Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisetsivä puolison vakoiluun?

Vierailija
26.11.2021 |

Olen ajatellut palkata yksityisetsivän selvittämään mieheni tekemisiä. Hän on alkanut viettämään epäilyttävän paljon aikaa poissa kotoa, enkä ole enää lainkaan vakuuttunut hänen selityksistään. Onko kellään kokemuksia?
Kuinka iso asia siitä oikein tulee ja viekö se konkurssiin? Sitäkin mietin, että mitä tapahtuu, jos mitään ei paljastu, mutta mieheni saa asiasta tietää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota käytetä vain kun halutaan todisteita, eikä paluuta enää ole. Jos vaimoni noin tekisi, se olisi siinä.

Vierailija
2/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuota käytetä vain kun halutaan todisteita, eikä paluuta enää ole. Jos vaimoni noin tekisi, se olisi siinä.

Mitä pahaa siinä olisi, jos miehellä onkin puhtaat jauhot pussissa. Meillä on mieheni kanssa ihan asialliset välit.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittääkseni aika kallista puuhaa. Sen lisäksi entä jos juuri silloin kun etsivä seuraa, hän onkin kunnolla. Ei kenelläkään ole varaa palkata ketään seurailemaan puolisoaan ikuisesti. Jos pyydät seuraamaan kerran, niin voi olla että juuri silloin onkin ihan normimenoja, kuntosali tms. Voi olla että seuraavana päivänä sitten viettääkin aikaa ihan toisessa seurassa.

Vaikka se onkin laitonta, niin tekisin niin kuin tuossa aiemmin on ehdoitettu, heittäisin jonkun edullisen gps-seurantalaitteen autoon ja katsoisin liikkuuko siellä missä sanoo liikkuvansa. Olen tätä miettinyt myös omalla kohdallani, mieheni työmatkat ovat mietityttäneet, sillä jokin välillämme on muuttunut viimeisen vuoden aikana. En ole aiemmin epäilllyt häntä, mutta nyt tuntuu että kaikki ei ole ihan kohdallaan. Lisäksi kun olen kysynyt asiasta on vastaus ollut tyyliin "olet hullu kun epäilet" mikä on ilmeisesti iso indikaatio siitä, että jotain on oikeasti meneillään. On myös muita pieniä vihjeitä, puhelin on äänettömällä mitä ei aiemmin koskaan ollut, ei vastaile mun viestehini välttis ollenkaan, istuu myöhään yöllä tietokoneella jne.

Olen myös miettinyt puhelimen urkkimista, langattoman kameran asentamista jne. Vielä en ole tehnyt  mitään.

Vierailija
4/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt häneltä onko nyt jotain muutakin meneillään? Ei välttämättä tunnusta, vaikka olisikin, mutta jos olette olleet pitkään yhdessä, niin saatat huomata jos valehtelee.

Vierailija
5/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä puolisoa pitäisi vakoilla? Puoliso ei ole sun omaisuutta. Miksi olette edes yhdessä jos luottamusta ei ole? 

Vierailija
6/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä puolisoa pitäisi vakoilla? Puoliso ei ole sun omaisuutta. Miksi olette edes yhdessä jos luottamusta ei ole? 

Ai että heti kun ensimmäistä kertaa epäilet puolisoasi, niin pitäisi laittaa lusikat jakoon? Miten naiivi ajattelutapa, en usko että kukaan tekee noin. Jos puolison käytös on muuttunut, eikä sille löydy järkevää selitystä eikä sitä saa edes pyydettäessä, niin minun mielestäni jokaisella on oikeus ottaa itse selvää siitä mitä on meneillään.

Ensimmäinen mieheni petti minua minkä kerkesi, kaikki tiesi sen mutta eivät kertoneet. Siinähän sitä oli sitten kiva miettiä miten oli vuosikausia elämästä mennyt hukkaan yhden petturin kanssa.

Jos pitkässä liitossa tule yhtä-äkkiä tunne, että kaikki ei ole kohdallaan, niin on kyllä oikeus ottaa selvää asioista.

Vierailija
7/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viikon diilin etsivän kanssa. Ukko jäi kiinni jo toisena päivänä. Piti maksaa siis se viikon könttämaksu mutta eipä harmita. Ukko maksoi erossa kalliit rahat.

Vierailija
8/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Sitäkin mietin, että mitä tapahtuu, jos mitään ei paljastu, mutta mieheni saa asiasta tietää?

Se on hei-hei sitten mieheltäsi sulle.

Vierailija
9/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset kun luot someen valeprofiilin ja lähestyt sillä miestäsi, tyyliin:

"Moi mikko, et ehkä tunne mua mutta olen nähnyt sut töissä/harrastuksessa/muussa paikassa ja musta tuntuu että haluaisin tutustua..

Tai jos miehesi ei ole somessa, sama homma txtarilla prepaidista.

Sitä pari viestiä, siitä siirryt sitten seksuaalisväritteiseen keskusteluun ja ehdotat tapaamista seksin merkeissä.

Tapaamisessa menet sitten omana itsenäsi paikalle ja kysyt mieheltäs et mites tässä nyt näin kävi?

Toimii!

Vierailija
10/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso käy höyläämässä jotain toista niin mitä sitten?

On kai sussa jotain hyvää, kun jaksaa sua silti kattella vaikka naapurissa on villimpi, kuumempi kissi.

Ota se ennemmin kohteliaisuutena.

Vierailija
11/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G-sirun puhelinnumeron saa THL:ltä kun vain pyytää. Numeron perusteella voi seurata sirun sijaintia ainakin Applen sivuilta.

Vierailija
12/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varmaan autooni kiinnittänyt jonkun pskaisen iseurantalaitteen.

Vierailija
13/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnittänyt autooni pskaisen seurantalaitteen?

Vierailija
14/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja pskaiset frendisi.

Vierailija
15/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että heti kun ensimmäistä kertaa epäilet puolisoasi, niin pitäisi laittaa lusikat jakoon? Miten naiivi ajattelutapa, en usko että kukaan tekee noin. Jos puolison käytös on muuttunut, eikä sille löydy järkevää selitystä eikä sitä saa edes pyydettäessä, niin minun mielestäni jokaisella on oikeus ottaa itse selvää siitä mitä on meneillään.

Ensimmäinen mieheni petti minua minkä kerkesi, kaikki tiesi sen mutta eivät kertoneet. Siinähän sitä oli sitten kiva miettiä miten oli vuosikausia elämästä mennyt hukkaan yhden petturin kanssa.

Jos pitkässä liitossa tule yhtä-äkkiä tunne, että kaikki ei ole kohdallaan, niin on kyllä oikeus ottaa selvää asioista.

No jos mies ei osaa/halua muuttunutta käytöstään sulle selittää niin kyllähän se on jo selvä asia, että jotain on meneillään. Mihin tässä tarvitaan vakoilua? Joko hyväksyt asian tai sitten et hyväksy, ja eroat. Itse en ainakaan jaksaisi tuhlata aikaa toisen tekemisten selvittämiseen kun lopputulos on kuitenkin sama. 

Vierailija
16/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä olisi, jos miehellä onkin puhtaat jauhot pussissa. Meillä on mieheni kanssa ihan asialliset välit.  Ap

Sinut tunnistaa taas, ap :-DDD

Eikö sinulla IHAN OIKEASTI ole mitään muuta elämää kuin provojen tehtailu? Monesko tämä oli tälle päivälle?

Hae kultapieni ammattiapua, eihän tuollainen elämä ole enää elämisen arvoista.

Vierailija
17/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää vaan jonkun vanhan puhelimen autoon ja siihen seurantasovellus. Helppoa.

Vierailija
19/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein viikon diilin etsivän kanssa. Ukko jäi kiinni jo toisena päivänä. Piti maksaa siis se viikon könttämaksu mutta eipä harmita. Ukko maksoi erossa kalliit rahat.

Just näin se menee. Ei kukaan täysin järjessään oleva tuollaista tekisikään, jos ei olisi syytä. Vaan vain se, jolla - puolisonsa tuntien - olisi aihetta epäillä. Tsemppiä! Hyvin tehty!

Vierailija
20/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat!

Ongelma ratkaistu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä