Mies on todellinen herrasmies mutta hänen kaverinsa täysi sika
Ainakin päissään. Olimme eilen illalla ravintolassa, hän vieraanamme ja minun kavereitani. Hänen puheitaan en viitsi referoida mutta saisivat merimiehenkin punastumaan. Minut jätti rauhaan mutta sinkkukaverini kaikki yritti ja ehdotteli, muutamaa taputteli takapuolelle ja kommentoi heidän muotojaan ääneen. Ja tietenkin heitettiin ravintolasta kaatumiskunnossa, hyvä kun taksiin asti pääsi... mitä tuollaisille voi tehdä? Kun ilmoitin suuttumukseni miehelle hän sanoi vain että ei kuuntele tällaista puhetta kaveristaan enkä kuuntelisi minäkään jos tämä kaveri olisi tukenut minua nuoruudessani niinkuin häntä... en halua hänen olevan tuon kaverin kanssa enää missään tekemisissä ja hän on kuulemma tulossa uutenavuotena juhliini!
Kommentit (8)
Tuo nyt oli aika ilkeästi sanottu. Nimittäin sioista. Ne ovat sentään hyvin älykkäitä ja sympppiksiä muutenkin, toisin kun tuo miehesi kaveri...
Et voi kieltää miestäsi olemasta kaveri jonkun kanssa. Sinulla on kuitenkin oikeus olla itse tapaamatta tätä kaveria, jos koet hänet ikäväksi. Jos uv-juhlat ovat sinun luonasi, niin todellakin saat sanoa että kyseinen henkilö ei sinne tule, tai sitten tulee vain sillä ehdolla että osaa käyttäytyä. Miehesi luulisi myös tajuavan, että hirveä känniörvellys ja ahdistelu pilaa muidenkin illan, ja jos ei tee tätä selväksi kaverilleen niin ehkä hän ei olekaan niin herrasmies.
Jos ei ole rolli, niin eihän sinne teidän juhliin kannata mitään tyttökavereita kutsua kärsimään. Pelkkiä miehiä, niin jää sikailut röhnötysten asteelle.
Kyllä ne ihan yhtä sikoja on kuin kaverinsa, saattaa aluksi esittää jotain muuta...
No sinkkukaverisi ottaa häneen yhteyttä salaa facebookissa ja pian pääsette istumaan iltaa tuoreen pariskunnan kanssa.
Outoa käytöstä, varmasti täys juntti.
Miehesi pitää tajuta, että parhaiten hän tukisi ystäväänsä takaisin jos ei olisi sikailun mahdollistaja. Sinä voit sanoa ihan samaa, sinun ystäviesi ei tarvitse sietää sinun miehen ystävän sikailua, juhlat on peruttu. Ja sinä et puolestasi kuuntele ystäviäsi kohtaan sikamaisesti käyttäyvän puolustelua.
Todellinen herrasmies tuomitsee sikailun, vaikka olisi oma kaksoisveli kyseessä. Eli ei taida ihan niin ihana mies olla sinulla, mitä vielä kuvittelet.