Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että, kyllä sain taas loukattua narsistia

Vierailija
26.11.2021 |

Loukkaan häntä 24/7 ihan vain sillä, etten suostu olemaan missään tekemisissä, en vastaa kirjeisiin tai aina uudesta profiilista tulevaan Messenger-viestiin. Numeroni hänellä ei ole. Monta monta vuotta menty jo näin. Minä voin hyvin, kun narsisti on vihdoin pois elämästäni ja tiedän narsistin voivan huonosti, kun hänellä ei ole mitään valtaa minuun.

Viimeisenä yrityksenään laittoi mun ikivanhalle tilille rahaa useamman tonnin. Palautin rahan hänen tililleen sillä lahjasta saa kieltäytyä, ja siltä istumalta lopetin kyseisen tilin. Sitä konstia hän ei ollutkaan aiemmin keksinyt. Mutta mua ei mikään rahasumma taivuta päästämään häntä taas pilaamaan elämääni. Hän oli erittäin julma, brutaali, täysin tunnekylmä ihminen, ja iso osa elämästäni on mennyt hänen tekemiensä vaurioiden korjaamiseen. Enää hän ei minua satuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
2/8 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität että hänellä ei ole sinuun mitään valtaa, mutta viestistäsi päätellen hän on mielessäsi 24/7.

Priceless...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden ajatusmaailman viiraamista on niin vaikea käsittää. Ja mun kokemuksen mukaan se narsu tulee aina vaan takaisin, aina. Vaikka välissä menee vuosikymmeniä, niin yhtäkkiä se muuttaa sun naapuriin tai jotain vastaavaa. Ihan puskista.

Vierailija
4/8 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen nauttii toisten loukkaamisesta?

Ei kuulosta kovin terveeltä eli kait tuohon joku diagnoosi on?

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä voin hyvin, kun narsisti on vihdoin pois elämästäni", "Hänellä ei ole mitään valtaa minuun". Anteeksi nyt vaan, mutta ei kyllä siltä vaikuta.

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, selvä juttu. Nyt jatkat elämääsi etkä mieti sitä ihmistä koko ajan. Sulla on selvä trauma bonding, hoida sitä.

Vierailija
7/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Sinua ♥️ Narsisti kärsii ja se on hyvä juttu! Ai, yritti oikein ostaa sinua monella tonnilla!? Hulluja todellakin nuo narsistit. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
8/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku ystävällisesti antanut ap:lle rahaa ja ap haukkuu häntä vauvapalstalla.