Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tykkää, kun vaimo pistää rahojamme tatuointeihin

Vierailija
22.02.2015 |

olisiko teillä vinkkejä, millä saisin touhun loppumaan? en muutenkaan tykkää tatuoinneeista ja nyt sitten oma eukko alkaa olla täynnä niitä ! kun tapasimme 10v sitten löytyi vain yksi pieni kuva, nyt niitä on jo kuusi ! viimeisin on vielä erittäin iso ja näkyvällä paikalla :( on yrittänyt saada minutkin ottamaan, vastasin ettei niin ikinä tule tapahtumaan

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko vaihtoon, ei nyt muu auta.

Vierailija
2/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en haluaisi katella väritettyä naista. Luultavasti jotain päässä vialla. Jätä se leimattu lehmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille erivärisiä tusseja ja kehota jatkamaan ihonsa suttaamista, itse nostat kytkintä taakse katsomatta.

Vierailija
4/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin lähinnä miten on mahdollista että puoliso käyttää yhteisiä rahoja sellaiseen mihin toinen ei niitä halua käytettävän ja jotka eivät ole kotitalouden yhteisiä asioita kuten esm. ruoka tai kotitalousmenot. Ehkä erillinen tili yhteisille menoille ja jos niitäkään ei puoliso osaa käyttää käyttöikeuden poistaminen häneltä.
Toisaalta yhteisten rahojen käyttäminen väärin söisi sen verran luotamusta suhteesta että pidemän päälle suhdetta olisi turha jatkaa.

Vierailija
5/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menettämässä hänet alakulttuurille. Toiset kuulemma addiktoituvat tatuoinneille. Addiktio on vahvempi kuin sinä, jos et laita tilannetta tienhaaraan - tatuointien tie vai yhteinen elämä. Keskustelun ja päätösten paikka.

Vierailija
6/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi haluat vapaaehtoisesti rumentaa itseäsi ja vielä maksaa siitä paljon.

Vierailija
7/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lopettaa ton White Trash harrastuksen ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
8/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tähän naiseen tutustuessasi uskonut, että tatuointi on merkki siitä, että kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
9/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se todella käyttää yhteisiä rahoja niin alat säkin sit tehdä samaa. Osta vaikka itselles uus puhelin ja jos nillittää niin voit todeta vain, että sehän täällä näkyy olevan tapana. Mikäli taas vaimo käyttää omat rahansa tatuointeihin niin et sille valitettavasti mitään voi.

Vierailija
10/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti ottaen: mitä enemmän tatuointeja, sitä vähemmän järkeä päässä.

Vierailija
11/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuri riski, että jos on yksi tatuointi niin niitä tulee tulevaisuudessa lisää. Eli jos ei tykkää kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
12/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enää nykypäivänä tatuointeja alakulttuuriksi sanoisi. Alkaa olla aika normi, että lähes jokaiselta löytyy ees joku pikkujuttu. Meitä lähes koko kropan peittäneitä ei taas paljoa ole. Itse olen pitänyt rajan siinä, että kämmenselkiim tai kaulaan/rintaan tai päähän en mitään ota. Olen muuten siisti ja tatuoinnit laadukkaita, joten olen ihan normaali korkeasti koulutettu ja esimiestyössä. Paljon näkee yhtälöä, että kamalia tatuointeja halvalta kotitatuoijalta ja muutenkin epäsiisti, miellän sen itsekin ikävän näköiseksi. Oletko koskaan kertonut vaimolle, että et pidä tatuoinneista? Tietty vaimo on jo nuo ottanut ja niistä ei eroon pääse, mutta kannattaisiko hienovaraisesti ottaa kantaa vaikka niiden määrään ja ilmaista, että et pidä liiallisesta tatuoimisesta? Minä ja mieheni olemme samanlaisia ja yhtä tatuoituja, mutta kyllä hän saattaa antaa rehellisen mielipiteen esim hiusväristä tai vaatteesta. Mutta yhteisiä rahoja ei kuulu käyttää tatuointeihin tai muuhun omaan! Omat palkkarahansa voi käyttää miten haluaa, mutta ei esim yhteiseltä tilitä oteta rahaa tatuointeihin tai esim partureihin, vaatteisiin jne.

Vierailija
13/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on tämä: nyt laitatte yhteiset rahanne puoliksi ja loåetatte ne yhteiset rahat ja yhteiset kulut ja jaatte kaiken reilusti ja maksatte omista tuloistanne omat menonne . Naisesi saa tatuoida itsensä niin kuin haluaa jos on omaa rahaa. Kerropas mielipiteesi hänelle, että täällä yleisäpalstalla käsitellään hänen itsensämääräämisoikeudesta.

Vierailija
14/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo myöhässä, jos on jo kuusi leimaa. Lusikat jakoon ja ottakoon yksin ja omalla rahallaan niin paljon, kun mahtuu kroppaan kuvia.

Vierailija
15/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:59"]

En nyt enää nykypäivänä tatuointeja alakulttuuriksi sanoisi. Alkaa olla aika normi, että lähes jokaiselta löytyy ees joku pikkujuttu. Meitä lähes koko kropan peittäneitä ei taas paljoa ole. Itse olen pitänyt rajan siinä, että kämmenselkiim tai kaulaan/rintaan tai päähän en mitään ota. Olen muuten siisti ja tatuoinnit laadukkaita, joten olen ihan normaali korkeasti koulutettu ja esimiestyössä.

[/quote]

Et ilmeisesti tajua, että kaikkien tatuointeja omaavien mielestä ne omat tatuoinnit ovat "laadukkaita". Todellisuudessa toinen toistaan typerämmän nakoisia lapsellisia kuvituksia.

Vierailija
16/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat niin turhia ja eivät näytä hienoilta kenenkään iholla!

Vierailija
17/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa se lehmä. Ja vaadit joka sentin takaisin niistä rahoista mitä se on hassannut. Kamat pihalle, lukot vaihtoon ja hiuksista vittuun tollanen loisämmä.

Vierailija
18/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:04"]

Tilanne on tämä: nyt laitatte yhteiset rahanne puoliksi ja loåetatte ne yhteiset rahat ja yhteiset kulut ja jaatte kaiken reilusti ja maksatte omista tuloistanne omat menonne . Naisesi saa tatuoida itsensä niin kuin haluaa jos on omaa rahaa. Kerropas mielipiteesi hänelle, että täällä yleisäpalstalla käsitellään hänen itsensämääräämisoikeudesta.

[/quote]

Johan se on tuhlannut miehenkin rahat. Ja kuinkas tällä palstalla kerrotaan miehistä kaikkea paskaa? Koskeeko "anonyymiteetti" vain naisia?

Vierailija
19/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora hiuksista vittuun.

Vierailija
20/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pakolliset yhteiset menot on maksettu ja vaimo maksanut itse omat henk.kohtaiset menonsa ym niin sen jälkeen jos on vielä vaimolla omaa ylimääräistä rahaa niin ne voi vapaasti käyttää mihin haluaa.

Se onkin sitten ihan toinen juttu jaksatko jatkossa katsella wt-ilmestystä mutta toki tiedät missä on ovi jos ei nappaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme