Ville Rannan todella mauton pilapiirros! Miksi rokottamattomia saa jatkuvasti syyllistää kaikesta?
Rokotettu voi myös sairastua vakavasti, rokotetut levittävät koronaa (korona leviää kaikista eniten maissa, joissa on eniten rokotettuja)
Miksi ylipainoisista, tupakoitsijoista, alkoholisteista, urheilijoista (vammautumisriski suurempi kuin ei-urheilijalla) ei tehdä vastaavia piirroksia?
Tai rokotevammoja saaneista?
Kommentit (130)
Todella hauska! Noita lukee aina mielellään!
Ville Ranta osoittaa pilapiirrosellaan ilmiön saaneen uskonnollisia piirteitä ihmisten mielissä. Ironia meni ohi ilmeisesti rokotevouhottajilta.
Alle 75 äo väki jokeltelee noita antivaxx-höpsöjen sivustoilta poimimiaan väitteitä ja ”mielipiteitä” kuin papukaijat. Liikuttavaa...
Olen samaa mieltä siitä, että kyseinen pilapiirros oli mauton, monella tavalla.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että rokottamattomia saa syyllistää tehohoitopaikkojen kuormituksesta ja terveydenhuoltoon (sairaanhoitoon) kehittyvästä kriisistä.
Pitäisikö rokottamattomille määrittää korotettu sairaanhoitovero? Kun ilmeisesti heitä ei voi jättää hoitamatta niitä hengityskoneviikkoja... Jonkinlainen pakollinen vapaaehtoinen sairaanhoitovakuutus?
Aivan sama paljonko propagandaa pusketaan rokottamattomia kohtaan. Aion pysyä pure bloodina ikuisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että rokottamattomia saa syyllistää tehohoitopaikkojen kuormituksesta ja terveydenhuoltoon (sairaanhoitoon) kehittyvästä kriisistä.
Pitäisikö rokottamattomille määrittää korotettu sairaanhoitovero? Kun ilmeisesti heitä ei voi jättää hoitamatta niitä hengityskoneviikkoja... Jonkinlainen pakollinen vapaaehtoinen sairaanhoitovakuutus?
Ota selvää. Rokotetut ovat ne jotka täyttävät sairaaloita tällä hetkellä kaikkineen haittavaikutuksineen.
Tuu meidän teholle kattoon. Väännetään sitten kättä.
Ville ranta on idiootti ja kommari.
Huono. Ei porteilla kysytä mitään. Valinnat on tehty jo aiemmin.
Jorvissa tehdään parhaillaan tilaa uusille koronapotilaille. Olkaa turvallisin mielin, teille löytyy tehohoitopaikka jostain, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää. Rokotetut ovat ne jotka täyttävät sairaaloita tällä hetkellä kaikkineen haittavaikutuksineen.
Tuu meidän teholle kattoon. Väännetään sitten kättä.
En teidän tehoista tiedä mutta Tyksissä on paha tilanne. Osastoja suljetaan hoitaja pulan takia mutta potilaita riittäisi. Laidasta laitaan, sydänperäisistä ongelmista neurologisiin ongelmiin.
Ehkäpä rokote tekee psykopaatiksi. Tähän Ville Rantaan pätee ainakin sananlasku "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat".
Voi voi tätä kulkutautimyönteisten uhriutumista ja ulinaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama paljonko propagandaa pusketaan rokottamattomia kohtaan. Aion pysyä pure bloodina ikuisesti!
”Pure blood”, päivän parhaat naurut! 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Alle 75 äo väki jokeltelee noita antivaxx-höpsöjen sivustoilta poimimiaan väitteitä ja ”mielipiteitä” kuin papukaijat. Liikuttavaa...
Tuo äo viittaa pikemminkin kyseenalaistamatta koevaiheessa olevan piikin ottaneisiin lampaisiin.
Eikös sen tuherrukset oo aina mauttomia? Mutta oikein hyvin hän on kuvannut Karenin.
Mistä sairaalasta oli uutisissa, kun lääkäri kertoi miltei 300 koronapotilasta oli hoidettu teholla ja heistä yhdellä oli ollut kaikki rokotteet? Siis vain yhdellä. Suurin osa rokottamattomia tai kerran rokotettuja. Tuo kertoo hyvin, että rokotukset auttavat eikä taudista kehity pahin mahdollinen.
Levitit valheita? No jos THL, FDA ja rokotteita jakavat lääkeyhtiöt puhuu puppua niin kyllä. Kumma kun piikkihysteerikko ja rokotteista kysyvä näkee asiat niin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ÄO vaaditaan siihen, että joka toisessa keskustelussa halveksii sivutyökseen rokottamattomia perusteettomilla termeillä kuten "antivaxx-höpsö", "salaliittohörhö", "Putinin trolli", mitä näitä nyt on? Ei varmaan kovin paljoa korkeampi kuin tuo 75?
Linkki:
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/7e193153-fbbd-4e1c-b39f-87ee1fec1…