Haittaako kun piisamit söivät Aake Kallialan mökkilaiturin?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Minä teille laituriponttoonit näytän.
Ja minä teille tamppoonilaiturin!
Haluaisin podcastin jossa Aake Kalliala kuvailee traagiset tapahtumat uudelleenkerrottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono laituri on ollut, miten rotan kokoinen piisami voi laiturin hajottaa.
Rotan kokoinen? Hah! Näkisitpä MUN piisamin.
Ootko varma ettei sulla ole majava.
Aake laittaa seuraavan laiturin sitten haponkestävästä teräksestä. Muuten se sulaa alta, kun istahdan piisamillani laiturin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä teille tamppoonilaiturin!
Ja minä heille laituritamponin kauppaan, joiden ponttoniin ovat piisamit syöneet reikiä.
Vierailija kirjoitti:
Aake laittaa seuraavan laiturin sitten haponkestävästä teräksestä. Muuten se sulaa alta, kun istahdan piisamillani laiturin päälle.
Lausuu näin: Ei kestä. Liian hapokasta.
Ei pidä leimata kaikkia piisameita tämän ikävän tapauksen perusteella. Ei ole yleensä ollenkaan piisamien tapaista. Pidänkin uskottavampana tuota Pirkka-Pekka-teoriaa.
Ellei ole leipää, syökööt piisamia! Tai laituria.
Vierailija kirjoitti:
:))))
Ihan hytkyin naurusta
Kunpa Kalevauva tekisi tästä piisami-laituri-gatesta laulun.
Näin jäljet omin silmin eikä ole epäilystäkään, kuka tai mikä laituria oli järsinyt. Pyydettiin olemaan puhumatta.
Terveisin Aaken mökkinaapuri
Haittaahan se, kun piisameilla ei enää ole auringonottopaikkaa.
Tulen avuksi tekemään uutta laituria Aakelle, valamme betonista kestolaiturin. Siinä piisamille sitten enempi purtavaa. Aake on ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt herättää huolta myös se piisamin paska tuon jälkeen. Onko se täynnä tikkuja?
No ei, vaan styroxia. Kelluu ikävästi.
Mä en tiedä kuka tämän koston kierteen aloitti, mutta olen minäkin syönyt piisamia. Se oli kyllä jo 1980-luvulla, eli ennen piisamien tekemää laituri-iskua ja ennen laiturin tekemää Aake-iskua. Seuraava looginen vaihe on, että Aake iskee minut.
Kai se on tunnustettava, että olen yhden huligaanipiisamin mami. Siitä on kyllä sen jälkeen puhuttu.