Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; viime aikojen oivalluksia

Vierailija
22.02.2015 |

Ihan tässä viime päivinä ajatteluni on muuttunut tai ehkä paremmin sanottuna olen tiedostanut muutoksen omassa itsessäni, mitä tulee suhtautumiseen ja haaveisiin vastakkaisen sukupuolen suhteen. Mietin jollakin tavalla vähemmän sitä, mitä annettavaa minulla on ja haaveilen enemmän niiden asioiden saamisesta elämääni, joista en aiemmin niin uskaltanut haaveilla, vaan ajattelin itseäni vain niiden asioiden antajana; jonkinlainen turvallisuus, lämpö, rauhoittava läsnäolo yms.

Olen ajatellut, että ehkä minun ei kuulukaan olla sellaisten asioiden tuottaja, vaan vastaanottaja ja minun vahvuuteni ovat jossakin muualla ja minun ei tarvitse sopeutua tai esittää sellaista roolia, joka kuuluu jollekin muulle. Ehkä minusta ei vain tule sellaista vaikutelmaa, vaan minun tehtäväni on olla ohjattavana ja samalla antaa mukavia asioita ja lisäarvoja omalla tavallani ja jopa tuottaa toiselle hyvää oloa olemalla sillä tavalla haavoittuvainen. Mitään suurempaa käytännön merkitystähän tällä ei tietenkään ole, koska ei ole mitään sellaista sosiaalista elämää, jossa tällä olisi mitään merkitystä. En tiedä miten voisin löytää sellaisen ihmisen, joka haluaisi huolehtia minusta, mutta nyt minusta tuntuu luonnollisemmalta kertoa niistä tunteista, vaikka se on paradoksaalista ja huono idea siinä mielessä, että sen voisi odottaa huonontavan suosiota ennestään, mutta oman emotionaalisen kehityksen kannalta se tuntuisi oikealta.

Jotenkin seksikin tuntuisi ehkä luonnollisemmalta tuossa ominaisuudessa, kuin siinä tavanomaisessa huohotuksessa, jossa miehen pitäisi olla se tyhmänonnellinen suorittaja hassu virne naamalla, kun on viimein saanut saamisseksiä eli seksiä, jossa mies ihailee ja naisen itsetunto nousee. Ehkä sellaisessa ominaisuudessa voisin jotenkin vapautua siitä tunteesta. Toki siinä olisi joitakin samoja elementtejä, kuten että nainen olisi edelleen tavalla tai toisella se seksin ja kosketuksen portinvartija ja naisen kiihottuminen miehen vartalosta tai edes seksistä nauttiminen ei olisi itsestäänselvyys, mutta asetelma olisi lämpimämpi ja siinä ei olisi samanlaista valtapelin tuntua ja samanlaista riettautta ja tuhmuutta kuin perusseksissä, vaan se olisi ikään kuin osa huolenpitoa. Riettaudella ja tuhmuudella tarkoitan siis sitä naisellista ajatusmallia, jossa nainen antautuu miehen vietäväksi ja koskettelee miehen ällöä vartaloa ja tekee palveluksia miehelle, joista ei saa ikinä puhua suoraan ja joita ei saa ikinä pyytää suoraan...eli jos minä en olisi se päällepainava huohottaja, niin ehkä nainenkaan ei voisi olla se helpottava enkeli, joka suvaitsee hyväillä miehen rumuutta. Tuo rajaveto on kyllä vähän vaikea tehdä, koska valta-asetelma on joka tapauksessa samankaltainen ja nainen ei edelleenkään ole kiinnostunut miehen vartalosta ilman tunteita ja on vaikea sanoa, onko naisen ikinä mahdollista hahmottaa seksiä sillä tavalla, että se olisi jotenkin luonnollinen ja tuhmuudeton (ilman tätä 'ihana päivänsäde ja petolinnun persemenninkäinen kohtaavat' asetelmaa) tapahtuma, jossa se olisi muun huolenpidon jatke.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:11"]

ಠ_ಠ mitä mä just luin...

[/quote]

No mitä? Osaat varmaan selventää, älykkö? Minusta tämä oli paljon positiivisempi viesti kuin sata aiempaa. Mutta ilmeisesti jotkut ovat niin pahantahtoisia, että pienikin eteenpäinmeno ihmisen hänelle asioissa vaikeissa ansaitsee ilkkuvia kommentteja. Vai onko jotenkin vaikeaa kyetä ymmärtämään että toisella ihmisellä on hiukan vaikeampaa kuin itselläsi? Vai oletko sä 29v ja vailla seurustelukokemusta? 

Vierailija
2/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

da fuck i just read?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lyhyesti sanottuna kaipaat elämääsi ehkä vanhempaa, äidillistä naista. Oletko koskaan ajatellut näin?

Vierailija
4/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siitä nyt vaan. Loppuu nää lätinät.

Vierailija
5/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:22"]Eli lyhyesti sanottuna kaipaat elämääsi ehkä vanhempaa, äidillistä naista. Oletko koskaan ajatellut näin?
[/quote]
Työnsin juuri 0.33l Cocacola pullon takapuoleeni. Nyt tuntuu hyvältä-mies 29-

Vierailija
6/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:22"]

Eli lyhyesti sanottuna kaipaat elämääsi ehkä vanhempaa, äidillistä naista. Oletko koskaan ajatellut näin?

[/quote]Ehkä jotakin semmoista, mutta ei välttämättä vanhempaa. En ainakaan usko, että vanhempi ikä tekee naisista sellaisia mitenkään automaattisesti. Oma äitini on kyllä minulle sanonut joskus aiemmin, että minun kannattaisi ehkä katsella vanhempia naisia eli yli 30-vuotiaita. Saatoin kyllä silloin itse olla pari vuotta nuorempi, mutta enintään pari vuotta.

