Lähteekö POLVILÄSKIT millään muulla kuin rasvaimulla?!?!?
Polvieni sisäsyrjään ja polvien yläpuolelle on iän ja liikkumattomuuden myötä muodostunut kaamean näköiset polviläskit. Olen laihtunut normaalipainoon ja lisännyt liikuntaa, mutta polviläskit on ja pysyy :(. Itse asiassa erottuvat nyt jopa enemmän, kun jaloista lähtenyt muualta ylimääräistä pois. Rasvaimuunko tässä pitää lähteä vai mistä apu? Hämeen käyttö ei tule tällä hetkellä kuuloonkaan, kun polven ympärillä tällaiset törkeät pahkurat :/.
Kommentit (9)
Voihelvetti, vain naisilla voi olla "polviläskit" wtf :DD
Mikä ihme tuossa polven ympäristössä sen läskin vetää puoleensa?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:23"]Voihelvetti, vain naisilla voi olla "polviläskit" wtf :DD
[/quote]
Naisilla varmaan tulee muutenkin helpommin läskiä alavartaloon ja miehille se kuuluisa kaljamaha.
Mulla oli todellakin polviläskit, ei auttanut liikunta , ei laihdutus , ei geelit voiteet tms. Kävi kavitaatiohoidossa , ihan sama vaikka toisten mielestä huuhaata tai rahantuhlausta. Polviläskit lähti, viiden vuoden jälkeen paino nousi n 25 kg mutta polviläskejä ei tullut, muualle kylläkin . Kun saan laihdutettua palkitsen itseni jenkkakahvojen kavitaatiolla.
läskit saa pois mutta roikkuvaan ihoon ei taija muu auttaa kuin lääkärin veitsi.
kävin kavitaatiossa minäkin ja rahaa lähti lompakosta, muuta ei.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:23"]
Voihelvetti, vain naisilla voi olla "polviläskit" wtf :DD
[/quote]
täällä mies joka tietää mitkä on polviläskit omalla kohdalla. ylipainoa nyt 30 kg eikä näytä enää hyvältä kun jalat näyttää sivulle vääntyneiltä. mikä motivois laihduttamaan, vielä en ole keksinyt, myönnän olevani laiska.
Ei lähde. Been there (still am).