Miehet, haittaako jos kaunis nainen on menettänyt luottotietonsa?
Noh, kaverin puolesta voin todeta, ettei miehiä se useinkaan haittaa. Kaverini on todella kaunis ja parilla operaatiolla parannellut itseään vähän lisää. Raha-asiat sen sijaan on sössinyt täydellisesti. Aina kuitenkin löytyy mies, joka syöttää, juottaa, vie matkoille, ostelee lahjoja ja jopa antavat ihan rahaa. Jossain vaiheessa tää nainen ei jaksa enää esittää kiinnostunutta, vaikka rahapulansa takia sinnittelee pitkäänkin. No nyt on taas uusi mato koukussa ja mies haluaa vakavan suhteen.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ulkonäkö liittyi asiaan?
Ei miehille kelpaa ruma nainen, ei vaikka olis rikas.
Ai oliko Mervi Tapola kaunis?
Ei haittaa jos tosiaan on kaunis ja villi sängyssä
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Ei haittaa jos muuten tulee suunnilleen omillaan toimeen.
Mitä tämä tarkoittaa? Millä omillaan?
No sitä että hänellä on omaa rahaa millä elää, sitä voi olla vaikkei luottotietoja olisikaan.
Suomessa jokaisella aikuisella ihmisellä on omaa rahaa, joten outo kommentti.
No kyllä sillä vaikutusta on, mutta ei välttämättä ratkaisevaa. Katsoisin seuraavat tekijät:
-Paljon on velkaa yhteensä. Jos useita kymmeniä tuhansia ja korot juoksee kuten pikavipeissä, hankala olisi ruveta suhteeseen jossa kuitenkin itse tahdon jossain vaiheessa yhteisen asunnon jne.
-Mikä elämäntyyli yhteensä: jos toinen on rahaton ja työtön, kyllä minä perusruoan pystyn hänelle kotona maksamaan, mutta ei yleensä mitään baari- tai ravintolahuvituksia
-Miten muuten tulevaisuudensuunnitelmat: käykö töissä, opiskeleeko alaa jolla mahdollisuuksia töihin?
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Ei haittaa jos muuten tulee suunnilleen omillaan toimeen.
Mitä tämä tarkoittaa? Millä omillaan?
No sitä että hänellä on omaa rahaa millä elää, sitä voi olla vaikkei luottotietoja olisikaan.
Suomessa jokaisella aikuisella ihmisellä on omaa rahaa, joten outo kommentti.
Opintotukikuukautensa loppuunkäyttänyt kohtuupalkkaisen työssäkäyvän kumppanin kanssa asuva ei kyllä saa yhteiskunnalta tukia senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä tahansa tulee kauniimpi kuin Sara Siepistä, jos on pankkitilillä tarpeeksi moninumeroinen luku.
Mervi Tapola oli hyvinkin kaunis.
Jos taas luottotietoja ei ole, tuloja ei ole, varallisuutta ei ole, niin kauniistakin naisesta tulee suohirviö.
Tätä mieltä minä olen, muut olkoot toista mieltä.
Tämähän on Venäjän parisuhdemalli että miehellä on varallisuus tärkeintä, naisella kauneus (edes feikki sellainen) jolla pärjätä parisuhdemarkkinoilla muihin nähden.
M: what you can bring on the table?
W: only my broke ass and high body count.
Men, just walk away.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä tahansa tulee kauniimpi kuin Sara Siepistä, jos on pankkitilillä tarpeeksi moninumeroinen luku.
Mervi Tapola oli hyvinkin kaunis.
Jos taas luottotietoja ei ole, tuloja ei ole, varallisuutta ei ole, niin kauniistakin naisesta tulee suohirviö.
Tätä mieltä minä olen, muut olkoot toista mieltä.
https://i.media.fi/incoming/5653695-n.jpg/alternates/FREE_1440/5653695-…
Joopa joo, tosi kaunis. Tietää tämän perusteella mitä arvoa sinun mielipiteillä on, ei yhtikäs mitään.
Ei se minua haittaa. Turha tulla kuitenkaan kerjäämään avustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa koska meillä miehillä ei olisi samaa mahdollisuutta jos tilanne käännettäisiib toisinpäin. Eli komea rahaton pummi maksattaisi naisilla kaiken ja vaihtaisi uuteen aina vaan.
Kyllä on mahdollisuus. Itsekin olen kahta rahatonta pummia elättänyt elämäni aikana.
T. Nainen
Mä elätin vain yhtä, mutta se tulikin kalliiksi. Menetin mm. asuntoni. Itse olin tyhmä ja sinisilmäinen nuorena, mutta kyllä syytän tuota miestä silti.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa koska meillä miehillä ei olisi samaa mahdollisuutta jos tilanne käännettäisiib toisinpäin. Eli komea rahaton pummi maksattaisi naisilla kaiken ja vaihtaisi uuteen aina vaan.
Kyllä se toimii. Komea alkkistuttu on monesti lorvinut muijiensa kämpillä, syöden ilmaiseksi ja lainannut niiltä yhteensä useita kymppitonneja.
Ne muijat sitten tahtoo olla niitä rumanpuoleisia joten siinä on se kääntöpuoli.
Soffa b on hyvä esimerkki. Sadan tonnin pikavipit tuosta vaan kuitattuna kiitos valkoritarin eikä sen edes tarvii tyytyä rumiin miehiin.
Suomessa kyllä on hyvät oltavat kauneille ja semikauneille naisille koska heitä on niin hävyttömän pieni murto osa väestöstä.
Lattareissa ei kyllä tuollainen ikinä lentäisi.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä?
Todellakin komealla pummilla on mahdollisuus tuollaiseen elämäntyyliin, ja sitä tapahtuu koko ajan ja on aina tapahtunut.
Komeimmat miehet ei juuri koskaan päädy menestyneiksi, sillä ei niillä ole tarvetta eikä motivaatiota menestyä, kun elämässä saa asiat/naisen ihan omana itsenäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mahdollisuus. Itsekin olen kahta rahatonta pummia elättänyt elämäni aikana.
T. Nainen
Mä elätin vain yhtä, mutta se tulikin kalliiksi. Menetin mm. asuntoni. Itse olin tyhmä ja sinisilmäinen nuorena, mutta kyllä syytän tuota miestä silti.
Minäkin elätin yhtä. Joskus laskin, että paljonko hän oli mulle velkaa, loppusumma oli useita tuhansia. Senttiäkään en saanut takaisin. Kalliit oppirahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Minäkin elätin yhtä. Joskus laskin, että paljonko hän oli mulle velkaa, loppusumma oli useita tuhansia. Senttiäkään en saanut takaisin. Kalliit oppirahat.
Minäkin olen nähnyt tällaisia tapauksia, eikä ne miehet edes ole mitään erityisen komeita.
Palstalegendan mukaan naiset loisii ja miehet elättää, mutta todellisuudessa sitä tapahtuu kyllä molemmin päin.
Ulkonäöllä saa paljon anteeksi ja varakkaita miehiä elättämään. Turha leikkiä ettei tämä olisi totta.
Ei liikuta, molemmilla omat rahat kuitenkin, ja mä en ole elättäjä.
Pitkäaikaiseen suhteeseen voi haitata, mutta lyheeseen suhteeseen ei haittaa.