-Mies 29v-

Vierailija
7/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tämän yön oivallukset:

Olen hereillä, vaikka mun piti mennä jo tunteja sit nukkuun.

Koska olen vielä hereillä, niin se kostautuu huomenna, koska huomenna pitäisi jaksaa lähteä Matkukseen.

Olisi järkevintä painua nukkuun nyt. Pää ei oikein toimi.

Öitä av:laiset.

t. se 17-vuotias teini

Vierailija
8/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti tykkään sinusta kamalasti mies29. =)

Olet niin ihana ajatellessasi noita juttujasi, mitä suurin osa miehistä ei vaan osaa ajatella.

Nam! =))

Vierailija
9/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:27"]

Mun tämän yön oivallukset: Olen hereillä, vaikka mun piti mennä jo tunteja sit nukkuun. Koska olen vielä hereillä, niin se kostautuu huomenna, koska huomenna pitäisi jaksaa lähteä Matkukseen. Olisi järkevintä painua nukkuun nyt. Pää ei oikein toimi. Öitä av:laiset. t. se 17-vuotias teini

[/quote]Hyvää yötä pikkuhamsulityttönen.

-Mies 29v-

Vierailija
10/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, niin toivon sinulle sellaista sinut kurissa pitävää kaapin paikan näyttäjää, tai ehkä ennemminkin ne kuteet roikkuvat vaatehuoneen avotangolla siellä teillä. Sanoisin että semmonen alkaen +6 vuotta sinusta tai enemmän on hyvä ikäero? Kun nyt vaan lykästäisi. Onnea suhteellenne. Oikeasti.

Vierailija
11/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="22.02.2015 klo 00:30"]

Minä oikeasti tykkään sinusta kamalasti mies29. =)

Olet niin ihana ajatellessasi noita juttujasi, mitä suurin osa miehistä ei vaan osaa ajatella.

Nam! =))

[/quote]Se oli sitten mukavin tänään (tai menneenä päivänä) kuultu asia. Kiitos.

-Mies 29v-

Vierailija
12/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:34"]

Aww, niin toivon sinulle sellaista sinut kurissa pitävää kaapin paikan näyttäjää, tai ehkä ennemminkin ne kuteet roikkuvat vaatehuoneen avotangolla siellä teillä. Sanoisin että semmonen alkaen +6 vuotta sinusta tai enemmän on hyvä ikäero? Kun nyt vaan lykästäisi. Onnea suhteellenne. Oikeasti.

[/quote]Kuulostaa vähän alistamiselta enemmän. Eiköhän monella tavismiehellä ole oma kotityranni, joka odotti sen aikaa, että saa miehen nalkkiin. Minä en välttämättä haluaisi koskaan asua samassa kotitaloudessa kenenkään kanssa.

-Mies 29v-

Vierailija
14/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ihan kokonaan lukea, mutta hyvältä kuulostaa! Ja oon ollut aika vastahankaan sua, joten tämä kehu ei tule faniltasi! Äläkä nyt loukkaannu, tämä oli vilpitön kehu ja toivon just, että pääset minne haluat ja olet se kuka oot. Tsemiä :) 

Vierailija
15/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja saapuu, kun oppilas on valmis. 

Zen

Kuulosta hyvälle, mies 29!!! :)))) (ope = voisi olla tässä tapauksessa se nainen, joka tahtoo pitää sua hyvänä ja antaa just tuota, mitä sä oivalsitkin, että tarvitset. Ja hän saa sitä, minkä oivalsit olevan sun juttusi:) )

Vierailija
16/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:34"]

[/quote]Kuulostaa vähän alistamiselta enemmän. Eiköhän monella tavismiehellä ole oma kotityranni, joka odotti sen aikaa, että saa miehen nalkkiin. Minä en välttämättä haluaisi koskaan asua samassa kotitaloudessa kenenkään kanssa.

-Mies 29v-

[/quote]

Voi ei, puhtaasti ja sangen vilpittömästi vain toivoin, että sinä saisit nyt ihan sitä mitä haluat, ja etenkin niillä ehdoilla, joilla sinä haluamasi haluat. Kuka tässä tyrannisoimisesta mitään puhuikaan. Kokemus ja näkemys voi olla kaikessa vain plussaa. Vanhassa vara parempi.

Vierailija
17/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:46"]

Opettaja saapuu, kun oppilas on valmis. 

Zen

Kuulosta hyvälle, mies 29!!! :)))) (ope = voisi olla tässä tapauksessa se nainen, joka tahtoo pitää sua hyvänä ja antaa just tuota, mitä sä oivalsitkin, että tarvitset. Ja hän saa sitä, minkä oivalsit olevan sun juttusi:) )

[/quote]Kiva että kuulostaa.

Lähden nyt nukkumaan, vaikka piti muutama tunti sitten lähteä ulos, mutta enpä sitten jaksanut.

Hyvät yöt.

-Mies 29v-

Vierailija
18/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään sakot kun olin haistelemassa naisten pyörien satuloita ostoskeskuksessa. Ihme poliisivaltio.-mies 29v-

Vierailija
19/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa, onko naisen ikinä mahdollista hahmottaa seksiä sillä tavalla, että se olisi jotenkin luonnollinen ja tuhmuudeton (ilman tätä 'ihana päivänsäde ja petolinnun persemenninkäinen kohtaavat' asetelmaa) tapahtuma, jossa se olisi muun huolenpidon jatke.

Kyllä varmasti on. Alat nyt vain valmistautua siihen :)

Vierailija
20/21 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ಠ_ಠ mitä mä just luin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi