Kuinkahan paljon Perussuomalaisten kannatus on kasvanut viime vaalesta?
En malta odottaa ensi vaalien tulosta. Toivon että viimeaikaiset tapahtumat ovat oikeasti jääneet ihmisten mieleen ja saadaan PS:lle suuri kannatus. Itse en vielä hetki sitten osannut kuvitella äänestäväni persuja (varsinkin seksuaalisen avioliittolain vastustaminen raivostutti), mutta nyt en osaa kuvitella äänestäväni mitään muuta puoluetta.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:00"]Ideologia
Kansallisuusmielisyys
arvokonservatismi
kristillissosiaalisuus
populismi
Juu ei kiitos. Olen liberaali ateisti, joka uskoo älylliseen yhteistyöhön ja sivistykseen, en populismiin, koska se ei ole poliittisen vaikuttamisen keinona kovin tehokasta.
[/quote]
Liberaalina ateistina sinulla on persujen kanssa ainakin yhteinen uhkakuva.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:47"]Oon aina ennen äänestänyt persuja, mutta nyt aion äänestää vasemmistoa.
[/quote]
Jes, verotetaan työnantajat konkkaan tai pakoon Suomesta ja otetaan enemmän pakolaisia elätettäviksi. Onneksi olet ymmärtänyt, miten Suomi nousee.
Yksikään puolue ei ole ottamassa kaikkia maahanmuuttajia avosylin vastaan. Jokaisella puoluella on maahanmuuttopoliittiset ohjelmat, jotka perustuvat siihen, että maailmassa on 3 miljardia köyhyysrajan alapuolella elävää ihmistä!!! Heistä suurin osa olisi valmiita tulemaan tänne!
Soini pressax, kike ulkoministeriks ja Tony Halme ulkoministerix!
Niin ne vissiin uutisoi että kannatus on kasvanut. Mahtavaa.
Jytky oli vuonna 2011. Silloin oli persujen kaikkien aikojen korkein kannatus.
Huoh. Piti kirjottaa joko "seksuaalisen tasavertaisuuden" tai "tasavertaisen avioliittolain" mutta yhdistyivät nätisti.
ap
Itse aion äänestää Perussuomalaisia ensimmäistä kertaa, samoin mieheni sekä useimmat tuttavamme. Mitta on tullut täyteen nykyisen hallituksen toilausten ja pätemättömyyden takia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:30"]
Itse aion äänestää Perussuomalaisia ensimmäistä kertaa, samoin mieheni sekä useimmat tuttavamme. Mitta on tullut täyteen nykyisen hallituksen toilausten ja pätemättömyyden takia.
[/quote]
Sama täällä. Aiemmin äänestäminen ei ole edes kiinnostanut, minua tai miestä, mutta nyt on pakko päästä vaikuttamaan.
ap
Mitä väliä. Oppositioon ne menee kuitenkin. Ihmeellistä lohtua te kannattajat kyllä saatte siitä että on paljon äänestetty persuja, vaikka persut pyyhkii niillä äänillä perseensä.
Kannatus tulee olemaan suuremmpi kuin gallupit kertoo. Media ja muut hyysärit yrittää vaieta kuoliaaksi kaiken myönteisen persuihin liittyvän ja keskittyy ainoastaan haukkumiseen.
Toivovat heräävänsä "pahasta" unesta:)
Kaikki tietävät, että kannatus on todellisuudessa suuri, mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:32"]
Siis laskenut, tarkoitat?
[/quote]
Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:34"]
Kannatus tulee olemaan suuremmpi kuin gallupit kertoo. Media ja muut hyysärit yrittää vaieta kuoliaaksi kaiken myönteisen persuihin liittyvän ja keskittyy ainoastaan haukkumiseen.
Toivovat heräävänsä "pahasta" unesta:)
Kaikki tietävät, että kannatus on todellisuudessa suuri, mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen.
[/quote]
Minusta olisi myönteistä jos menisivät sinne hallitukseen. Lässähtäs tämä pullistelu hyvin nopeasti. Ne ei vaan mene sinne. Kattoo nyt tuota maahanmuutto-ohjelmaakin, joka on kirjoitettu vissiin yhteispelillä jossain hommafoorumilla jonain lauantai-iltana. Amatöörit.
Eivät mene hallitukseen, siksi halla-aho teki tuon ohjelman. Seuraava hallitus joutuu leikkaamaan ja säästämään, neljän vuoden päästä menevät. Ja kuka hullu luulee että persut pystyvät vähentämään pakolaisten määrää?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:46"]
Eivät mene hallitukseen, siksi halla-aho teki tuon ohjelman. Seuraava hallitus joutuu leikkaamaan ja säästämään, neljän vuoden päästä menevät. Ja kuka hullu luulee että persut pystyvät vähentämään pakolaisten määrää?
[/quote]
Eivät pystykään, mutta pystyvät päättää keitä ja kuinka paljon tulee suomeen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Eivät pystykään, mutta pystyvät päättää keitä ja kuinka paljon tulee suomeen.
[/quote]Millä ilveellä kun eivät ole hallituksessa. Ja kannattajien suurin ongelma näyttää olevan maassa jo olevat eriväriset ihmiset. Kukas persu niitä alkaa harventaa :D
...