Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Voimmeko muuttaa/

Vierailija
21.02.2015 |

Vanhin lapsi on jo omillaan. Asuu lähistöllä. Nyt keskimmäinen muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Ongelmana on meidän asunto. Viisi huonetta on turhan iso kolmelle. Kolmio, joka sopisi sitten meille myös eläkeiässä, olisi ok. Mutta minne majoittaa keskimmäinen, jos hän tulee viikonlopuksi kotiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin.

Vierailija
2/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kävisikö sohva/ vietaspatja

Vierailija
4/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ensimmäinen lukukausi nykyisessä asunnossa, ehditte näkemään miten arki muuttuu ja kuinka usein tulee kotona käymään. Uusi kämppä on helpompi valita kun tarpeet on paremmin tiedossa. Ja poismuuttavalle nuorelle on tärkeää tiedostaa, että kotiin voi aina palata!

Vierailija
5/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:17"]Tai kävisikö sohva/ vietaspatja
[/quote] vieras

Vierailija
6/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmioon muutatte niin jäähän siihen teidän makkarin, keittiön ja olohuoneen lisäksi yksi huone, sinne siis.

Vierailija
7/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viettänyt lukemattomia viikonloppuja, jouluja yms. yöt äidin olohuoneen vuodesohvalla nukkuen. Sopu tilaa antaa, ei mua nuorena opiskelijana tuo järjestely häirinnyt, mielellään menin aina kotiin kyläilemään. :)

Vierailija
8/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:22"]

Jos kolmioon muutatte niin jäähän siihen teidän makkarin, keittiön ja olohuoneen lisäksi yksi huone, sinne siis.

[/quote]

Eiköhän ap:n nuorimmainen asu siinä huoneessa jos keskimmäinen muuttaa kotoa. Satunnaisia kotonakäyntejä varten voi nukkua varsin hyvin olohuoneessa. Tuskin hän joka viikonloppu kuitenkaan sieltä tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä