Olin treffeillä miehen kanssa ja kävi sitten ilmi ettei hän lähes koskaan syö kasviksia
On kuulemma kaikki vaan niin pahoja. Se oli siinä sitten... en kyllä vaan pysty ymmärtämään, että lähes kolmekymppinen mies ei välitä terveydestään tuon enempää.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko ruoansulatus?
Olin lounalla ystäväni kanssa hän nainen,ilmeni ei syö kasviksia.Kysyin miten vatsasi toimii? Vatasi: Musta kahvi ja tupakka heti aamulla.Vikon loput käy baarissa ja varmaan toimii kaljasta,kun ei syö mitään.
Sanoiko se: "olen tehnyt pupujen kanssa sopimuksen; en syö niiden ruokaa eikä ne aja mun polkupyörällä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko ruoansulatus?
Olin lounalla ystäväni kanssa hän nainen,ilmeni ei syö kasviksia.Kysyin miten vatsasi toimii? Vatasi: Musta kahvi ja tupakka heti aamulla.Vikon loput käy baarissa ja varmaan toimii kaljasta,kun ei syö mitään.
Ihanaa.
Jos on rikas, niin toki naimisiin ilman avioehtoa, kohtahan se jo kuolee pois.
Hojh-hoijaa. Aina joskus sitä ihmettelee, että mistä te näitä treffikumppaneitanne oikein löydätte; tai tosin päin, mistä he löytävät teidät ja miten onnistuvat vakuuttamaan teidät, että olette olleet halukkaita ja kiinnostumeita lähtemään treffeillekin.... Taas sitä saa mennä peilin eteen ja kysyä.mitä itse teen väärin..
Toimiiko ruoansulatus?