Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen VELA ja luin juuri ketjun "Mies kiukuttelee seksin puutetta"

Vierailija
21.02.2015 |

Onnea vaan!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
2/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Jos on noin seksiriippuvainen kuin kyseisen ketjun ap:n mies, niin ei kannata mennä naimisiin, eikä varsinkaan hankkia lapsia. Ei voi tulla kenellekään yllätyksenä, että lapset valvottavat, sairastelevat, yms., jolloin seksiin ei ole enää yhtä lailla aikaa. Eikä voi tulla kenellekään yllätyksenä, että jotkut saavat raskauspahoinvointia ja joutuvat jopa sairaalaan siitä.

Harmi, että tuli jo siirrettyä ne huonot geenit eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vela ja luin muutaman viestin ekalla sivulta. Sympatiani ovat täysin aloittajan puolella.

Vierailija
4/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vela ja kuten av:lla usein, sympatiani ovat sekä ap:n puolella että vastaan. Ei kelvottoman ja empatiaan kykenemättömän ihmisen kanssa kannata olla edes suhteessa. Miksi ihmeessä ap itse on halunnut monta lasta jos puoliso ei edes ymmärrä, että monen yön valvominen vie seksihalut?

Vierailija
5/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äiti ja harrastan seksiä mieheni kanssa 4-6x/vko..

Vierailija
6/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei ole este seksille. Kun molemmat haluaa niin aikaa ja keinot löytyy. Sitten jos vain toista haluttaa niin siinä ei auta oikein mikään. Joskus on pakko vetää soolona. Siinä on plussaa että ainakin osaa, ei pihtaa, eikä tartu tauti.

Pihtaamisella rankaisee lopulta itseään. Jos kiusaisin toista seksillä niin teettäisni sillä oraalia niin kauan että pyytää jotain huomiota. Mä vain en ole pihtaavaa tyyppiä, päinvastoin. Aina annan joko munaa, sormia, suuta tai leluja. Hurjaksi heittäytyessä saatan antaa niitä kaikkia.

Vierailija
7/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velan ei ole pakko lasten takia sinnitellä suhteessa, jossa seksihalut eivät kohtaa. Minä en halua tuon yhden äipän tavoin harrastella kuusi kertaa viikossa seksiä. Väsyneenä tai sairaana en ikinä halua seksiä. Jos olisi lapsia, suotuisia kiireettömiä hetkiä olisi sitten kai pari vuodessa. Nyt on tyydyttävä seksielämä, molemmat sanoo joskus ei. Välillä naidaan kuin kanit ja sitten on taas hiljaisempaa. Ei riitoja tai mökötystä.

Vierailija
8/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela? ??

Vierailija
9/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on parasta ehkäisyä ikinä. Jos naisista tulee parisuhteessa lapsien kanssa tuollaisia itsekkäitä hirviöitä, niin velana pysyn, ehkä sinkkunakin. Kamalia eukkoja koko keskustelu täynnä.

Vierailija
10/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pitää saada panna, vaikka se olisi kipeä tai muuten estynyt. Onhan monissa maissa nainen ihan seksilelu miehelle. Ommellaan jopa tavara tiukaksi, että tuntuu kivalta. Ärsyttää tämä länsimainen ajatus, että naisella on oikeus omaan reikäänsä. Kyllä sen pitää olla avoimena miehelle aina, kun miestä haluttaa. 

Vierailija
11/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:57"]

Naista pitää saada panna, vaikka se olisi kipeä tai muuten estynyt. Onhan monissa maissa nainen ihan seksilelu miehelle. Ommellaan jopa tavara tiukaksi, että tuntuu kivalta. Ärsyttää tämä länsimainen ajatus, että naisella on oikeus omaan reikäänsä. Kyllä sen pitää olla avoimena miehelle aina, kun miestä haluttaa. 

