Minusta tulee luultavasti tälle iltaa vielä iskä
Ja täällä istun koneella kalsarit jalassa mukamas tekemässä töitä.
Parempi puolisko toisella aikavyöhykkeellä joten eipä tässä voi mitään muuta tehdä.
Kommentit (126)
Sydämelliset onnittelut! Kuulostaa näiden muutamien kommenttien peruusteella, että susta tulee loistava iskä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?
[/quote]
Jännittää niin kovasti että olen täällä. Kertoo jotakin? Tietty toivon, harmittaa ihan perkeleesti.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Sydämelliset onnittelut! Kuulostaa näiden muutamien kommenttien peruusteella, että susta tulee loistava iskä.
[/quote]
Aika pro olet jos kommenttien perusteella osaat arvioida mun isyystaidot... Mutta kiitos, tuli oikeastaan hyvä fiilis!
Onnea jo näin etukäteen =)
Onneksi nykyään on skypet sun muut niin pääset mukaan myös, vaikka sitten vain tietokoneen välityksellä.
Voi käy sääliksi, siis sinua! Kuulostat mukavalta, naisesi ja vauvasi kyllä pärjäävät, kohta jo näet heidät. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:52"]Onnea jo näin etukäteen =)
Onneksi nykyään on skypet sun muut niin pääset mukaan myös, vaikka sitten vain tietokoneen välityksellä.
[/quote]
Skypen keksijää voisin vaikka poskelle muiskauttaa.
Miten olet ajatellut selvitä sen faktan kanssa, että naisesi pillu on lopullisesti levähtänyt järkyttävään ja löysään kuntoon?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:53"]Voi käy sääliksi, siis sinua! Kuulostat mukavalta, naisesi ja vauvasi kyllä pärjäävät, kohta jo näet heidät. :)
[/quote]
Kyllä tuo parempi puolisko ne säälit tarvii, en minä. Tuskasta menoa siellä...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?
[/quote]
Jännittää niin kovasti että olen täällä. Kertoo jotakin? Tietty toivon, harmittaa ihan perkeleesti.
[/quote]
No vauva ei kanna sulle kaunaa pienestä myöhästymisestä, mutta oma kokemus jää tietysti kokematta. Kahden lapsen äitinä voin lohduttaa, että olisin mieluummin itsekin ollut toisessa maassa, kun lapseni syntyivät. Tai sitten isän roolissa:)
Iskä dataa ku vauva syntyy. Voi luoja mikä luuseri.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?
[/quote]
[/quote]
No vauva ei kanna sulle kaunaa pienestä myöhästymisestä, mutta oma kokemus jää tietysti kokematta. Kahden lapsen äitinä voin lohduttaa, että olisin mieluummin itsekin ollut toisessa maassa, kun lapseni syntyivät. Tai sitten isän roolissa:)
[/quote]
Voi tulla paremman puoliskonki suusta tuo mielipide piakkoin...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:55"]Kauanko ootte ollu yhessä? :))
[/quote]
Kuutisen vuotta. Siitä ajasta reilu kolme vuotta samalla mantereella.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi kyllä ja voi olla, että olet hetken ajan maailman suurin paskiainen mutta sen jälkeen maailman ihanin;)
Erikoinen tilanne teillä! Kaikkea hyvää♥
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:46"]Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi kyllä ja voi olla, että olet hetken ajan maailman suurin paskiainen mutta sen jälkeen maailman ihanin;)
[/quote]
Maailman ihanin-vaihetta ootellessa...
Onpa ikäviä vastauksia ketjussa. Jännittääkö sua? Toivoisitko että saisit olla paikalla?