Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pois miesten vaateliikkeistä / -osastoilta

Vierailija
26.11.2021 |

Miehenä ärsyttää kun miesten vaateliikket ja -osastot ovat nykyään täynnä akkoja ja vaatteiden katselu menee hankalaksi kun miehelle vaatteita ostavat naiset liikkuvat vähintään 2-3 naisten rypppäissä tukkien kaikki käytävät. Antakaa nyt oikeasti miesten tehdä itse vaateostoksensa kun miehet osaavat pysyä vaateostoksilla toistensa tieltä eikä niillä ole halua avata jokaista esim. alusvaatepakettia auki nähdäkseen mitä siellä sisällä on.
Teille on naiset omat vaateosastot, jossa voitte ostaa itsellenne vaatteita miten haluatte. Vai haluatteko, että miehet alkavat samalla tavalla tukkimaan naisten vaateosastoa ihan vaan huvikseen?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset pukeutuu jätesäkkimäisiin vaatteisiin ja ovat isojalkaisia, siksi miestenosastolla. Androgyyniys on h0t täällä. Mutta not meidän miesten mielestä

Vierailija
62/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny jo ties kuinka kauan löytää tummaa kauluspaitaa pystyraidoilla, niin ei jumalauta mistään löydy. Ei kerrassaan mistään. Jotain ruutukuviota tai kukkakuviolla koristeltua hinttapuli-paitaa löytyy joka tuutista läjäpäin, mutta ei vettu soikoon yhtään pystyraitaista paitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ap käydä hiplilemassa naisten alusvaatteita, en koe tukkeena, enemmän huvittaa kun et tiedä mistään mitään. Etkä kehtaa kysyä.

Vierailija
64/68 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pipon miesten osastolta tietämättä edes, annanko sen poikakaverilleni vai pidänkö itse. Onpa hirveää.

Vierailija
65/68 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osta miehet vaatteitaan. Isäni ei ole ikinä ostanut ainuttakaan vaatekappaletta. Minä taas ostan aikuiselle pojalleni vaatteita. Sen lisäksi myös teini-ikäiselle pojalleni. Kuule kun te liikutte yksi vaatekerta päällä paskaisina jos kukaan ei niitä osta.

Ei Jeesus sentään, voiko sulla olla noin saatanan avuttomia poikia?!

Vierailija
66/68 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä. Nainen on siis aina miehensä mukana ja naisia on liikaa siellä. Samoin miehet tuntuvat olevan naistensa mukana alusvaateliikkeessä, naistenliikkeissä ja tuijottavat muiden naisten ostoksia/tekemisiä/sovitusta siellä. Toisaalta naisten koot joskus liian pieniä, osa naisista voisi hakea itselleen vaatetta miesten liikkeestä jossa on miesten koot.

Vierailija
67/68 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä miesten osastolla hankkimassa vaatteita ihan itselleni, koska naisten osaltolta saa liian lyhyitä hihoja tai lahkeita, farkut ei istu lantiokaarrokkeiden takia, materiaalit on paskaa jne. Miesten xs-koossa on yleensä 175-senttiselle (rinnattomalle ja persiittömälle, mutta suht leveäharteiselle akalle) oikeamman mittaiset lahkeet ja hihat sekä sen verran väljyyttä hartialinjassa, että käsiä pystyy liikuttamaankin se paita/takki päällä...

En kylläkään käy kaupoilla kavereiden kanssa, eli koeta kestää, ei mun pitäis pahemmin olla rekkien välissä teiden tukkona.

Vierailija
68/68 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteissa on parempi liikkumavara, enemmän taskuja ja laadukkaammat materiaalit. Siksi ostan miesten osastolta.