Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssaiset ihmiset raivostuttaa!

Vierailija
20.02.2015 |

En tiedä onko normaalia, että flunssaisuus on mulle top 10 raivostuttavien asioiden listassa. En meinaa kestää kuunnella pojan niiskutusta ja puuskutusta, kun se on flunssassa! Samoin jos satun istumaan luokassa/bussissa yskivän ihmisen viereen, auta armias että vetää hermo kireelle välittömästi.

Mun on ehkä vaikea eläytyä, koska itelläni on vaan lievä flunssa harvoin, enkä itse siis liiku köhivänä ja räkäisenä ihmisten ilmoilla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää flunssaisissa se, että se tarttuu.

Vierailija
22/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:28"]

Ärsyttää flunssaisissa se, että se tarttuu.

[/quote]

Niinhän se tarttuu ja silti on töihin mentävä =(

Ei meillä ainakaan pelkän flunssan takia saa saikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ärsyttää vatsaflunssaiset sata kertaa enemmän. Tajuaisivat edes he pysyä kodeissaan.

Vierailija
24/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:24"]

Mua raivostuttaa se kun Lapseni ovat eläneet pian 2 kk pelkällä Perunavellillä. Ja se kun mieheni teloitettiin toissapäivänä.

Asunnossamme on 8 astetta lämmintä ja vedestä saa ripulin.

Sähköä ei ole ollut puoleen vuoteen ja paras ystäväni raiskattiin ja tapettiin.

Sellaiset asiat ärsyttää minua.

T: täältä ulkomailta.

[/quote]

"Mieheni teloitettiin" Niin varmaan.
[/quote]Oletko Isis-taistelijan vaimo?

Vierailija
25/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:01"]

Minua ärsyttää niissä nuhanenissä se, että sitä räkää pitää niiskuttaa siellä sieraimissa edestakaisin eikä tajuta niistää sitä valuvaa nenää. Rasittavaa kuunnella vieressä sitä räkähissin kulkua.

[/quote]

Mulla on tällä hetkellä nuha johon ei auta niistäminen ollenkaan. Mitään ei tuu vaikka kuinka niistää. Silti nenä tuntuu olevan räkää täynnä.

Vierailija
26/26 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, flunssa kyllä tarttuu joka tapauksessa jostain jos sitä on liikkeellä. Pääasia on huolehtia omasta yleiskunnosta, syödä kunnollista ruokaa ja PESTÄ NE KÄDET. Ei siis lääpitä pesemättömillä käsillä eväspurkkeja tai -leipiä, kaivella silmiä tai nenää, ronkita huulia jne. Käsidesi toimii hyvin jos ei ole mahdollisuutta vesi-saippuapesuun ja sitäkin voi desinfioimalla tehostaa kun pitää suorittaa yllä mainittuja.

Sairaana nyt on vaan pakko joskus hakea ruokaa ja käydä apteekissa sekä mahdollisesti lääkärissä jo ekana saikkupäivänä jotta saa todistuksen esimiehelle sairaudestaan. Itse olen joutunut raahautumaan lääkäriin myös noroviruksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan