Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä suvussa käynyt niin, että sukulainen kuollut ja muutaman viikon kuluessa sukuun syntynyt uusi jäsen?

Vierailija
26.11.2021 |

Meillä kävi niin, että mieheni 89-vuotias mummi kuoli ja meidän poikavauva syntyi alle kaksi viikkoa siitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa jotain erikoista? Jos on iso suku, niin tuollaistahan käy vähän väliä.

Vierailija
2/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin on käynyt, lapseni isoisoisä kuoli lapseni syntymää seuraavana yönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan sen kuuluu mennäkin.

Vierailija
4/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä itse synnyin pari viikkoa sen jälkeen kun sukulainen kuoli tapaturmaisesti.

En ole varma onko muitakin, mutten pitää näitä mitenkään erikoisena. Ihmisillä on toki suuria tunteita pelissä.

Vierailija
5/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun Vanhus lähtee lähisukun on sytynyt uusi lapsi.Sanotan vaikka 1-6-8-9kk kulutua kuolemasta.

Vierailija
6/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kuoli päivää ennen kuin siskoni lapsi syntyi. Monta muutakin vastaavaa tapausta, mutta hieman pidemmällä aikavälillä on. 

Vierailija
7/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaari kuoli kuukausi mun syntymän jälkeen. En osaa pitää asiaa mitenkään kummallisena, miksi olisi?

Vierailija
8/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vauvaa aletaan odottaa johonkin perheeseen, on olemassa mahdollisuus että 7-8 kuukauden päästä joku sukulainen kuolee. Vauva sitten syntyy muutaman viikon päästä. Vauvoja odotetaan ihan Suomessakin nyt kuitenkin sen verran usein, että todennäköisyydet tapahtumalle eivät ole vain luokkaa "aivan ihmeellistä ja tavatonta".

Vierailija
9/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeelle, kyllä, lapsesi kantaa edesmenneen sielua.

Vierailija
10/10 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon sairaalassa verenmyrkytyksen takia, kun lapsenlapseni vietti ristiäisiään.

Enpäs kuol lut, hähää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan