Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haittaako jos kaunis nainen on menettänyt luottotietonsa?

Vierailija
26.11.2021 |

Noh, kaverin puolesta voin todeta, ettei miehiä se useinkaan haittaa. Kaverini on todella kaunis ja parilla operaatiolla parannellut itseään vähän lisää. Raha-asiat sen sijaan on sössinyt täydellisesti. Aina kuitenkin löytyy mies, joka syöttää, juottaa, vie matkoille, ostelee lahjoja ja jopa antavat ihan rahaa. Jossain vaiheessa tää nainen ei jaksa enää esittää kiinnostunutta, vaikka rahapulansa takia sinnittelee pitkäänkin. No nyt on taas uusi mato koukussa ja mies haluaa vakavan suhteen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikuta, molemmilla omat rahat kuitenkin, ja mä en ole elättäjä.

Kuitenkin jos yhdessä hankkii vuokra-asuntoa, voiko saada jos toisen luottotiedot menneet?

Vierailija
42/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään jos nainen ei oleta minun maksavan hänen osuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua sotkea ketään tähän tilanteeseen, ei olis reilua sitä toista kohtaan

Vierailija
44/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin jos yhdessä hankkii vuokra-asuntoa, voiko saada jos toisen luottotiedot menneet?

Miksi ihmeessä hankkisin naisen kanssa yhteisen asunnon?

Vierailija
45/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos on ihana ihminen. Ja jos on lopettanut tuhlailun. Ulkonäkö ei auta sinänsä.

Vierailija
46/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hankkisin naisen kanssa yhteisen asunnon?

En minäkään, kunhan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
47/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöolettamukseni on, että naisen luottotiedot on persseellään ilman parempaa tietoa.

Vierailija
48/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa koska meillä miehillä ei olisi samaa mahdollisuutta jos tilanne käännettäisiib toisinpäin. Eli komea rahaton pummi maksattaisi naisilla kaiken ja vaihtaisi uuteen aina vaan.

Kyllä on mahdollisuus. Itsekin olen kahta rahatonta pummia elättänyt elämäni aikana.

T. Nainen

Mä elätin vain yhtä, mutta se tulikin kalliiksi. Menetin mm. asuntoni. Itse olin tyhmä ja sinisilmäinen nuorena, mutta kyllä syytän tuota miestä silti. 

Minäkin elätin yhtä. Joskus laskin, että paljonko hän oli mulle velkaa, loppusumma oli useita tuhansia. Senttiäkään en saanut takaisin. Kalliit oppirahat.

Minäkin olen nähnyt tällaisia tapauksia, eikä ne miehet edes ole mitään erityisen komeita.

Palstalegendan mukaan naiset loisii ja miehet elättää, mutta todellisuudessa sitä tapahtuu kyllä molemmin päin.

Joo, jokaista miesloista kohtaan on sata naisloista, mutta hei, "molemmin päin".

Vierailija
49/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista toosaa ei ole.

On, jos mies on tarpeeksi haluttava. 

Vierailija
50/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista toosaa ei ole.

Mutta samalla vain jos se toosa on ruma. Jotta saisi kauniin naisen pitää olla rahaa eikä rumakaan saa olla.

Vierailija
51/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Ei saa lainaa eikä oikein muutenkaan pystyisi luottamaan, että toinen pystyy hoitamaan raha-asiansa.

Vierailija
52/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö ne nykyään luottotiedot kun käy treffeillä. No jo on ajat muuttuneet. Pitääkö olla myös laaja henkivakuutus ja maksaa vakuusraha jemmaan jos tulee pitempiaikainen suhdesopimus?

Vierailija
53/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, kunhan ei tule mun elämään millään tavalla loisimaan.

Vierailija
54/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko luottaa luottotiedottomaan? Tuskin. Voisinko olla parisuhteessa, jos en voi täysin luottaa toiseen? Tuskin.

Vierailija
55/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ei saa lainaa eikä oikein muutenkaan pystyisi luottamaan, että toinen pystyy hoitamaan raha-asiansa.

Pakkoko sitä lainaa on ottaa? Kyllä ne luottotiedot palautuu kunhan on hoitanut velkansa eikä ole sitten este lainanotossa. Suurin osa joka saa tiedot puhtaaksi hoitaa jatkossa raha-asian todella mallikkaasti. Jopa fiksummin kuin porukat jotka ostaa kaiken velaksi tai elelevät muuten tuhlaillen.

56/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua, jos on huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat. Silloin maksan kaikki velat!

Vierailija
57/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan niin paljon, että estäisi seurustelua. Mutta en minä niin tyhmä ole, että maksaisin toisen lainoja.

Vierailija
58/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luottotiedot tallella, mutta eipä juuri rahaa. Eron jälkeen olen ollut tiukoilla ja vuosien varrella olen tottunut siihen.

Olen oppinut iloitsemaan ilmaisista asioista.

Miesystäväni on varakas ja hän mielellään hemmottelee minua esim viemällä ravintolaan. Minulla on vaatimaton maku ja nytkin vietämme vkonloppua minun luona juoden Lidlin tarjouskokista.

Tiedän miesystävä haluaisi matkustaa enemmän minun kanssani. Häntä ei haittaa maksaa kaikki, mutta minua haittaa.

Korona tekee paikalla pysymisen helpoksi.

Vierailija
59/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa koska meillä miehillä ei olisi samaa mahdollisuutta jos tilanne käännettäisiib toisinpäin. Eli komea rahaton pummi maksattaisi naisilla kaiken ja vaihtaisi uuteen aina vaan.

Kyllä on mahdollisuus. Itsekin olen kahta rahatonta pummia elättänyt elämäni aikana.

T. Nainen

Mä elätin vain yhtä, mutta se tulikin kalliiksi. Menetin mm. asuntoni. Itse olin tyhmä ja sinisilmäinen nuorena, mutta kyllä syytän tuota miestä silti. 

Minäkin elätin yhtä. Joskus laskin, että paljonko hän oli mulle velkaa, loppusumma oli useita tuhansia. Senttiäkään en saanut takaisin. Kalliit oppirahat.

Minäkin olen nähnyt tällaisia tapauksia, eikä ne miehet edes ole mitään erityisen komeita.

Palstalegendan mukaan naiset loisii ja miehet elättää, mutta todellisuudessa sitä tapahtuu kyllä molemmin päin.

Joo, jokaista miesloista kohtaan on sata naisloista, mutta hei, "molemmin päin".

Jossain höpömaaailmassa noinpäin. En tunne yhtäkään miehen lomapakolla loisinutta naista, mutta ison joukon naisensa lompakolla loisineita "itsensä etsijöitä". Eivätkä nämä miehet ole edes olleet komeita, vain härskin itsekkäitä.

Belorf on ihan marginaalia.

Vierailija
60/60 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista toosaa ei ole.

Mutta samalla vain jos se toosa on ruma. Jotta saisi kauniin naisen pitää olla rahaa eikä rumakaan saa olla.

Kauniit ja kiltit naiset ovat lompakkoloismiesten suosikkeja. Tuovat statusta tyhjäntoimittajalle ja kiltteydessään ovat helposti hyväksikäytettäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi