Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vuoteen halunnut

Vierailija
21.02.2015 |

Miehen "alhaisen seksuaalivietin" kausin on nyt kestänyt vuoden. En kestä enää. Voiko tuo olla tottakaan? Olen jo unohtanut miltä tuntuu kun mies tekee aloitteen ja haluaa oma aloitteisesti panna sua.
Kenelläkään samaa tilannetta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä ihmiskuntaa sääliksi, siis seksistä ja sen puutteesta valitetaan... helvetti jossain foorumilla. Mitä jos vaikkapa nappailisi miehensä kanssa muutaman keppanan tai pullon punkkua, pyytäisi vaikka suuseksiä("vaihtarina takaisinpäin toki" ;) ), painostaminen helvettiin. Ja antakaa miestenne esim. pelata pelejä, käydä ilman mutinoita välillä kapakassa, antakaa miehen järkkää vaikka illallinen(ja älkää odottako jatkuvasti lahjoja ja muuta turhanpäivästä). Kun mies tuntee olevansa kunnioitettu ja nainen vähän ääntelee kivasti ja pikkasen huumorin kautta lähestyy asiaa niin kyllä alkaa tapahtua.

Ja opetelkaa ihmiset masturboimaan, ja puhukaa siitä kumppanille, ei aina jaksa seksiä... joskus voi vaan itse hoitaa hommat (ja pyytää vaikka puolison vielä katsomaan tai sopia "hei mä haluan tyydyttää itteeni, voit itekki rauhassa duunailla iteksiin samaa enkä tuu häirittee... sit voidaan vaikka sapuskoida, tai voit tulla lopettelemaan minun tyköön kun tuntuu siltä".

Vierailija
22/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:27"]Meillä ei oo halunnut neljään vuoteen. [/quote] mikä saa suhteen kestämään?? [/quote] en tiedä...varmaan lasten takia ollaan.mutta ei tätä parisuhteeksi voi sanoa. Ja seksin haen muualta. [/quote] ok.. niin ajattelinkin ettei ihan ilman pysty olemaan.. itse läksin nostelemaan joskus 3kk pihtauksen jäljiltä kun ein saanut seksittömyydelle järkevää selitystä ja kyse oli kuitenkin suuresta rakkaudestani. Ennemmin yksin ku kiimasta hullu :) [/quote] :) mä en ymmärrä miks mä en vaan voi erota..

[/quote]minä ymmärrän. Raha ja elintaso. T.mies joka ei halua naisystäväänsä
[/quote]

mies on työtön.minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko 21 todella, ettei kaikkea ole yritetty? Se on helppo neuvoa sivusta, kun ei itse ole ollut vastaavassa tilanteessa. Kun mitkään keinot ja kikkakolmoset eivät toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi