Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku vääntää rautalangasta, mitä hyvesignalointi tarkoittaa

Vierailija
26.11.2021 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs versio hyvesignaloinnista voisi olla että hyveellisenä itse esiintyen pyrkivä tekee toisten uhrauksilla itsestään mukamas paremman ihmisen ilman että on itse mukana uhrautuvien joukossa mutta on valmis uhraamaan kantajat velvoittaen heidät kärsimään kun itse nauttisi vain eduista ja puhuu kevyesti kuinka tärkeää on elää 'oikeiden' arvojen kautta mutta ne arvojen kautta eläminen ei yleensä koskaan tarkoita hyvesignaloivan itse olevan myös uhrautumassa tai elämässä kuten muille on opettavinaan. Hyvesignaloivat tekopyhät hurskastelijat he ovat monesti itse läpeensä korruptoituneita eivät koskaan ota osakseen kärsijän osaa puhuvat ylevästi mutta eivät kanna eivät uhraa eivät tee muiden osa on aina kantaa,tehdä,uhrautua, vielä ymmärtääkin vaikeat asiat ja suvaita kaikki se riistää ja kuluttaa sisältä muttei koskaa hyvesignaloivan sen 'hyväksi' tyypiksi itsensä lanseeranneen paska kasan niitä on paljon vihreissä ja vasemmistossa he eivät jaa taakkaa jonka takia vihaan kyseisiä puolueita ja heidän 'hyviä' tyyppejään.

Vierailija
22/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että maksaa mielellään veroja, ja voisi maksaa enemmänkin. Ei kuitenkaan maksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää puhetta somessa, baarissa tai vaalitilaisuuksissa, ilman että tekisi mitään konkreettista omassa elämässään hyväksi katsottujen asioiden puolesta. Eli puhuu tai kirjoittaa pelkkää skeidaa. Lähellä tekopyhyyttä.

Vierailija
24/26 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvesignalointi on termi, joka on kehitetty mitätöimään muiden ihmisten vastuullisia ja hyviä tekoja.

Vierailija
25/26 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että tönäisee toista laiturilla ja ottaa kiinni, huutaen "onneksi sain pelastettua". Sitä että katkaisee toisen jalan ja hutaa "onneksi olen täällä auttamassa sinua kun sinulle sattui tämä onnettomuus".

Eli tehdään pahaa ja valheellisesti esiinnytään sankareina tai hyväntekijöinä.

Vierailija
26/26 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

📢
🗣🔊 "Huhuu, minä juuri tein taas hyviä tekoja, joita täällä somessakin alleviivaan, muistakaahan että minä olen hyvä ihminen! Todella hyvä ihminen. Teen kyllä paljon pahaakin, mutta SITÄ ei kerrota ulkomaailmalle, hih-hih. Sen voi muutenkin ulkoistaa syntipukkeihin ja kaikkiin ihmisiin ympäristössäni, hih-hih, monta kärpästä yhdellä iskulla."