Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa pahamieli pk-ketjuista

Vierailija
21.02.2015 |

Minä pidän työstäni. Toki resurssipula vaivaa meilläkin kovasti.

Meillä on pieni päiväkoti ja koemme tärkeänä järjestää lapsille mielekästä ja hyvää toimintaa. Järjestämme myös paljon "erikoisohjelmaa".

Koitan kehittyä työntekijänä ja esim. nukkarissa ollessani ( jos on rauhallista, luen alankirjallisuutta).

Yhteistyö vanhempien kanssa on tärkeää, ja olen iloinen, että he luottavat meihin, uskoutuvat vaikeissakin asioissa.

Koitan tehdä työni sillä asenteella, että jokaisella lapsella on oikeus tuntea, että hänestä iloitaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi otsikon virhe

Vierailija
2/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat, ap. : ( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös vastaus toisen ketjun ap.lle. kaikki päiväkodit eivät ole vanhempia vastaan.

Vierailija
4/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs päiväkodin työntekijä, joka lukee surullisena näitä haukkumisviestejä. Tykkään työstäni, erityisesti lapsista, mutta en voi haukkua vanhempiakaan. 

Vierailija
5/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä kaikkia päiväkoteja leimattu! Vaikkakin muutamassa tuntuu olevan todella negatiivinen, ilkeä ja välinpitämätön tunnelma, eikä lapsista välittäminen tunnu olevan tärkeää.

Vierailija
6/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Toisesta korvasta ulos ja sitä rataa. Oli palvelun taso mitä tahansa, aina on valittajia. On myös ihmisiä, joilla on valmiiksi asenne päiväkodin työntekijöitä kohtaan, ja silloin on kyllä jotain peiteltävää, huono itsetunto tai jotain kun pitää valmiiksi ottaa torjuntakilpi ja estää näin ihan asialliset yhteistyöaloitteet päiväkodin taholta. Meitä on niin monenlaisia. Pääasia että teet parhaasi lasten eteen ja kunnioitat itse työtäsi.

Vierailija
7/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse nuori ja lapseton? Et edes huomaa omaa/ teidän käytöksen ongelmia.

Luulet vilpittömästi olevasi hyvällä asialla, mutta olet jäävi.

Yritä rehellisesti reflektoida teidän toimintaa - esim työnohjauksessa.

Vierailija
8/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Vierailija
9/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä ketjuista työntekijöiden kannata pahoittaa mieltään. Sinä itse tiedät miten homma pelaa teidän päiväkodissa ja teidän ryhmässä. Varmasti tiedät itsekkin arvostaako vanhemmat sinua vai eivät. Tiedät itse minkälainen työntekijä olet, ja miten suhtaudut perheisiin ja varsinkin lapsiin.

Minä ainakin otan nämä keskustelut "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" Oman ryhmän lasten vanhempien palaute ja hyvä yhteistyö on minulle se tärkeämpi mitta, kuin mikään typerä mollaus keskustelu täällä.

Vierailija
10/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:25"]Ei näistä ketjuista työntekijöiden kannata pahoittaa mieltään. Sinä itse tiedät miten homma pelaa teidän päiväkodissa ja teidän ryhmässä. Varmasti tiedät itsekkin arvostaako vanhemmat sinua vai eivät. Tiedät itse minkälainen työntekijä olet, ja miten suhtaudut perheisiin ja varsinkin lapsiin.

Minä ainakin otan nämä keskustelut "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" Oman ryhmän lasten vanhempien palaute ja hyvä yhteistyö on minulle se tärkeämpi mitta, kuin mikään typerä mollaus keskustelu täällä.
[/quote] totta. Kiitos tästä. Meidän päiväkodin nimettömät palautteet olivat kyllä kaupungin vertailun top kolmosessa.

T. Ei nuori, eikä lapseton ap

Vierailija
11/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että meitä päiväkodin työntekijöitä on helppo mollata. Varmasti myös meissä on ns. huonoja työntekijöitä. Kuitenkin, kun tekee työtään täydellä sydämellään ja hyvällä omalla tunnolla, ei tunne ansaitsevansa näitä mollaamisia. 

Vierailija
12/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen. Me bussikuskit joudumme lukemaan haukkumaviestit metron-lehden tekstaripalstalta.

Vierailija
13/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taitaa olla, 13. Olette varmaan myös yksi ammattiala, jota haukutaan paljon..

Vierailija
14/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on mukava päiväkoti ja ammattitaitoiset hoitajat. Ei mitään valittamista. Ollaan myös viety lapset hoitoon vasta sen ikäisenä, että osaavat itse kertoa päivän tapahtumista. Ei siis tartte arvailla mitä seinien sisällä tapahtuu. Meillä siis iso kunnallinen pk, noin 140 lasta.