Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein muistutuksen hoitajasta

Vierailija
26.11.2021 |

Nyt jännittää, mitä tapahtuu.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen?

Vierailija
2/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta muistutit? Joulu on tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hoitajasta? Onko varastonhoitaja mokannut?

Vierailija
4/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen?

Sellaisen noin 20 sivuisen liitteineen. Viisi sivua täyttä asiaa ja loput kopioita puhelimen viesteistä ja lokitiedoista.

Vierailija
5/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa! Tehkää aina muistutuksia, kun on aihetta. Ei asiat muuten muutu koskaan.

Vierailija
6/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Juuri näin, paitsi esim. mt-työssä pitää olla empaattinen hoitaja tai se aivan turhaa hoitoa.

Vierailija
8/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimeentulotuella elävä ihminen käy toimeentulotuki rahoillaan huor*ssa niin maksaako verenmaksajat silloin sen huor*n palkan?

Ovatko ne huor*t silloin töissä veronmaksajien rahoilla?

Vierailija
10/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Sä et ainakaan vaikuta kivalta hoitajalta jos hoitaja satut olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äsken selvitimme sairaanhoidossa olevan kehitysvammaisen läheisen asiaa, hoitaja lopetti puhelun kesken sanomatta näkemiin tai mitään ja kun kysyimme omaiselta mitä tapahatui, niin kertoi, että hoitajan  vuoro päättyi.

Joo, tiedämme, että ovat kuormitettuja, mutta kai sitä sentään voi sanoa, että nyt vuoro päättyi ja jatkakaa myöhemmin toisen kanssa. 

Vierailija
12/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Sä et ainakaan vaikuta kivalta hoitajalta jos hoitaja satut olemaan.

Onneksi en ole hoitaja. En lähtis siihen hommaan vaikka maksettaisi miten isoa palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Sä et ainakaan vaikuta kivalta hoitajalta jos hoitaja satut olemaan.

Se että on kiva ei kuulu hoitajan toimenkuvaan. Ystävän ehkä mutta ei hoitaja ole asiakkaalle/potilaalle ystävä.

Vierailija
14/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Kuka sen sitten maksaa, kyllä julkisella puolella ainakin maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me äsken selvitimme sairaanhoidossa olevan kehitysvammaisen läheisen asiaa, hoitaja lopetti puhelun kesken sanomatta näkemiin tai mitään ja kun kysyimme omaiselta mitä tapahatui, niin kertoi, että hoitajan  vuoro päättyi.

Joo, tiedämme, että ovat kuormitettuja, mutta kai sitä sentään voi sanoa, että nyt vuoro päättyi ja jatkakaa myöhemmin toisen kanssa. 

Nää selvitykset on monille hoitajille liiankin tuttuja, ne kestää ja kestää. Jatkuu uudelleen seuraavan hoitajan kanssa jne. Jos asia ei ole selvitettävissä muutamassa minuutissa oikeampi osoite asian selvittämiseksi on yksikön esimies/johtaja.

Vierailija
16/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Kuka sen sitten maksaa, kyllä julkisella puolella ainakin maksaa.

Sen maksaa kunta, sotekeskittymä, kuntayhtymä, osittain periaatteessa valtio tai yksityinen firma.

Kenenkään verorahoja ei ole erikseen nimetty, että tämä menee juuri hoitajalle tai opettajalle.

Lisäksi asiakas itse maksaa joskus sairaanhoito palveluista, kun tulee hoitaja/lääkäri maksu käynnistä.

Vierailija
17/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me äsken selvitimme sairaanhoidossa olevan kehitysvammaisen läheisen asiaa, hoitaja lopetti puhelun kesken sanomatta näkemiin tai mitään ja kun kysyimme omaiselta mitä tapahatui, niin kertoi, että hoitajan  vuoro päättyi.

Joo, tiedämme, että ovat kuormitettuja, mutta kai sitä sentään voi sanoa, että nyt vuoro päättyi ja jatkakaa myöhemmin toisen kanssa. 

Nää selvitykset on monille hoitajille liiankin tuttuja, ne kestää ja kestää. Jatkuu uudelleen seuraavan hoitajan kanssa jne. Jos asia ei ole selvitettävissä muutamassa minuutissa oikeampi osoite asian selvittämiseksi on yksikön esimies/johtaja.

Joo, tottakai, Mutta itselleni opettiin jo lapsena, että kun puhelu lopetaan, sanotaan kiitos ja näkemiin eikä loksauteta luuria korvaan . Samoin omassa työssäni olisi todella paha moka " lyödä luuri " asiakkaan korvaan . 

Vierailija
18/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, tottakai, Mutta itselleni opettiin jo lapsena, että kun puhelu lopetaan, sanotaan kiitos ja näkemiin eikä loksauteta luuria korvaan . Samoin omassa työssäni olisi todella paha moka " lyödä luuri " asiakkaan korvaan ."

ja siis itsekin työskentelen sosiaali- ja terveysalalla. 

Vierailija
19/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Kuka sen sitten maksaa, kyllä julkisella puolella ainakin maksaa.

Niin pitkään, kuin kukaan yksittäinen veronmaksaja ei ole erikseen nimetty minun palkan maksajakseni niin sen palkan maksaa se taho joka lukee minun palkkakuitissa ja siinä ei lue, että veronmaksajat tai veronmaksaja.

Vierailija
20/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa valittaa jos itseä on kohdeltu huonosti ja asiattomasti esimerkiksi terveydenhuollossa.

Ne hoitajat ja lääkärit ovat siellä töissä.  Veronmaksajien rahoilla.

Heidän tehtävä on hoitaa ja autta potilaita. E

Ei vinoilla potilaille, ei väheksyä heitä eikä kohdella ilkeästi ja epäystävällisesti ja alentuvasti.

Heidän ei tarvitse olla yliystävällisiä eikä empaatisiakaan.

Mutta heidän tulee olla asiallisia ja perusystävällisiä jokaiselle potilaalle.

´

Mistä tietää, että asiakas on täysi kyr**?

Kun hän ottaa seuraavan lauseen ilmi jokaisessa mahdollisessa keskustelussa:

Minä maksan teidän palkan...Veronmaksajien rahoilla.

Tiedoksi vaan, että veronmaksaja ei maksa hoitajien palkkaa.

Sä et ainakaan vaikuta kivalta hoitajalta jos hoitaja satut olemaan.

Se että on kiva ei kuulu hoitajan toimenkuvaan. Ystävän ehkä mutta ei hoitaja ole asiakkaalle/potilaalle ystävä.

Kuka jollekin mulkerolle edes haluaa kertoa asioitaan. Pitää olla jonkinlainen kyky asettua toisen asemaan eli empatiakyky.