Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä helpointa myydä 122-128cm vaatteet?

Vierailija
21.02.2015 |

Huutonet? Tori? Livekirppis
Pakettina mielellään ja mahd.helpolla..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kirppis tai sitten huuto.net. Huutiksessa kannattaa varautua siihen, että isokin vaatepaketti = max 16€ ja postikulut (huutopaketti 5,90). Livekirppikseltä saattaa joku harva hakea 122 vaatetta mut ei just isompaa. 128 alkaa olla jo vaikea koko. 

Kaikkein parasta on lahjoittaa jollekin kaverille, jonka lapsille vaatteet kelpaa. Tai sitten viedä suoraan Uffiin, kierrätyskeskukseen tms. Olen itse saanut aina jotain myytyä huutiksessa, mutta yleensä lopputulos on ollut se, että noin 10 paitaa, viidet farkut ja parit verkkarit + ulkotakki = 15 euroa paketista ja sitten muutama ege postikuluja. Sitten sitä miettii, että viittiikö sen rahan takia nähdä ilmoittamisen vaivaa.

Vierailija
2/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:04"]

Facebook-kirppis tai sitten huuto.net. Huutiksessa kannattaa varautua siihen, että isokin vaatepaketti = max 16€ ja postikulut (huutopaketti 5,90). Livekirppikseltä saattaa joku harva hakea 122 vaatetta mut ei just isompaa. 128 alkaa olla jo vaikea koko. 

Kaikkein parasta on lahjoittaa jollekin kaverille, jonka lapsille vaatteet kelpaa. Tai sitten viedä suoraan Uffiin, kierrätyskeskukseen tms. Olen itse saanut aina jotain myytyä huutiksessa, mutta yleensä lopputulos on ollut se, että noin 10 paitaa, viidet farkut ja parit verkkarit + ulkotakki = 15 euroa paketista ja sitten muutama ege postikuluja. Sitten sitä miettii, että viittiikö sen rahan takia nähdä ilmoittamisen vaivaa.

[/quote]

Ja siis minä olen myynyt vain sellaista vaatetta, mikä hädin tuskin on ollut käytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun kuvittelin et just sen kokonen menis ku en ainakaa ite aikoinaa käytettyjä löytäny..

Vierailija
4/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kirpparilla, ärsyttävän vähän tota kokoa löytyy tai on huonoa. Itse tarttisin tytölle

Vierailija
5/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tytölle just ois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi