Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anorektikon näköinen bloggaaja

Vierailija
21.02.2015 |

http://lartoffashion.blogspot.fi/2015/02/outfit-post-living-for-love.html

Miten tolla pysyy hiukset päässä? Miten tuo pysyy pystyssä? Ja tuon mies oli se, joka lähti HIM:stä, niinkö? Tuon eukon takiako... 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näkee ulkoisesta olemuksesta ettei ole luonnollisen hoikka (kun niitäkin on jotka ovat luonnostaan hyvin hoikkia). Hiusten kunto, kädet, jalat ja olemus..

Vierailija
2/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali hoikkahan tuo ei missään nimessä ole. Ihan kuin olisi vuodentakaisesta laihtunut vielä lisää, ja hymykin muuttunut. Jotenkin surullisen ja sairaan näköinen. Ihmettelen vain, että miten tuossa kunnossa pysyy vielä pystyssä :O Ja miten voi esim. hiukset pysyä päässä...

HIM-yhtyettä en ole seuraillut ollenkaan. Muuta kuin sen tiedän, että yks jättäytyi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lartoffashion.blogspot.fi/2015/02/outfit-post-blank-space.html?m=1

Luojan kiitos itse pääsin irti tuosta syömis"vammailusta". Tuskin hänestä enää äitiä tulee ellei muuta elintapojaan.. Minunkaan ei vuosi sitten tehnyn arvioinnin mukaan olisi pitänyt saada lapsia, mutta nyt odotan esikoistani :)

Vierailija
4/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:11"]

http://lartoffashion.blogspot.fi/2015/02/outfit-post-blank-space.html?m=1 Luojan kiitos itse pääsin irti tuosta syömis"vammailusta". Tuskin hänestä enää äitiä tulee ellei muuta elintapojaan.. Minunkaan ei vuosi sitten tehnyn arvioinnin mukaan olisi pitänyt saada lapsia, mutta nyt odotan esikoistani :)

[/quote] Onneksi olkoon tervehtymisestäsi ja lapsesta :)

Itse vammailin syömisen ja liikkumisen kanssa nuorena, kun pari läskipäätä sanoi jotain negatiivista mun kropasta. Ja olin hoikka lenkkeilevä tyttö. Toinen sanojista oli itse pyöreä kuin pallo :O Onneksi itse tajusin 46 kilon kohdalla, että nyt menee överiksi. En sentään ole kuin 157 senttiä pitkä. Mutta ananaspurkki päivässä 20 vitamiinin yms. kanssa ei paljon liikkuvalle riittä... T: ap

Vierailija
5/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin outo bloggaaja. Käy kommentoimassa suosittuihin blogeihin, kaikenmaalaisiin ja yhteen todella suosittuun NYCblogiin oli kirjoittanut että on muuttamassa New Yorkiin ihan just ( kuukausia sitten kommentoi kyseisen blogin kommenttiboksiin). Olen sen jälkeen käynyt useaan otteeseen katsomassa että joko on muuttanut mutta ei ole. Ilmeisesti on kerännyt lukijoita tällä tavalla blogilleen joka on sisällöltään uskomattoman monotoninen ja tylsä. 

Vierailija
6/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 02:33"]

Tämä on jotenkin outo bloggaaja. Käy kommentoimassa suosittuihin blogeihin, kaikenmaalaisiin ja yhteen todella suosittuun NYCblogiin oli kirjoittanut että on muuttamassa New Yorkiin ihan just ( kuukausia sitten kommentoi kyseisen blogin kommenttiboksiin). Olen sen jälkeen käynyt useaan otteeseen katsomassa että joko on muuttanut mutta ei ole. Ilmeisesti on kerännyt lukijoita tällä tavalla blogilleen joka on sisällöltään uskomattoman monotoninen ja tylsä. 

[/quote]

mihin suosittuun nyc blogiin?

Vierailija
7/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HIM:hän nyt on ihan kuollut... Itsekin olisin rumpalina lähtenyt pois, kun hänellä on kuitenkin perhettä, rahaa ja aikaa vielä tehdä jotain muutakin työtä elämässään halutessaan.

Kyllä, kys. bloggaaja on superlaiha, mutta varmasti silti hyvä äiti & vaimo(ke?). Kehoja on aika monenlaisia.