Mies vahti 2 minuuttia lasta ja sai sähköiskun
Ja tietenkin vika on minun.
Itse olin keittiössä syömässä ensimmäistä kertaa koko päivänä ja mies lähti lapsen kanssa olohuoneeseen.
Hetken päästä kuuluu kova itku niin poika oli mennyt huoneeseen jossa pistorasiat poistettu. Ilmeisesti saanut suojaamattomasta pistorasiasta sähköiskun.
Kädessä palovamma jälki.
Mies väittää ettei muka ole saanut sähköiskua, ettei ole mahdollista, mutta kukaan ei nähnyt mitä tapahtui.
Pakotin miehen lähtemään päivystykseen varmistamaan että poika on kunnossa. Nyt mietin et saakohan se edes sitä hoidettua oikein vai pitäisikö lähteä sinne perästä katsomaan.
Jotenkin ottaa päähän et 2 minuuttia saat leipä palan suuhun niin jo on kriisi päällä.
Kommentit (27)
Ottakaa ne sulakkeet irti kun poistatte suojapinnat mistään koje- tai jakorasiasta! Juuri tän takia sähköhommia ei saa tehdä kuin ammattilainen!!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:43"]
oletko ap ylipainoinen? miksi et ollut kerinnyt mitään syömään päivän aikana?
[/quote]
Onko sillä jotain merkitystä jutun kannalta? Halusitko vain päästä pätemään ja tuntemaan oloasi paremmaksi vauva-palstalla?
Ihan tiedoksesi, minäkään en ehdi useasti syömään mitään kahden taaperon kanssa ennen kuin illalla menevät nukkumaan. Aika vaan ei riitä. Ja painoindeksini on 18,9.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:43"]
oletko ap ylipainoinen? miksi et ollut kerinnyt mitään syömään päivän aikana?
[/quote]
Onko sillä jotain merkitystä jutun kannalta? Halusitko vain päästä pätemään ja tuntemaan oloasi paremmaksi vauva-palstalla?
Ihan tiedoksesi, minäkään en ehdi useasti syömään mitään kahden taaperon kanssa ennen kuin illalla menevät nukkumaan. Aika vaan ei riitä. Ja painoindeksini on 18,9.
[/quote]
on sillä kun mainitsit. jos ei olisi merkitystä niin et olisi maininnut että vasta nyt olet tälle päivää syömässä.
aika ei vaan riitä, my ass! lapsetko ei syö päivän aikana mitään?
yleensä ne ylipainoiset aina jaksaa mainostaa "VASTA NYT sain jotain suuhuni".
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:37"]
Siis kuka sai sähköiskun? Mies vai lapsi? Todella epäselvä kirjoitus.
[/quote]
Aivan kuin Martina Aitolehden viitaukset: Vein topin ompelijalle, johon ommellaan laahus.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Jos aikuinen ei ehdi/pysty syömään koko päivänä mitään ennen iltaa niin on kyllä aika kädetön organisoimaan elämäänsä tai syömishäiriöinen.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:54"]
Ja tietenkin vika on minun. Itse olin keittiössä syömässä ensimmäistä kertaa koko päivänä ja mies lähti lapsen kanssa olohuoneeseen. Hetken päästä kuuluu kova itku niin poika oli mennyt huoneeseen jossa pistorasiat poistettu. Ilmeisesti saanut suojaamattomasta pistorasiasta sähköiskun. Kädessä palovamma jälki. Mies väittää ettei muka ole saanut sähköiskua, ettei ole mahdollista, mutta kukaan ei nähnyt mitä tapahtui. Pakotin miehen lähtemään päivystykseen varmistamaan että poika on kunnossa. Nyt mietin et saakohan se edes sitä hoidettua oikein vai pitäisikö lähteä sinne perästä katsomaan. Jotenkin ottaa päähän et 2 minuuttia saat leipä palan suuhun niin jo on kriisi päällä.
[/quote]
Oikoluen tämän ja korjaan virheet:
Otsikko: Mies vahti lasta vain pari minuuttia, lapsi sai sähköiskun
Mieheni mielestä syy on minussa. Olin keittiössä syömässä ensimmäistä kertaa koko päivänä, kun mies siirtyi lapsen kanssa olohuoneeseen. Hetken päästä kuului kova itku: Poika oli mennyt koskemaan suojaamattomiin pistorasioihin ja sai ilmeisesti sähköiskun. Kädessä näkyi palovammajälki. Mies väitti, ettei lapsi ollut saanut sähköiskua, se ei ollut hänen mukaansa mahdollista eikä kukaan ollut nähnyt mitä tapahtui. Pakotin mieheni viemään pojan terveyskeskuspäivystykseen varmistumaan, että lapsi on kunnossa. Nyt mietin, osaakohan mies hoitaa asiaa vai olisiko minun pitänyt lähteä päivystykseen mukaan. Ottaa päähän, että ehdin vain istahtaa pariksi minuutiksi syömään leipäpalaa, niin kriisitilanne oli jo syntynyt.
-----
Sori ap, mä en yksinkertaisesti pysty keskittymään siihen mitä sanot, kun ulosanti on niin epäselvää. Ymmärtäisin, jos olisit oikeasti säikähtänyt, mutta sä vaan syöt leipää ja kirjoittelet tänne, vaikka lapsesi sai sähköiskun.
Ei pistorasiasta saa sähköiskua jos sinne työntää käden. Puutuiko siis koko muovikuori? Miksi??