Onko kenelläkään ehkäisyrengas tipahtanut pois
huomaamatta!?! Minulla oli tai piti olla ensimmäinen rengas käytössä, ja nyt, kolmen viikon kuluttua kun piti ottaa se pois, niin eipä löydy koko rengasta!! Varmaan pyttyyn tippunut jossain vaiheessa...
Nyt sitten vaan odotetaan ja jännitetään että alkaako menkat vai ei....
Kommentit (6)
yhden kerran. Onko sillä jotain merkitystä?
-ap
olen sitä tonkinut ja mieskin yhden kerran, hänen nyt luulisi tietävän miltä meikäläisen värkki tuntuu sisältäpäin... eikä siis löytynyt!
- ap jälleen
muutaman vuoden käytin nuvaringiä ja se ei pudonnut kun kerran pönttöön kun poistin tampaxia. Eikä se tosiaankaan voi kadota sinne emättimeen! Se on kumminkin 5 cm läpimitaltaan, nuvaring siis, eikä emätinkään mikään pohjaton kuilu ole! Kannattaa se aina välillä kokeilla ettei se ole tullut ulos, vaikkapa aina alapään pesun yhteydessä. Ja aina tietenkin puhtailla käsillä ettei tuu tulehduksia. Kyllä sen tuntee jos se ulos meinaa tulla. Ainakin mä tunsin. Ehkä tosiaan kannattaa tehdä se raskaustesti jos et yhtään tiedä millon se on " kadonnut" .
että yöllä liukui ulos). Aamulla huomasin tilanteen, huuhtaisin renkaan ja laitoin takas paikoilleen. Ei käynyt vahinkoa.
Ja olen vahvasti sitä mieltä, että ainoa tilanne, milloin rengas on voinut HUOMAAMATTASI tulla ulos, on nimenomaan yöllä. Muutoin täysin mahdotonta (ellei sitten pimppasi lihaksisto ole kertakaikkisen surkeassa kunnossa).
milloin rinkula on tipahtanut, jos olisi yöllä tippunut, niin kaipa se olisi sängystä löytynyt?! Menkat ei ole vieläkään alkaneet, eilen tein raskaustestin, negatiivistä näytti. Sunnuntaina siis yritin renkaan poistaa laihoin tuloksin...Pitää vielä ootella muutama päivä jos menkat alkais, kun ei tiedä milloin pitäis alkaa! Jos tipahti heti alussa, niin tuskin on hormonit ehtinyt vaikuttaa vielä kk-kiertoon ja menkat alkaa vasta ens viikolla...
-ap
niin ja terkkari oli sitä mieltä että ei se rengas ole voinut sisälle kadota, eli varmasti sen löytää jos sisällä on!
Kuulostaa niin uskomattomalta, ettet olisi huomannut renkaan ulos tuloa.