[/quote]

Lisään, että veloissa on se hyvä puoli, että niiden reikä ei ole varattu koskaan synnytykseen, vaan niitä saa tökkiä aina, kun haluaa. Ongelmana toki on se, että monta poikaa on miehelle miehisyyden merkki. Mutta voihan se lapset tehetyttää jollekin jalkavaimolle ja velaa pitää panoreikänä

Vierailija
12/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:57"]

[/quote]

Aivan, tällaista ajattelua on vielä paljon. Naisilla on vielä paljon tehtävää, jotta maailma olisi heillekin jotensakin miellyttävä paikka. Ei oikeastaan ole montakaan maata maailmassa, jossa haluaisin naisena asua. Kyllä Suomi ja muut Pohjoismaat ovat aivan parhaita.

Vierailija
13/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Jos on noin lapsiriippuvainen kuin kyseisen ketjun ap, niin ei kannata mennä naimisiin, eikä varsinkaan hankkia miestä. Ei voi tulla kenellekään yllätyksenä, että lapset valvottavat, sairastelevat, yms., jolloin seksiin ei ole enää yhtä lailla aikaa. Eikä voi tulla kenellekään yllätyksenä, että jotkut saavat raskauspahoinvointia ja joutuvat jopa sairaalaan siitä. Helpompaa on jos lapsiriippuvaiset naiset käyttäisivät spermapankkia tai hankiutuisivat raskaaksi anonyymin baaripanon kanssa.

Vierailija
14/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:07"]

Niin? Jos on noin lapsiriippuvainen kuin kyseisen ketjun ap, niin ei kannata mennä naimisiin, eikä varsinkaan hankkia miestä. Ei voi tulla kenellekään yllätyksenä, että lapset valvottavat, sairastelevat, yms., jolloin seksiin ei ole enää yhtä lailla aikaa. Eikä voi tulla kenellekään yllätyksenä, että jotkut saavat raskauspahoinvointia ja joutuvat jopa sairaalaan siitä. Helpompaa on jos lapsiriippuvaiset naiset käyttäisivät spermapankkia tai hankiutuisivat raskaaksi anonyymin baaripanon kanssa.

[/quote]

Nolo viritelmä.

Vierailija
15/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa kääntyä lestadiolaiseksi. Saa vedellä paljaalla aina kun haluaa. Vain vuoden odotus ja tulet hyväksytyksi kastettavaksi. Nuoria naisia on paljon valittavana.

Vierailija
16/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"]

Miesten kannattaa kääntyä lestadiolaiseksi. Saa vedellä paljaalla aina kun haluaa. Vain vuoden odotus ja tulet hyväksytyksi kastettavaksi. Nuoria naisia on paljon valittavana.

[/quote]

Juuri näin ja synnytyskään ei ole este, koska nainen ei saa kieltäytyä ja saa panna heti synnytyssalista tultua osastolla, kunhan nyt vetää verhon eteen, ettei naapurisängyn äiti nolostu

Vierailija
17/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Juuri näin ja synnytyskään ei ole este, koska nainen ei saa kieltäytyä ja saa panna heti synnytyssalista tultua osastolla, kunhan nyt vetää verhon eteen, ettei naapurisängyn äiti nolostu
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"]Miesten kannattaa kääntyä lestadiolaiseksi. Saa vedellä paljaalla aina kun haluaa. Vain vuoden odotus ja tulet hyväksytyksi kastettavaksi. Nuoria naisia on paljon valittavana.
[/quote]

mikä ihmeen vuoden odotus ja kaste? Kyselee lestadiolainen. Ja muuten olin ite ekan synnytyksen jälkeen tosi turhautunu, ku alapää oli täynnä tikkejä, eikä oikeasti pystyny haaveillakaan yhdynnästä.. Mies onneks malttanu odottaa, että saa toipua..

Vierailija
18/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela myös ja minulle riitti ihan sen otsikon lukeminen! Samalla iloisella virneellä luen myös mm

- en pysty pidättämään pissaani enää

- en kestä taaperoa/koliikkia/esimurkkua/murkkua/perintöä kinuavia perkkeleitä

- äitini ei suostu mummoksi

- missä voin korjata piparini

- kuinka alhaalla niiden tissien piti roikkua että sai Kela korvauksella leikkausen

Vierailija
19/19 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]
Lähde väitteesi tueksi, sen verran paksua tekstiä.