Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbot ja bi-seksuaalit (naiset)

Vierailija
20.02.2015 |

Koetteko olevanne yhtä seksuaalisia kuin heterot? (bi:t naisten suhteen siis) Mitä ajattelisitte jos olisitte ihastuneet johonkin naiseen ja tämä olis ihastunut teihin, mutta paljastuiskin että kyseisellä henkilöllä ei olisikaan mitään seksuaalista kiinnostusta teitä kohtaan? 

Kyselen kun olen aika varma että yksi nainen on ihastunut minuun ja itsekin olen jotenkin ihastunut siihen, mutta ei mulla mitään seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan ole. En tiedä sitten että kannattaisko oman ihastuksen antaa näkyäkään mitenkään, onko se vähän ilkeää yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen suuntautumisen lisäksi kaikilla on romanttinen suuntautuminen (ellei ole aromanttinen), joskin siitä puhutaan vähemmän. Joku voi olla biseksuaali, mutta esim. heteroromanttinen, eli nainen pitäisi seksuaalisesti molemmista sukupuolista, mutta haluaisi suhteen vain mieheen. Biromanttinen ihminen voi myös seksuaalisuudeltaan olla hetero, mutta se ei poissulje ihastumista ja rakastumista omaankin sukupuoleen. Aika sotkua.

Itse olen biseksuaali ja totta kai haluan seksiä naisten kanssa samalla tavalla kuin miestenkin (olen aika 50/50 tapaus). Ei mua haittaisi, jos olisi tuollainen tilanne, että nainen olisi ihastunut, muttei halua seksiä. Voisin jopa ruveta suhteeseen. Määrittelen parisuhteen tosin vähän eri tavalla kuin muut tosin, enkä halua elää monogamisessa suhteessa. Seksin puute ei siis olisi ongelma. Muutenkin voi olla lähekkäin ja tehdä asioita yhdessä. Ei rakkaus välttämättä vaadi seksiä.

(Taidan olla aika stereotyyppinen biseksuaali. En tosin usko mitenkään, että haluni olla useiden ihmisten kanssa johtuisi biseksuaalisuudestani. Ei kaikki biseksuaalit ole tällaisia.)

Vierailija
2/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan edustaa aseksuaalia, eli alkuun tykkään seksistä mutta se haalenee, en halua... Oletan olevani bi, vaikka naisen kanssa ehkä olis kivempi olla, en tiedä, olen ollut ilman parisuhdetta jo 10v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:11"]

Mä taidan edustaa aseksuaalia, eli alkuun tykkään seksistä mutta se haalenee, en halua... Oletan olevani bi, vaikka naisen kanssa ehkä olis kivempi olla, en tiedä, olen ollut ilman parisuhdetta jo 10v :)

[/quote]

Kaikki haluaa normaalia enemmän seksiä suhteen alussa. Jos siis on melkein aseksuaali tai jotain sinnepäin, niin varmaan suhteen alussa voi innostua. Ehkä sä olet biromanttinen aseksuaali, joka pitää enemmän naisista. Hitto näitä määritelmiä. :D

Seksi on jotenkin nostettu tosi tärkeäksi asiaksi suhteessa. Varmaan hassua, että tällainen ihminen kuin mä (olen tuo kakkonen), sanoo näin. Seksiä muutenkin tuputetaan kaikkialta. Ei ihme, että niin monille syntyy siitä joku pakkomielle. Itse ajattelen sitä paljon, mutta se on mun asia. Mä voin elää haluamallani tavalla tuputtamatta elämäntapaani muille ainoana totuutena. Ihmisillä on ihan liikaa paineita. Olisi mukavampaa ilman liikoja odotuksia ja olettamuksia, ja jos voisi vaan vapaasti olla, miten hyvältä tuntuu. Ei näistä turhan tiukoista olettamuksista ja odotuksista saa kuin mielensä pahoitettua.

Vierailija
4/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen panseksuaali. Rakastun ihmiseen en sukupuoleen. Jos kovasti ihastut niin kyllä seksikin tulee eteen vaikket haluaisikaan :) itselleni kävi näin. Olin siis täysin hetero kun rakastuin tulevaan vaimooni ja pelästyin ajatuksia...

Vierailija
5/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:31"]

Itse olen panseksuaali. Rakastun ihmiseen en sukupuoleen. Jos kovasti ihastut niin kyllä seksikin tulee eteen vaikket haluaisikaan :) itselleni kävi näin. Olin siis täysin hetero kun rakastuin tulevaan vaimooni ja pelästyin ajatuksia...

[/quote]

Kuulostaa mahtavalta tuo tuollainen rakastuminen. :3 Rakkautta ilman rajoja.

Mäkin olen oikeastaan panseksuaali. Yleensä sanon olevani biseksuaali, koska usein ihmiset ymmärtää sen paremmin ja käytännössä se on melkein sama.

2,4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän