vanhemmiten tyynynkuva pysyy naamalla puoli päivää heräämisestä
Kommentit (30)
Niin pysyy. Kaikenlaista harmia ikääntymisestä.
Osta sellainen tyyny jossa on Brigitte Bardotin kuva, niin ongelma on ratkaistu
Pitää juoda useita litroja vettä joka päivä, että iho on kimmoisa
Ihmettelin uurteisia sormien kynsiä. Kuukkelikehveli tiesi että tavanomaista ikääntyessä!!!???
Vasta 60+
Siksi nuoruudessa laitetaan rahaa säästöön, että vanhemmiten on rahaa, jolla voi ostaa pehmeitä untuvatyynyjä, joista ei jää päähän jälkiä.
Onneksi ne voi piilottaa maskin alle
Vierailija kirjoitti:
Pitää juoda useita litroja vettä joka päivä, että iho on kimmoisa
Kyllähän sitä vettä pitää juoda, mutta ei se auta kollageeniin ja ihon kimmoisuuteen. Joutuu vaan juoksemaan vessassa kaiken aikaa.
Minä onneton tykkään nukkua käsi posken alla. Niinpä minulla on käden kuva poskella puoli päivää.
Pääasia ettei lue Vallila / berner
Ei varmaan kannata käyttää fleshlightia tyynynä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ne voi piilottaa maskin alle
Myös ffp2-kuppimaskin jäljet näkyvät ikuisuuden silmäpusseissa ja poskipäissä, silloin kun on ilman naamanpeittoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt käyttäisikään? Aika huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se painauma voisi olla vekkuli.
Vierailija kirjoitti:
Siksi nuoruudessa laitetaan rahaa säästöön, että vanhemmiten on rahaa, jolla voi ostaa pehmeitä untuvatyynyjä, joista ei jää päähän jälkiä.
se kuva ei jää tyynystä, on aivan sama kuinka pehmeä se on. Kuva jää naamaan tyynyliinasta, jos siina on sauma, taite, ryppy tms niin sen kuva jää naamaan.
No joo, mulla kesti naaman normalisoituminen pitkään, kun olin jonkin aikaa suu apposen auki hampaitani tarkastellessani. Kun pistin suun kiinni, niin ihmettelin, että mitä ihmettä mulle on tapahtunut. Naamani oli vaakasuuntaisesti kurtuilla. Kesti aikansa, ennen kuin näytin taas normaalilta itseltäni. Eli vanhemmiten ei kannata kauheasti revitellä, ettei käy huonosti.
ja kengänkuva perceessä pysyy koko lopputyöuran ajan, häviää vasta eläkkeelle päästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se painauma voisi olla vekkuli.
Ainakin vaihtelua k*rvälle otsassa.
Ei pysy, kun ostat silkkiset tyynynpäälliset!