Lue keskustelun säännöt.
Huijaako kukaan Kelaa kertomalla olevansa yksinhuoltaja, vaikka mies asuukin samassa asunnossa? Miten onnistuu? Onko tullut epailyja?
Kommentit (24)
Mä en oo kateellinen vaan ärsyttää, että jotkut täällä yrittää pärjätä rehellisesti ja jotkut taas pärjää petoksella. Mulla on elämä ja en todellakaan elä sitä kusettamalla kelaa.. Toisin kun jotkut. Ja mistä helvatasta sä tiiät onko se mun naapuri vai kuka? Joten pidä suusi supussa! Kannattas hankkia ite elämä! Katos kun nää säädökset koskee kaikkia...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vaihtaa miestä, kun sukkia ja taas tehhä uuden kanssa lapsia..
Kyllä elämä on paljon helpompaa ydinperheessä.
" Ja mä en tosiaan usko, että suhde kestäisi tota KAIKKEA. Avopuoliso voisi vielä tosiaan maksaa meidän asumisen, mutta että maksaisi vielä vieraan lapsen tarhamaksut"
Ai että mahdollisen puolison lapsi on VIERAS no kannattaskohan esitellä toisilleen!
Juu systeemissä on mätää ja hyväksikäyttäjiä löytyy ja vieläpä niin tyhmiä että jaksavat ylpeillä ja leuhkia asialla.
Ja jos yhdessä asutaan niin samaan talouteen ne tulot tulee. Ja esim elatusmaksulla kattaa tasan tarkkaan tarhamaksun . Eikö teidän mielestänne teidän itsenne tule maksaa mitään vaan olla vaan käsi ojossa heti mulle kaikki tänne nyt.