Voi miten ihanaa, mun mies oli ostanut...
...mulle työmatkallaan Bottega Veneta chain cassette -laukun, josta olen unelmoinut tosi pitkään:) Millä tavalla teidän muiden miehet ilahduttavat teitä?:)
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Osti mulle robotti-imurin.
Siis sinulle? Eikö semmoinen osteta yleensä koko perheelle, koska koko perheellehän se tuottaa iloa ja perheen vuoksihan sitä käytetään. Tuskinpa olet imuroinut vain omia sotkujasi ja vain omaksi iloksesi.
Jos ukko ei ole ennen imuroinut, niin nyt voit innostaa hänet imuroimaan koska "niin hyvä noissa teknisissä asioissa".
Onnittelut! Sinulla on ihana mies, kun muistaa. Tästä voi muut ottaa oppia ja ilahduttaa vaimoaan omalla tavallaan. Hinta ei ole se juttu, vaan muistaminen, halu ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se juuri siivoaa huushollia viikonlopuksi, jääkaapissa odottaa kuohuviini kylmässä.
Hienoa! Mites meinaat palkita?
Minä tein tuon viime perjantaina.
Siivosin, lämmitin saunan ja paljun. Kuohari kylmään.
Iltapalaksi tein uunissa patonkia ja kylkeen savulohisalaattia ja juustoa.Sitten oletin saavani makuuhuoneessa palkinnon. En saanut. Enkä lauantaina. Enkä sunnuntaina.
Tänään makaan sohvassa ja kävin cittarista grillibroilerin, enkä lämmitä paljua.
T. M48
Voi kurjuus:( Myös mun miehellä oli ennen tuon kaltainen kamalan itsekäs vaimo, joten pelastin hänet onnettomasta suhteesta omakseni:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Sinulla on ihana mies, kun muistaa. Tästä voi muut ottaa oppia ja ilahduttaa vaimoaan omalla tavallaan. Hinta ei ole se juttu, vaan muistaminen, halu ilahduttaa.
Kiitos sun ihanista sanoista:) Mun mies on kyllä mun elämän suuri rakkaus ja ihan kaikki kaikessa:)
Ap
Tekemällä puolet kotitöistä, kaikki pihatyöt ja autojen huollot, hoitamalla vauvaa mitä näitä nyt on.
voikiu olis saanut ne keikkumaan..
Taitaa Ap olla joku vähä-älyinen lähiölahna jolla ei ole edes miestä ja jos onkin, niin yrittää kerätä itselleen huomiota vielä palstaltakin kuinka ihana mies hänellä on. Jos on niin helvettiäkö sitä tänne tarvii kehua.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Mieheni keittää minulle joka aamu aamiaiseksi suuren kattilallisen graham-puuroa. En kaipaa jalokiviä, hienoja vaatteita enkä merkkilaukkuja. Hyvä aamiainen on tärkeämpi.
Syön graham-puuroni tavallisesti kaurakernan kera. Myös mieheni nauttii aamiaiseksi graham-puuroa, mutta lisää siihen vaapukkahilloa.
Alkoholia emme käytä, emme ole milloinkaan käyttäneet. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta.
Mulle keittää pienellä kattilalla aamupuuron. Mutta olenkin normaali painoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin joka kävi paljon kavereiden kanssa laivalla ja petti joka reissulla. Joka reissusta myöskin toi vaimolleen jotain ihkua designlaukkua/korua/kelloa/meikkejä ym ja vaimo onnellisena hehkutti miten ihana mies on. Sori. :D
Ei sun tarvitse pyydellä anteeksi, koska mun mies ei kulje kavereiden kanssa laivalla:D
Ei, mutta hän oli minun kanssani matkoilla. Minä valitsin sen laukun. Ja tämä on ihan totta. Minä valitsin laukun. Hassua, että satuin tämän näkemään.
Sillä tavalla, että ei tuhlaa rahaa turhuuksiin ja ajattelee luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se juuri siivoaa huushollia viikonlopuksi, jääkaapissa odottaa kuohuviini kylmässä.
Iltapalaksi tein uunissa patonkia ja kylkeen savulohisalaattia ja juustoa.Sitten oletin saavani makuuhuoneessa palkinnon. En saanut. Enkä lauantaina. Enkä sunnuntaina.
Tänään makaan sohvassa ja kävin cittarista grillibroilerin, enkä lämmitä paljua.
T. M48
Tee ensi kerralla siksi että rakastat vaimoa eikä siksi että saat itsellesi jotain. Johan alkaa lohkeamaan.
hankimme hyvin rihlatun häirikkä.ämmän takia, sellainen ei opi mitään eikä tajua.
Vuosi sitten yhden kaalikääryleen. Minä iltahämärissä luulin, että se oli kosinta ja oli vihreä, samettinen sormusrasia.
Ei vaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Ap olla joku vähä-älyinen lähiölahna jolla ei ole edes miestä ja jos onkin, niin yrittää kerätä itselleen huomiota vielä palstaltakin kuinka ihana mies hänellä on. Jos on niin helvettiäkö sitä tänne tarvii kehua.
No anteeksi, että halusin jakaa mun onnea myös muille. En osannut lainkaan aavistaa tätä ilkeyden määrää:(
Ap
Mies maksaa ruuat ja kaikki perustarpeet eikä nuppileulan päitä tarvitse halkoa. Yli 30v oltu kimpassa ja kummankin rahat menee yhteiseen hyvään. Minä laitan rahojani sisustamiseen ja kodin koneisiin. Pienempi tuloiselle pitää jäädä yhtä paljon harrasterahaa niin että elin kustannukset ovat suhteutettu tuloihin eikä meillä ole mitään puolet ja puolet halkomista. Raha riidat eivät ole suhdettamme rasittaneet koskaan. Kumpikaan ei tuhlaa mihinkään järjettömiin tavaroihin tai kohteisiin.
Mulle mies osti uuden punaisen ferrarin. Ja 2 miljoonan omakotitalon Westendistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osti mulle ihka uuden bemarin.
Siis vau!!! Tuliko se ihan yllätyksenä vai osasitko aavistaa?
Ap
Voihan vaaleanpunainen hattara!
Pikkusen imelää aapee….
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M48
Olet tervetullut ensi perjantaina minun luokseni siivoamaan ja tekemään iltapalan ja voit saada palkinnon sekä perjantaina, lauantaina että sunnuntaina. :D
N40
TTyhjäpää!