Voi miten ihanaa, mun mies oli ostanut...
...mulle työmatkallaan Bottega Veneta chain cassette -laukun, josta olen unelmoinut tosi pitkään:) Millä tavalla teidän muiden miehet ilahduttavat teitä?:)
Kommentit (47)
Kiva kun sinulla on iloa ja onnea 🤗 Täällä palstalla jotkut ovat vain kateellisia! Eipä kantsi paljoo tänne onnesta kirjoitella 😉 eiks joo? Hyvää illan jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
inhoan ap:n kaltaisia naisia
Sama täällä! Sukeltaisi pää eellä vi dd uunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se juuri siivoaa huushollia viikonlopuksi, jääkaapissa odottaa kuohuviini kylmässä.
Hienoa! Mites meinaat palkita?
Minä tein tuon viime perjantaina.
Siivosin, lämmitin saunan ja paljun. Kuohari kylmään.
Iltapalaksi tein uunissa patonkia ja kylkeen savulohisalaattia ja juustoa.Sitten oletin saavani makuuhuoneessa palkinnon. En saanut. Enkä lauantaina. Enkä sunnuntaina.
Tänään makaan sohvassa ja kävin cittarista grillibroilerin, enkä lämmitä paljua.
T. M48
Olet kirjoittanut tuon saman teksitin jo aiemminkin, joten älä viitsi trollata.
Mun mies ilahduttaa laittamalla ruokaa, siivoamalla, hieromalla minua, tuomalla kaupasta jotain, mistä tykkään, puhumalla kivoja jne.
Mistään kalliista merkkilaukuista en ilahtuisi. Jos mies antaisi sellaisen, kokisin että hän ei tunne minua, arvojani eikä makuani ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se juuri siivoaa huushollia viikonlopuksi, jääkaapissa odottaa kuohuviini kylmässä.
Hienoa! Mites meinaat palkita?
Minä tein tuon viime perjantaina.
Siivosin, lämmitin saunan ja paljun. Kuohari kylmään.
Iltapalaksi tein uunissa patonkia ja kylkeen savulohisalaattia ja juustoa.Sitten oletin saavani makuuhuoneessa palkinnon. En saanut. Enkä lauantaina. Enkä sunnuntaina.
Tänään makaan sohvassa ja kävin cittarista grillibroilerin, enkä lämmitä paljua.
T. M48Olet tervetullut ensi perjantaina minun luokseni siivoamaan ja tekemään iltapalan ja voit saada palkinnon sekä perjantaina, lauantaina että sunnuntaina. :D
N40
Ei saa tuollaisia ehdotella. Tulee vielä kiusaus tarttua tilaisuuteen…
Maailma tuhoutuu Ap:n kaltaisten tol lojen ansiosta.
Seksi ei ole mikään palkinto . En yhtään ihmettele, ettei peitto heilu jos pidät sitä palkintona . Kuinka usein palkitset itse vaimoasi kun hän tekee kotitöitä ?