Ei hitto, kirpparilla reaaliaikainen myyntiseuranta netissä :DD
Arvatkaa vaan kuka päivittää tuota nyt viiden minuutin välein ja odottaa ensimmäistä myyntiä, woop woop!!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:15"]
Arvatkaa vaan kuka päivittää tuota nyt viiden minuutin välein ja odottaa ensimmäistä myyntiä, woop woop!!
[/quote]
mulla kahden päivän myynti 275e :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:17"]
Täh? Vitustako me muut voitaisiin tietää jonkun random kirpparin nettisivujen päivittäjät?
[/quote]
Ootko vähän hidas vai täh XDD Tuolla ''arvatkaa kuka'' meinasin itseäni
Täh? Vitustako me muut voitaisiin tietää jonkun random kirpparin nettisivujen päivittäjät?
[/quote]höpsö!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:15"]
[/quote]
mulla kahden päivän myynti 275e :)
[/quote]
Hui kauhee miten hyvin!! Mulla ei varmaan ole tavaraa myyntiin laittaa noin paljoa :D
Nyt varasto siivoamaan ja vanhat hamsterinhäkit kirpparille :)
Ei ole lanttila, Kuopiossa sijaitsee tämä :) yhyy, puoli tuntia mennyt eikä vielä myyntiä, hopi hopi nyt!!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:49"]
Leväsellä? ;)
[/quote]
Kyllä!
Ei ollutkaan tilitykset reaaliajassa, vaan joskus 23.00 aikaan lösähtivät kaikki myynnit kerralla. Ekana päivänä 73,20e arvosta mennyt krääsää :) En kyllä tajua mistä tuo 20snt on tullut, koska kaikkien tuotteiden hinnat olivat tasaeuroja tai 50snt?? Kenties myyjällä sattunut virhelyönti hintaa laittaessa/olen raapustanut epäselvän vitosen ja kassa on tulkinnut sen kakkoseksi :D