Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pois miesten vaateliikkeistä / -osastoilta

Vierailija
26.11.2021 |

Miehenä ärsyttää kun miesten vaateliikket ja -osastot ovat nykyään täynnä akkoja ja vaatteiden katselu menee hankalaksi kun miehelle vaatteita ostavat naiset liikkuvat vähintään 2-3 naisten rypppäissä tukkien kaikki käytävät. Antakaa nyt oikeasti miesten tehdä itse vaateostoksensa kun miehet osaavat pysyä vaateostoksilla toistensa tieltä eikä niillä ole halua avata jokaista esim. alusvaatepakettia auki nähdäkseen mitä siellä sisällä on.
Teille on naiset omat vaateosastot, jossa voitte ostaa itsellenne vaatteita miten haluatte. Vai haluatteko, että miehet alkavat samalla tavalla tukkimaan naisten vaateosastoa ihan vaan huvikseen?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle vaatteita ostavat naiset liikkuvat vähintään 2-3 naisten rypppäissä tukkien kaikki käytävät

Jaa. No jos ostan vaatteita itselleni (olen nainen), ja liikun yksikseni, saanko edelleen käydä ostoksilla?

Vierailija
42/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöpöpöt pelottaa? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No jos ostan vaatteita itselleni (olen nainen), ja liikun yksikseni, saanko edelleen käydä ostoksilla?

Saat kunhan ostat vaatteesi naisten vaateosastolta tai käyt naisten vaatteeliikkeessä ostoksilla.

Vierailija
44/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttöpöpöt pelottaa? :(

Olen allerginen liialliselle estrogeenille.

Vierailija
45/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taasen ärsyttää kun ihmiset tukkii lastenvaunuilla tai kärryllä käytävät tai monta metriä hyllytilaa ettei pääse katsomaan tuotteita. Ei menisi montaa sekuntia kun katsoisi sopivamman paikan tai ei jäisi edes pitkäksi aikaa siihen pällistelemään.

Minä ostan itselleni miesten osastolta vaatteita. Miesten vaatteet on usein laadukkaampia, edullisempia ja värimaailma on omaan makuun sopivampi.

Vierailija
46/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lastenosastollekin mennä vain lapset? Mutta älä huoli, en käy miestenosastoilla ikinä. En seurustele ja itselle miestenkoot on aivan liian isoja.

Vierailija
47/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ar abimaat on hyviä vaihtoehtoja ap:lle vaateostoksien tekoon. Ei ole naisia miesten osastoilla, ei todellakaan.

Eikä myöskään naisten osastoilla.

Vierailija
48/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miesten osastolta vaatteita itselleni, tai lahjaksi miespuoliselle henkilölle. Kai tämä nyt on ihan sallittua? Vaikeaksi menisi jos miesten osastoille olisi joku naisilta pääsy kielletty systeemi.

Vierailija
49/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kunhan ostat vaatteesi naisten vaateosastolta tai käyt naisten vaatteeliikkeessä ostoksilla.

Usein haluamani mallisia vaatteita on miesten osastoilla vain.

Sinun pitää kannattaa kaikenlaisen sukupuolierottelun lopettamista, eli sitäkin, että vaatevalikoima olisi kaikille samanlainen. Sitten voidaan vaikka päättää, että vaatekaupassa saa asioida miehet tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin, ja muut päivät on naisille.

Vierailija
50/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeissä on ällöttävää asioida, kun keski-iän ylittäneet ukkelit läähättää sovituskoppien luona.

Vierailija
51/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin vaikeeta: naiset naistenosastolla ja miehet miestenosastolla! Pitääkö tää jotenkin piirtää?

Vierailija
52/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaateliikkeissä on ällöttävää asioida, kun keski-iän ylittäneet ukkelit läähättää sovituskoppien luona.

Usein on myös valvontakamerat suunnattu suoraan sovituskoppeihin. Tarkkailkaapa!

Vierailija
53/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on niin vaikeeta: naiset naistenosastolla ja miehet miestenosastolla! Pitääkö tää jotenkin piirtää?

Nuoret pukeutuvat jo nyt unisex-vaatteisiin. Kohta kapitalistikin huomaa, että tulee halvemmaksi myydä kaikkea kaikille, ja lopettaa erilliset osastot.

Vierailija
54/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti naisten osastolla huppareita, neuleita tai collegepaitoja, joissa olisi riittävän pitkät hihat...

Isompi koko on vain leveydeltä isompi, mutta hihat ovat aivan liian lyhyet.

N30

Vierailija
55/68 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mistä kukin ostaa vaatteensa?

Vierailija
56/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mistä kukin ostaa vaatteensa?

Kumma kun ei tuu vastausta

Vierailija
57/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pois naisten alusvaateosastoikta ja sovituskoppien luota! Vtuttaa käydä tavarataloissa kun ukot pyörii naisten alusvaateosastoilla.

Vierailija
58/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy siellä enää kun ei ole miestäkään.

Vierailija
59/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pois naisten vaateosastoilta, varsinkin alusvaateosastoilta. Olisi kiva ostaa vaatteita ilman että joku mies kyylää vieressä, vaikka onkin naisystävänsä kanssa siellä.

Vierailija
60/68 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto näitä kommentteja, "Mun mies ei osaa itse ostaa vaatteitaan" 😆 Minä taas en antaisi oman akan ostaa minulle vaatteita, koska haluan valita ne itse, enkä myöskään halua kysyä muiden mielipidettä. En halua jättää jotain vaatetta ostamatta vain sen takia, että joku muu ei tykkää siitä. Ostan vaatteet itselleni, en muille. Lisäksi vaatteiden ylläpitomukavuus on minulle tärkeää. Vihaan esimerkiksi matalavyötäröisiä farkkuja, koska persevako näkyy koko ajan pari senttiä. Lisäksi muutoinkin tuntuu että ne tippuvat jalasta.