Naimisissa oleva, miten reagoit jos joku toinen flirttailee sinulle?
Joku muu kuin puolisosi? Esim työtoverisi osoittaisi olevansa kiinnostunut sinusta?
Lähdetkö leikkiin mukaan vai kerrotko napakasti, että ei kiinnosta?
Kommentit (37)
En lähde mukaan. Jotenkin vaivaannuttavaa.
Olen mielissäni että vielä "kelpaan". Vaikka pienintäkään aikomusta ei ole pettää miestäni, jonka kanssa pian vietän kymmenenvuotishääpäivää. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:44"]Olen mielissäni että vielä "kelpaan". Vaikka pienintäkään aikomusta ei ole pettää miestäni, jonka kanssa pian vietän kymmenenvuotishääpäivää. :)
[/quote] Miksi sinun pitää käyttää aikaasi sen pohtimisen, että kelpaatko muille, kun olet kerran naimisissa?
Olen imarreltu. Itse en kyllä edes osaa flirttailla enkä ainakaan työpaikalla edes kehtaisi. En kyllä paheksu, jos tuo jonkun persoonalle sopii.
Olen imarreltu. Itse en kyllä edes osaa flirttailla enkä ainakaan työpaikalla edes kehtaisi. En kyllä paheksu, jos tuo jonkun persoonalle sopii.
En lähde mukaan enkä rohkaise, ellen voi olla aivan varma, että toinenkin vain pelehtii, eikä vahingossakaan ole totissaan. En edes kaipaa mitään puolitosissaan olevaa flirtti"piristystä", minusta se on ahdistavaa.
Jos mua koitettaisiin häiritä seksuaalisesti niin se olisi sen yrittäjän välitön nolaus minkä suorittaisin, esim. antamalla jäätävän halveksivaa vastakaikua, sellaista häpeän, että olet mies, tyyppistä. Haluaisin nähdä sen miehen, joka edelleen haluaisi seksuaalisesti häiriköidä mun kanssani :D
Varmaan vaikutan sille jo jossain määrin valmiiksi, enkä millekään puputytölle, koska minua ei ole koskaan häiritty. Ulkonäköä kyllä löytyy.
suihinotto kesken päivän piristää. Meidän firman naiset olen palkannut sillä perusteella että pesää joko antaa, tai lähtee vittuun firmasta. Näin se homma toimii.
Se riippuu. Jos se flirttailu koettaa johtaa johonkin niin teen kyllä hienovaraisesti selväksi, että en ole markkinoilla. Jos se on ihan viatonta flirttiä jonka ei edes ole tarkoitus johtaa mihinkään niin menen mukaan.
En tiä miks musta tuntuu et jotkut naiset ottaa seksuaalisen "ahdistelun" liian tosissaan. Ei mua haittaa jos joku iskee silmää tai jopa ehkä saattaa koskeakin..
Raja menee jos juttu alkaa tuntua pakottamiselta.
En mitenkään, olen kuin en huomaisi. Luultavasti en huomaakaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:28"]
En tiä miks musta tuntuu et jotkut naiset ottaa seksuaalisen "ahdistelun" liian tosissaan. Ei mua haittaa jos joku iskee silmää tai jopa ehkä saattaa koskeakin.. Raja menee jos juttu alkaa tuntua pakottamiselta.
[/quote]
Aivan, ei muakaan haittaa. Nolaan sinut vain silmissäni niin, ettei sun tee enää mieli ahdistella. Mikäli tosissaan ahdistuisin. Enpä kyllä varmaan silmäniskusta ahdistu, osaan kyllä tuijottaa sitä kuolleen lahnan silmillä, jos evvk.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:28"]
En tiä miks musta tuntuu et jotkut naiset ottaa seksuaalisen "ahdistelun" liian tosissaan. Ei mua haittaa jos joku iskee silmää tai jopa ehkä saattaa koskeakin.. Raja menee jos juttu alkaa tuntua pakottamiselta.
[/quote]
Aivan, ei muakaan haittaa. Nolaan sinut vain silmissäni niin, ettei sun tee enää mieli ahdistella. Mikäli tosissaan ahdistuisin. Enpä kyllä varmaan silmäniskusta ahdistu, osaan kyllä tuijottaa sitä kuolleen lahnan silmillä, jos evvk.
[/quotemä oon nainen kylläki
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:44"]Olen mielissäni että vielä "kelpaan". Vaikka pienintäkään aikomusta ei ole pettää miestäni, jonka kanssa pian vietän kymmenenvuotishääpäivää. :)
[/quote] Miksi sinun pitää käyttää aikaasi sen pohtimisen, että kelpaatko muille, kun olet kerran naimisissa?
[/quote]
Kai nyt jokainen nainen haluaa olla viehättävä? :)
Ehkä jengin pitäisi tajuta, että flirtti ei ole soidinkutsu. Flirtti on pientä harmitonta kivaa kelle vaan. Ihan voi vastaantulijalle sanoa, että jotain pikkumukavaa. Eikä se tarkoita sitä, että nyt ämmä haarat auki ni pannaan!
Flirtti voi mennä liian pitkälle ja etenkin duunissa päivittäin kohdakkain samojen kansvojen kanssa. Ja syttyy. Silloin jäitä pimppiin ja soronoo sille tyypille.
Ei mun tarvii selitellä kenellekään, että olen hyvässä ja onnellisessa parisuhteessa parikymmentä vuotta. Flittiin toisinaan lähden mukaan ja toisinaan käännän selkäni, että aha ja haukotus.
Yksi puusilmä lisää ilmottautuu. Todistettavasti on yritetty flirttailla minulle mutta asia valkenee minulle vasta kun joku kaveri asiasta huomauttaa tai flirttailija tulee itse sanomaan että yrittänyt jo pidemmän aikaa saada huomiotani ja tuli nyt kysymään ihan suoraan treffeille kun on ensin joltain tutultani varmistanut olenko sinkku.
Itse kunnioitan avioliittoani, enkä flirttaile muille. Jos minulle flirttaillaan, yksinkertaisesti jätän sen huomiotta. Alan ehkä vältellä ko tyyppiä, jos mahdollista.
Avioliitoista päätyy nykyisin eroihin suuri osa, ja pettämisiä sun muita tapahtuu aivan naurettavan paljon. Uskon, että yksi syy on nimen omaan se, että pidetään OK:na muille flirttailua ja ikään kuin eletään koko ajan tietynlaisesti vaara vyöhykkeellä.