nyt apuva menkoista tietäviltä!
Että joo. Ollaan yritett lasta tässä mieheni kanssa ja nyt ihmettelen miten voi olla jos nyt on menossa kp12 ja tasan viikko sitten loppui menkat niin tulee verta??
Voiko asiasta tietävät valaista minua? Siis kp12 ja vuotoa?
En kirjota vauvvakuume palstoille kun rekisteröityminen.
Kiitos jo etu käteen
Kommentit (40)
Siis kp 12/26
eli kuukautiskierto päivä
Jos sulla on ollu ennen pillerit voi aluksi olla rytmit sekasin
Ei ole ollut pilllereitä eikä muutakaan ehkäisyä. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:09"]Että joo. Ollaan yritett lasta tässä mieheni kanssa ja nyt ihmettelen miten voi olla jos nyt on menossa kp12 ja tasan viikko sitten loppui menkat niin tulee verta??
Kiitos jo etu käteen
[/quote]
Opettelet nyt alkuun ainakin kirjoittamaan!
Vois olla jotain munasolun irtoamisesta johtuvaa vuotoa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:09"]Että joo. Ollaan yritett lasta tässä mieheni kanssa ja nyt ihmettelen miten voi olla jos nyt on menossa kp12 ja tasan viikko sitten loppui menkat niin tulee verta??
Kiitos jo etu käteen
[/quote]
Opettelet nyt alkuun ainakin kirjoittamaan!
[/quote]
Paniikissa vähän hankalakirjottaa! Mene muualle pätemään!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:29"]Vois olla jotain munasolun irtoamisesta johtuvaa vuotoa.
[/quote]
Ei ole yleensä ollut missään vaiheessa kierron keskellä vuotoa. Se tässä nyt ihmetyttääkin, päivällä oli paksua kirkasta limaa ja nyt yhtäkkiä oli kauhean limainen olo ja kävin vessassa niin verta ja kirkasta vieläpä. Välillä juilii mahaa niin kuin menkkojen aikaan.. Pelottaa olisko keskenmeno tai vastaavaa?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:34"]Miksi ap olet paniikissa?
[/quote]
Koska ei ole ikinä enne ollut tälläistä vuotoa kesken kierron ja mahaankin juilii niinn pelottaa onko minulla keskemeno, kystiä, tai muita kasvaimia joka aiheuttaa vuotoa??
Ap
Ovulaatio tai kiinnittymisvuoto. Veikkaan ovulaatiota, koska noin varhaisessa vaiheessa kiertoa. Toki voi olla kiinnittymisvuotoa, jos ovulaatio ollut kp 7-9 tienoilla.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:38"]Ovulaatio tai kiinnittymisvuoto. Veikkaan ovulaatiota, koska noin varhaisessa vaiheessa kiertoa. Toki voi olla kiinnittymisvuotoa, jos ovulaatio ollut kp 7-9 tienoilla.
[/quote]
Toivottavasti olisikin jompaa kumpaa näistä.
Ap
Mee lääkäriin jos oot nii paniikissa
Luin kp 14. Eli kiinnittyminen, jos ovia ollut kp 5-7, jota en usko.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:40"]Luin kp 14. Eli kiinnittyminen, jos ovia ollut kp 5-7, jota en usko.
[/quote]
Sitten mulla on varmaan joku syöpä
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:29"]Vois olla jotain munasolun irtoamisesta johtuvaa vuotoa. [/quote] Ei ole yleensä ollut missään vaiheessa kierron keskellä vuotoa. Se tässä nyt ihmetyttääkin, päivällä oli paksua kirkasta limaa ja nyt yhtäkkiä oli kauhean limainen olo ja kävin vessassa niin verta ja kirkasta vieläpä. Välillä juilii mahaa niin kuin menkkojen aikaan.. Pelottaa olisko keskenmeno tai vastaavaa?
[/quote]
Klamydia
??