Joukossa tyhmyys tiivistyy
Sosiaalinen media on ennennäkemättömän tehokas keino luoda uudenlaisia valtavia joukkoja.
Väistämätön johtopäätös: sosiaalinen media tyhmentää ihmiskuntaa.
Kommentit (9)
Porukalla kun haukutaan jotakin niin kyllä siinä hyvin kehittyy reipasta yhteishenkeä.
Woke aktivismi on "oikeista syistä" tehtyä koulukiusaamista. Tämän ovat aktivistit itsekin aivan suoraan sanoneet antaessaan lausuntoja tyyliin: "Sorto on jatkunut niin pitkään, että on ihan OK jos myös täysin syyttömiä tuhotaan."
Olen samaa mieltä. Kerrankin fiksu aloitus!
Kansan kiihottajat olivat ennen toreilla, nykyään somessa.
Vierailija kirjoitti:
Woke aktivismi on "oikeista syistä" tehtyä koulukiusaamista. Tämän ovat aktivistit itsekin aivan suoraan sanoneet antaessaan lausuntoja tyyliin: "Sorto on jatkunut niin pitkään, että on ihan OK jos myös täysin syyttömiä tuhotaan."
Olisipa woke-porukka ainoa, joka kiusaa. Itse en hyväksy minkäänlaista ennakkoluuloista ja epä-älyllistä lynkkaamista.
Mä niin pahoitan mieleni kaikkien Joukojen puolesta.
Internetin keksijöillä oli varmaan ylevä ajatus mielessään, että kun ihmiset ympäri maailman voivat vaihtaa ajatuksia keskenään helposti, tiedon ja sivistyksen taho kohoaisi ennennäkemättömän korkeaksi ihmiskunnann historiassa.
Kävikin päinvastoin... sivistys on suunnilleen heitetty romukoppaan ja kaikenlainen vittuilu ja paskanlevitys on saavuttanut ennennäkemättömät mittasuhteet...
Vierailija kirjoitti:
Kansan kiihottajat olivat ennen toreilla, nykyään somessa.
Nimeomaan. Torilla oli paljon vähemmän yleisöä kuin somessa. Hullut eivät päässeet liittoutumaan, koska eivät koskaan tavanneet toisiaan.
Vai mitä, Jouko?