Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin isäni luokse korpeen nukkumaan ja ironista on se, että

Vierailija
27.11.2021 |

En pysty nukkumaan täälläkään.

Isäni koti on siis minun lapsuuden kotini, olen landella kasvanut, mutta asun ja työskentelen kaupungissa. Teen yötyötä ja unet 2 viimeisen viikon ajalta ovat jääneet vajaiksi taloyhtiön remontin takia. Nyt päätin matkustaa isäni luokse tänne syrjäseudulle lepäämään, jossa olen aina saanut rauhassa ladata akkujani täydellisessä hiljaisuudessa. Noh nyt aamulla aikaisin heräsin täysin yllättäen meluun, nousin ylös unenpöpperössä katsomaan mitä tapahtuu ja huomasin, että viereisellä pelolla on aloitettu työt. Pelto on hiljattain vaihtanut omistajaa ja uusi omistaja on laittanut hösseliksi ja ruvennut raivaamaan pellon reunoja. Moottorisahaa, kivien siirtelyä jne. Ajattelin, että ei voi olla totta ja hävettää myöntää, että meinasin vetää ensin vanhat kunnon itkupotkuraivarit lattialla, mutta sitten jostain kumman syystä alkoi naurattamaan ja hekotin hyvän tovin tyhjää hullunnaurua. Olen kai sekoamassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei sitten voi mitään.

Vierailija
2/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sekoamassa, olet ollut hullu jo hyvän tovin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nauraminen oli hyvä reaktio. Et ole sekoamassa, kun näit tässäkin tapauksessa sen tragikoomisen puolen. Ilo pintaan, vaik syvän märkänis, sanottiin ennen karjalassa. 

Vierailija
4/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut korvatulpista?

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikuulokkeet.

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus :D

Vierailija
7/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naapuri nyt yöllä siellä raivaa. Mene ajoissa illalla nukkumaan, kerkiät nukkua hyvin ennenkuin hän aloittaa.

Kun kroppa käy ylikierroksilla, voi kestää aikansa, ennenkuin stressihormonit laskevat ja saat normaalisti taas unen päästä kiinni. 

Bodia, tsemppiä ja sporttista. Hyvä, että on huumori tallella, se suojaa psykooseilta, vaikkei nukkuisi ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap tuohon sekoa. Ikävä tilanne mutta tuo sinun huumorisi sai minutkin nauramaan! Olen tehnyt aikanani kolmivuorotyötä sairaanhoitajana. Ajoittain oli kyllä vaikeata rytmien tasaaminen ja yötyöjaksolla päivisin nukkuminen. Esim. juuri remontin aikaan sekä viikonloppuisin. Korvatulppia ja pään ympäri menevää paksua huivia käytin. Eivät auttaneet täysin mutta jonkin verran. Tsemppiä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi