnä niitä ! kun tapasimme 10v sitten löytyi vain yksi pieni kuva, nyt niitä on jo kuusi ! viimeisin on vielä erittäin iso ja näkyvällä paikalla :( on yrittänyt saada minutkin ottamaan, vastasin ettei niin ikinä tule tapahtumaan
Kommentit (25)
Mulle tulee tatuoiduista ihmisistä mieleen aina joku narkkari, en vaan voi sille mielikuvalle mitään. Mutta joo, heitä kanttura pihalle ja äkkiä!
Meillä tehosi se hyvä vanha keino.
Vaimo halusi ottaa tatuoinnin. Vedin samantien huulipunaa huuliini ja sanoin että jos otat tatuoinnin alan käyttämään itse Huulipunaa päivittäin.
Se tatskavikinä loppui siihen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:12"]
Kun pakolliset yhteiset menot on maksettu ja vaimo maksanut itse omat henk.kohtaiset menonsa ym niin sen jälkeen jos on vielä vaimolla omaa ylimääräistä rahaa niin ne voi vapaasti käyttää mihin haluaa.
Se onkin sitten ihan toinen juttu jaksatko jatkossa katsella wt-ilmestystä mutta toki tiedät missä on ovi jos ei nappaa enää.
[/quote]
Jaa, mieskö on aina se joka etsii oven? Lehmä ulos.
[/quote]
Ei välttämättä, mutta yleisesti yhteisestä kodista on vaikea ketään ulos ajaa. Omasta puolestaan voi tehdä sen päätösen että nyt en sidä ja lähden.
Toinen vaihtoehto toki on tehdä itse itsestään niin sietämätön että toinen joutuu tekemään tuon päätöksen omasta puolestaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:28"]Toinen vaihtoehto toki on tehdä itse itsestään niin sietämätön että toinen joutuu tekemään tuon päätöksen omasta puolestaan.
[/quote]
Sietämättömäksi itsensä tekemisen miehet usein osaavat naisia paremmin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:12"]
Kun pakolliset yhteiset menot on maksettu ja vaimo maksanut itse omat henk.kohtaiset menonsa ym niin sen jälkeen jos on vielä vaimolla omaa ylimääräistä rahaa niin ne voi vapaasti käyttää mihin haluaa.
Se onkin sitten ihan toinen juttu jaksatko jatkossa katsella wt-ilmestystä mutta toki tiedät missä on ovi jos ei nappaa enää.
[/quote]
Jaa, mieskö on aina se joka etsii oven? Lehmä ulos.