Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todennäköisesti sinunkin SIM-kortti on nyt hakkeroitu!

Vierailija
20.02.2015 |

Ja kaikkia puheluitasi voidaan tarpeen mukaan kuunnella. Mutta jaksaako moni av-mamma asiasta välittää?

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1424402420434.html

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:34"]Kyllä mua haittaa, täällä luullaan, ettei miedän kieltä ymmärrä, ovat lapsellisia, tyhmiä suorastaan. Mä puhun jargonia, ja puhun tärkeitäkin asioita, ja kyllä haittaa, jos joku ulkopuolinen niitä kuuntelee tai muutoin ovat tietoisia. [/quote] Jollet ole tyyliä suomen pääministeri tai joku muu erittäin vaikutusvaltainen henkilö, niin ei niitä sun puhelut kiinnosta, jolloin ne eivät myöskään niitä kuuntele.

[/quote]

Pointti onkin siinä että ehkä eivät kuuntele nyt, mutta sitten kun olet Suomen pääministeri niin keskustelusi kaivetaan naftaliinista, ja käytetään sinua vastaan...

[/quote]

Meinaat ihan tosissaan että ne salakuuntelee ihan jokaista suomalaista? Niinkuin varalta.

"alustavan arvion mukaan salakuuntelua ei voisi kohdistaa isoon massaan, vaan kuuntelijan on oltava seurattavan kohteen läheisyydessä. Hän arvioi, että tiedustelupalveluiden olisi mahdollista salakuunnella murron ansiosta vain erityisen kiinnostavia kohteita." IS.fi

Ei taida millään valtiolla olla sellaisia resursseja. Saati kiinnostusta seurata mammoja ja tallentaa jokainen puhelu. Tulevaisuuden pääminsteriyden varalta.

[/quote]

Vai että ei taida millään valtiolla olla sellaisia resursseja..???

No mites tämä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121318925686_uu.shtml

Vierailija
2/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko tosiaan että juuri te olette niin tärkeitä, että jokainen älähdyksenne on ehdottomasti vieraan valtion prioriteetti numero 1? tottakai nää saa hakkeroitua, on aina saanut mutta totuus on se, että te olette osa aivan järjetöntä datavirtaa. 

kyse on vähän sama jos yrittäisi hakea valkoisesta melusta nuottia, ja koettaa sillä virittää esimerkiksi kitara. sama homma. te olette pikku pilkahdus atlantin valtameressä, noin kuvainnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:56"]

luuletteko tosiaan että juuri te olette niin tärkeitä, että jokainen älähdyksenne on ehdottomasti vieraan valtion prioriteetti numero 1? tottakai nää saa hakkeroitua, on aina saanut mutta totuus on se, että te olette osa aivan järjetöntä datavirtaa. 

kyse on vähän sama jos yrittäisi hakea valkoisesta melusta nuottia, ja koettaa sillä virittää esimerkiksi kitara. sama homma. te olette pikku pilkahdus atlantin valtameressä, noin kuvainnollisesti.

[/quote]

No tule sitten tänne kaupungin keskustaan ja vedä housut nilkkoihin ja näytä kaikille tuntemattomille ohi käveleville ihmisille minkä malliset ja merkkiset kalsarit sulla on..!

Ai mikset näytä?? Eihän se tieto ole kenellekään tärkeä. Eihän kukaan taloudellisesti hyödy siitä tiedosta. Eikä kukaan voi kiristää sinua sillä tiedolla.

Silti se on sinun oma tieto, eikä se tieto muille kuulu.

Sama juttu siis juoruilussa. Ei se ole tärkeää tietoa vieraan valtion hakkeroijille, mutta se on yksityistä eikä sitä saisi murtaa.

Vierailija
4/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui..

Vierailija
5/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin paniikki leviää, suosittelen lukemaan tuon uutisen KUNNOLLA.

Vierailija
6/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIM-korttiSI!!! argh

Vierailija
7/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua.

Vierailija
8/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:11"]SIM-korttiSI!!! argh
[/quote]
pilkunnussia löysi ketjun

Vierailija
9/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinähän kyyläävät. Tekstarini ja puheluni ovat sangen pitkästyttäviä ja arkisia. Voimia NSA-tyypille niiden setvimiseen!

Vierailija
10/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puheluiden kuuntelu saisi jokaisen hakkerin nukahtamaan. Sääliksi kävisi jos joku salaisen tiedustelupalvelun hepun pitäisi kunnella mun tylsiä jorinoita.

Vierailija
11/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:11"]SIM-korttiSI!!! argh [/quote] pilkunnussia löysi ketjun

[/quote]

MY ASS

Vierailija
12/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se tässä lohduttaa että Suomen kielen taitajia ei maailma ole pilvin pimein kuitenkaan vakoilutehtävissäkään.  Mutta eiköhän se NSA valvo enemmän noiden isojen kihojen puhelimia kuin tavallisten tallaajien.

Vierailija
13/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:14"]

Minun puheluiden kuuntelu saisi jokaisen hakkerin nukahtamaan. Sääliksi kävisi jos joku salaisen tiedustelupalvelun hepun pitäisi kunnella mun tylsiä jorinoita.

[/quote]

Varsinkin, kun ei osaa suomea.

Vierailija
14/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa saa kuunnella mun hölötystä kavereiden kanssa, ei haittaa. Tuskin kukaan kuitenkaan edes jaksaa

Vierailija
15/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä? :D

Vierailija
16/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ketään kiinnosta asia edes periaatteellisella tasolla?

Varmaan kaikilla mammoilla on sitä perus-jorinaa ja juoruilua kaikki ne puhelut (niin mullakin), mut eikö se tosiaankaan haittaa että ne jonninjoutavat puhelut eivät ole yksityisiä?

Vierailija
17/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Jos joku haluaa noita jorinoita kuunnella niin so what. Työpuhelut puhutaan salatuilla yhteyksillä, ei kännykällä.

Vierailija
18/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua haittaa, täällä luullaan, ettei miedän kieltä ymmärrä, ovat lapsellisia, tyhmiä suorastaan.

Mä puhun jargonia, ja puhun tärkeitäkin asioita, ja kyllä haittaa, jos joku ulkopuolinen niitä kuuntelee tai muutoin ovat tietoisia.

Vierailija
19/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että kuunnellaan, olenhan sentään äärimmäisen tärkeä ja arvostettu henkilö. Puheluni ja viestini ovat täynnä tärkeää tietoa. Ja äänenikin on niin jumalainen että sietääkin kuunnella. Puhunkin aina selkeällä ja kuuluvalla äänellä, niin puhelimeeni kuin skypettäessäni. Kotonani myös keskustelen kissani kanssa politiikasta ja maailman menosta, ihan vain siksi koska tiedän että meitä salakuunnellaan.

T: Suomen Kuningas

Vierailija
20/46 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NSA on jenkeissä suurin suomen kielen tulkkien työllistäjä :)