Minkä ikäisenä menojalkasi lakkasi vipattamasta?
Olen ihan lapseton naisihminen, pitkässä arisuhteessa toki ollut jo kauan. Laskin tässä että viimeksi olen antaumuksella vetänyt viinaa ja odottanut bileiltaa ehkä 32v. Nyt olen 35v ja keksin viikonlopuille tuhat kertaa mielenkiintoisempaa puuhaa. Yökerho ei kiinnosta enkä ole juonut kunnon humalaa kahteen vuoteen. Muutama drinkki vaan silloin tällöin.
Milloin sinun menojalkasi lakkasi vipattamasta?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:21"]
Oho, onpas nykynuoriso aikuistunut aikaisin :) Me elettiin parikymppisinä ihan suvereenia opiskelijan elämää. Viinaa meni pe, la ja su, ja aina isossa kaveriporukassa. Vetelehdittiin koko viikonloppu yhdessä jonkun kämpillä. Ap
[/quote]
Kysyit tätä perjantai-iltana. Ei täällä palstalla ole, kuin juopposurffareita joilla ei ollut varaa mennä baariin ja sitten meitä körttejä -3
36-v. Kuuteen vuoteen ei ole enää 'vipannut'. Saman miehen kanssa oltu n.11-v. Toki käydään silloin tällöin - jos joku ihan 'pakko nähdä' esim. festareilla. Meillä ei lapsia, mut eläimiä sillettiis, et pakko saada hoitaja, vaikka mentäis 'vaan' yhdeksi illaksi. Eli nykyisellään ei mennä kovin usein, ehkä kerran vuoteen. Vaan ei ole harmittanut kumpaakaan :) Opiskeluelämä oli ja meni - toki hauskaa sekin oli, vaan ei kai sitä loppuelämää jaksaisi.
28 vuotiaana erottuani paskasta suhteesta. Suhteen aikana olisin käynyt joka vkl baareissa kavereideni kanssa. Sinkkuna muutuinkin varsinaiseksi kotihiireksi ja sille tielle jäänyt :) nyt tosin onnellisesti naimisissa ja ikää 36 vuotta.
Joskus 22 vee ei enää pahemmin jaksanut, 21 veenä rupes ekan kerran tympii
21-vuotiaana. Stten alkoi vipattaa uudestaan joskus +30-vuotiaana. Nyt olen 35v ja edelleen vipattaa, mutta valitettavasti en koskaan pääse ns. viihteelle.
Ikää 37, 2 alle kouluikäistä lasta ja mies, mutta kyllä mulla silti menojalkaa vipattaa. Vipattanut aina, luonnekysymyksiä kai nämä on, jotkut tykkää villimmästä elämästä :)
Mä olen 39 v. ja menojalka vipattaa edelleen. En tosin käy missään tanssimassa usein, mutta teen sitä erittäin mielellään.
Alle 30v loppui baareissa notkuminen ja alle 40v loppui kalsarikännit. Ei nyt ihan kokonaan mutta melkein. Edellisen kerran kännissä viime syyskuussa. Ei tule enää sellaista mukavaa energistä känniä.
Edelleen vipattaa, vaikka ikää jo 37 v. Käyn viihteellä n. joka toinen kk, välillä useamminkin. Kotona ryyppääminen ei kiinnosta yhtään eikä edes kaveriporukassa, jollei mennä baariin.
silloin kun täytin 84v.Lonkka murtui.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:10"]19v sain lapsen.Harvoin on sen jälkeen käyty baarissa.
[/quote]
Mutta tekiskö mieli mennä? Se on menojalan vipattamista. Ei niinkään se ettei pääse.
[/quote]Ei kauheesti ees huvita,ennemmin oon kotona ja otan muutaman oluen.Ikä jo 36v .Ei oo ollu siitä kiinni etteikö ois päässy ei vaan oo huvittanu ku ei voi ryypätä tulee niin paha kankku nenetteiseuraavanakaan päivänä pis kyenny lapsia hoitaa
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:10"]19v sain lapsen.Harvoin on sen jälkeen käyty baarissa.
[/quote]
Mutta tekiskö mieli mennä? Se on menojalan vipattamista. Ei niinkään se ettei pääse.
[/quote]Ei kauheesti ees huvita,ennemmin oon kotona ja otan muutaman oluen.Ikä jo 36v .Ei oo ollu siitä kiinni etteikö ois päässy ei vaan oo huvittanu ku ei voi ryypätä tulee niin paha kankku nenetteiseuraavanakaan päivänä pis kyenny lapsia hoitaa
[/quote]sori sekava teksti näppäilyvirheitä ja pääs viesti lähtee.
Joskus 25-vuotiaana alkoi tulla se, että ei halunnut haaskata hyvää iltaa baarissa käyntiin ja seuraavaa päivää krapulaan. Silti kyllä silloin tällöin tuli käytyä ulkona, sillä se oli kuitenkin tavallaan osa ystävyyssuhteiden ylläpitoa ja sosiaalista elämää opiskelijana. Tuolloin aloin käymään ulkona ehkä 1-2x/1-2 kuukaudessa. Tosin oli kai sitä enemmän liikenteessä kun tuli pikkujouluja, uutta vuotta, synttäreitä ym. Vasta lapsen myötä tuli lähes totaalinen stoppi ulkona käynnille, siis ei sen takia ettei olisi ikinä huvittanut, vaan sen vuoksi ettei se ole mahdollista. Niin että miten tähän nyt vastaisi; menojalka vipattaa edelleen, mutta paljon harvemmin :)
Kun täytin 24, musta tuli äärettömän rauhallinen ihan yhtäkkiä. :D sitä ennen meno helposti alkoholia keskiviikkoisin opiskelijamenoissa ja sitten pe ja la muuten vaan. Nyt en ole käynyt lähes kahteen vuoteen kertaakaan baarissa, viikonloput menee makoillessa, herkutellessa, telkkaria katsellessa ja esimerkiksi kaupoilla kierrellessä. Ihanaa! Mihinkään yökerhoon mua ei sais enää millään, oon viikonloppuna ihan viimeistään klo 24 unten mailla :D
Olen 42 v. ja menojalka vipattaa nyt kovempaa kuin koskaan. Olen vetänyt kännit käytännössä joka viikonloppu 15-vuotiaasta lähtien, ja koskaan aiemmin se ei ole tuntunut niin hyvältä kuin nyt. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän tahdon bilettää.
20-vuotiaana. Nyt olen 35 ja vaikka lapsia ei olekaan, en todellakaan viiletä yöelämässä. Käyn kerran vuodessa baarissa, työpaikan pikkujouluissa. Olen jo viisitoista vuotta keksinyt parempaakin ajanvietettä kuin kuunnella kännisiä jorinoita ja säälittäviä iskuyrityksiä paskanhajussa ja jonottaa räntäsateessa ylihintaista taksia ylihintaisten juomien täyttämän illan jälkeen.
Oho, onpas nykynuoriso aikuistunut aikaisin :)
Me elettiin parikymppisinä ihan suvereenia opiskelijan elämää. Viinaa meni pe, la ja su, ja aina isossa kaveriporukassa. Vetelehdittiin koko viikonloppu yhdessä jonkun kämpillä.
Ap