Alkoholi on este henkiselle kasvulle ja omien traumojen purkamiselle
Kommentit (20)
Jaa mitä sit tilalle? Sitä kivakannabistako ehdotat?
Arvaa mitä mä ehdotan? No keskustelun poistoa!
Byee byee :D
Vierailija kirjoitti:
Oho, kylläpä joku triggeröityi
Ei ole noin simppeli (tuokaan) asia.
Alkoholismi oma lukunsa joo, mutta paljon myös heitä, jotka käyttävät, säännöllisesti, ja silti kykenevät työstämään traumojaan, ongelmiaan, ja menemään eteenpäin.
Samaan syssyyn raitistuneitä (ikuisiksi ajoiksi), jotka ovat kuitenkin kyvyttömiä sittenkään oikeasti kehittymään, vaan juuttuvat johonkin toistoon ILMAN alkoa. Ja nämä voivat olla ihan kaameaa seuraa, kun tajuat miten tyhjä toinen on raittiudestaan huolimatta. Ei ollenkaan harvinaista että uskonto liittyy näissä kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti sulla se alkoholiongelma on kun noin paljon kiinostaa muiden juomiset.
Ei se tippa tapa jos tipasta ei tule tapa.
Nyt on kuitenkin viikko tapana joten miksi ei.
Onkohan aloittajalla kiva ilta edessä. Epäilen,
Tottahan tuo mutta pointtisi tuskin estää kenenkään alkoholisoitumista
Alkoholin käyttäminen myös haittaa yhteyttä Jumalaan ja madaltaa kynnystä synninteolle.
Kyllä te raittiina raivot sitten jaksatte muita neuvoa ja itseänne jalustalle nostaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti sulla se alkoholiongelma on kun noin paljon kiinostaa muiden juomiset.
Ei kiinnosta enkä ole ap, triggeröitymisesi vaan huvitti
Ihmiset haluavat paeta itseään ja elämää.
Juominen on pyhä lehmä suomalaisille.
Kuinkahan monta prosenttia palstalla säännöllisesti käyvistä on alkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttäminen myös haittaa yhteyttä Jumalaan ja madaltaa kynnystä synninteolle.
Humalaan juominen siis. Kännissä örveltäminen ei kirkasta Kristusta.
Kyllähän se alkoholi olouttaa, varsinkin vanhemmiten, kuusissakymmenissä, huomaa, että ne jotka ovat viihtyneet ikänsä olutkuppilassa, ovat jotenkin menettäneet elinvoimaansa. Kannbiksella ei näyttäisi olevan samanlaista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse yhteyttä minkäänlaiseen jumalaan, jonka olemassaoloon en usko. Yhteys oli yhtä olematon lapsena, jolloin en ollut päihteisiin koskenutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvin päin olemista. Ei ole ollut minulle ongelma. Kaikki sosiaalinen kanssakäyminen on onnistunut
Vierailija kirjoitti:
Täyttä sontaa.
Alkoholi? No niin on
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuo jälkimmäinen on totta, vaikka ei uskoisi. Miksi hankkiutua tilaan, jossa joutuu helposti tappeluun, riiitoihin, vieraisiin sänkyihin tai muuten noloihin tilanteisiin?
En lopeta.