Naiset pois miesten vaateliikkeistä / -osastoilta
Miehenä ärsyttää kun miesten vaateliikket ja -osastot ovat nykyään täynnä akkoja ja vaatteiden katselu menee hankalaksi kun miehelle vaatteita ostavat naiset liikkuvat vähintään 2-3 naisten rypppäissä tukkien kaikki käytävät. Antakaa nyt oikeasti miesten tehdä itse vaateostoksensa kun miehet osaavat pysyä vaateostoksilla toistensa tieltä eikä niillä ole halua avata jokaista esim. alusvaatepakettia auki nähdäkseen mitä siellä sisällä on.
Teille on naiset omat vaateosastot, jossa voitte ostaa itsellenne vaatteita miten haluatte. Vai haluatteko, että miehet alkavat samalla tavalla tukkimaan naisten vaateosastoa ihan vaan huvikseen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ar abimaat on hyviä vaihtoehtoja ap:lle vaateostoksien tekoon. Ei ole naisia miesten osastoilla, ei todellakaan.
Miehenä voin vahvistaa tämän. Olen ollut Abu Dhabissa ja Dohassa. Naisten puutumisen lisäksi hyviä puolia on parempi palvelu, edullisemmat hinnat ja ennen kaikkea Suomesta puuttuvien laatumerkkien saatavuus.
Ystäväni on työskentelee miesten pukuliikkeessä. Ja hän on NAINEN. Siedätkö ap naisen antamaa asiakaspalvelua? Hän on 100% pätevä työssään, mm pukuompelija yhdeltä ammatiltaan.
Kyse on vain naisten jokavuotinen rituaali ostaa mahdollisimman huono joululahja miehelle. Suhtaudu asiaan lempeydellä, ei ne sillä pahaa tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kyllä nähdä sen miesten vaateosaston jossa käytävät on tungokseen asti täynnä ihmisiä, naisia tai miehiä. Missähän vaateliikkeestä näin mahtaa olla?
Kauppakeskusten Dressmannit esimerkiksi. Myymälät on ahtaat kun ne on tungettu niin täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on työskentelee miesten pukuliikkeessä. Ja hän on NAINEN. Siedätkö ap naisen antamaa asiakaspalvelua? Hän on 100% pätevä työssään, mm pukuompelija yhdeltä ammatiltaan.
Siedän. Ihan senkin takia, että kun naiset mittaavat lyhennettäviä puvunhousuja niin he tekevät sen tarkemmin. Miesten mitatessa lopputulos ei usein ole ihan niin justiinsa.
Miehenä ihmettelen samaa. Mitä ihmettä ne naiset parveilee miesten osastoilla, tosiaan käytävien tukkeena. Luulisi naisten osastojen riittävän. Onko nyt pukeuduttava miesten vaatteisiinkiin? Liian pitkälle menee. Jättäkää miesten osastot rauhaan!
Muijat haluu pätee. Mut omalla osastolla, please!
Vierailija kirjoitti:
Et sä voi olettaa että ne on naisia. Kauheeta lokeroimista, nyt kyllä loukkaannuin.
#metoo
Lässyn lässyn. Anna sen ukkos ostaa vaan omat vaatteensa.
ap antaa vaimolleen rahaa ja käskee menemään ostamaan vaatteita. jos ei ole vaimoa, niin lähettää äitin tai siskon tekemän ostoksia. kannattaa tosin antaa selkeät ohjeet ettei naisväki ala ostamaan väärän värisiä alusvaatteita.
Tätä olen kummastellut, että eikö vaatekauppoihin löydy miesmyyjiä, kun monessa miestenvaateliikkeesä on lähes kaikki myyjät naisia. Voisi verrata tilanteeseen, jossa naistenvaateliikkeissä olis pelkkiä miesmyyjiä, olis varmaan naisista tosi kiva käydä ostelemassa rintaliivejä ja pikkupöksyjä miesmyyjien tyrkyttäessä apuaan kokojen löytämisessä, vois olla hiukka vaivaannuttavaa.
okstää se sama joka kysy just vähän aika sitä miks naiset on v*ttumaisia toisille naisille :DD
Heh, hyvin onnistuvat naiset kääntämään pukeutustaidottomat hupparrifarkkumiehet positiiviseksi asiaksi kommenteissa XD normaalisti niiiin korostetaan että miehen pitää osata pukeutua
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää naisten vaateosastolla tyttöystäviensä perässä laahustavat miehet. Valitsepa siinä sitten jotain alusvaatteita, kun joku tuntematon miekkonen pällistelee vieressä.
Et sä voi olettaa että ne on miehiä, kauheeta lokeroimista. Nyt kyllä loukkaannuin. #metoo
Vierailija kirjoitti:
ap antaa vaimolleen rahaa ja käskee menemään ostamaan vaatteita. jos ei ole vaimoa, niin lähettää äitin tai siskon tekemän ostoksia. kannattaa tosin antaa selkeät ohjeet ettei naisväki ala ostamaan väärän värisiä alusvaatteita.
Kyllä omat vaatteeni ihan itse ostan enkä antaisi kenenkään muun edes valita vaatteita puolestani. Sitäpaitsi tykkään vieläpä värikkäistä alusvaatteista. Esimerkiksi omistan keltaiset bokserit.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen kummastellut, että eikö vaatekauppoihin löydy miesmyyjiä, kun monessa miestenvaateliikkeesä on lähes kaikki myyjät naisia. Voisi verrata tilanteeseen, jossa naistenvaateliikkeissä olis pelkkiä miesmyyjiä, olis varmaan naisista tosi kiva käydä ostelemassa rintaliivejä ja pikkupöksyjä miesmyyjien tyrkyttäessä apuaan kokojen löytämisessä, vois olla hiukka vaivaannuttavaa.
Liian matala palkka miehille?
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Tosin täällä kotipaikkakunnallani naiset on sentään yleensä yksin siellä miesten osastolla. Tai sitten miehensä kanssa, mikä nyt vielä menettelee, kunhan ei tuki käytävää.
Aina kun oon Dressmannilla käynyt, niin siellä ei oo ollu ketään muita. Ei varsinkaan naisia hyllyvälit täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun oon Dressmannilla käynyt, niin siellä ei oo ollu ketään muita. Ei varsinkaan naisia hyllyvälit täynnä.
En tiedä missä asut mutta pääkaupunkiseudulla ovat melko täynnä, ainakin iltapäivisin ja viikonloppuina.
Pitääpä heti huomenna meni pyörimään miesten vaateliikkeisiin katselemaan hyvälaatuisia huppareita ja villapaitoja. Hanki apua jos noin ärsyttää, ei ole normaalia tollanen.
Oon mä nähnyt miehiä siellä naistenkin puolella, voit sä käydä siellä jos oikeesti haluut. En tuomitse.
Tykkään käyä miesten puolella, koska halvemmatkin vaatteet tuntuu kestäviltä :)