DNA:n netti kaatunut klo 10, onko koko Suomessa? Sivustonsa oli alhaalla pitkään, downdetector näyttää punaista
Mihin operaattoriin kannattaisi vaihtaa tämä? Kaatuilee kerran viikossa täällä pääkaupunkiseudulla.
Olen huomannut että eivät päivitä häiriötiedotteisiin mitään, joskus vasta päiviä jälkikäteen.
Olen nyt netissä työkännyn liittymällä joka ei ole DNA, onneksi!!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Meidän taloyhtiössä toimii täysin normaalisti.
Meillä Etelä-Espoossa meni täysin nurin, vaihdoin puhelimen nettiin ja en ole katsonut onko dna noussut kuolleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissähän sä nytkin olet 🙄
Niin, käytän Telian mobiilinettiä koska DNA:n kiinteällä tänne palstalle ei pääse 🤪
No mikä ongelma, vaihda Teliaan, jos se siellä toimii.
Taloyhtiönetti on DNA:n kautta. Oletko jotenkin vajaa?
En ole. Sinä sen sijaan itket vaikka pääset nettiin ongelmitta sillä Teliallasi.
Ai, hyvin on täällä tampereella toiminut
Ei ole ollut ongelmia. Yksi lauantai oli niin netti kuin kaapeli tv nurin. Soittelin heille ja saivat jossain vaiheessa kuntoon.
Aika usein alhaalla tämä DNA nykyään, joka viikko. Monesti kuukahtaa kesken pankkiasioinnin tai nettiostosten teon.
Vuosi sitten toimi vielä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissähän sä nytkin olet 🙄
Niin, käytän Telian mobiilinettiä koska DNA:n kiinteällä tänne palstalle ei pääse 🤪
No mikä ongelma, vaihda Teliaan, jos se siellä toimii.
Taloyhtiönetti on DNA:n kautta. Oletko jotenkin vajaa?
Taloyhtiökö määrää kenen verkkoa käytät. Voi hyvä yksinkertaisuus. Sitäpaitsi ettekö osaa puhelimesta jakaa verkkoa?
DNA 5G toiminut Espoossa hyvin. Tämä yhteys ollut nyt muutaman kuukauden käytössä ja olen tyytyväinen.