Siis haluaako joku oikeesti miehen, joka pettää vaimoaan?
Näitä palstan juttuja lukeneena ja muutamia tuttavapiirin avioeroja seuranneena, en voi muuta kuin ihmetellä minkälaiset naiset haluaa perustaa perheen miehen kanssa, joka on jo yhtä vaimoa pettänyt ja perheensä heivannut?
Miksi kukaan haluaisi olla suhteessa naimissaolevan kanssa? Vongata miestä jättämään perheensä?
Tuttavaperheessä miehellä oli lähes vuoden sivusuhde. Reissaili ja lomaili vaimon ja lasten kanssa kun se toinen kiltisti odotteli omaa vuoroaan. Mä en ikinä suostuisi!! Joo, "onnistui" toki lopulta ja mies jätti perheensä, mutta minkälainen saalis se luuseri nyt enää on? Kiva katsoa vieressä kun ex-vaimo rakensi työllä ja tuskalla elämänsä uusiksi, lapset reissaa kahden kodin väliä eikä se mieskään vaikuta mitenkään tyytyväiseltä sen uuden nuorikon ja uuden vauvan kanssa.
Että siis otsikon mukaisesti edelleen ihmettelen.
Kommentit (13)
No onkohan ihmekään ettei kotona ole seksiä jos on ite valehteleva kusipää..
Tunnut lähtevän oleetuksesta, että kaikki haluaisivat vakiintuneen loppuelämän parisuhteen. Kaikki vaan eivät sitä halua. Silloin jos ei kaipaa kuin kevytseuraa, voi ihan hyvin hengailla sellaistenkin kanssa, joista tietää että saattavat todennäköisesti häipyä kuvioista piankin.
Minulla oli 17-vuotiaana suhde varattuun mieheen, jolla oli lapsi. Uskoin nämä klassiset "siis kun vaimo on niin kamala ja ilkeä", "asutaan vaan lapsen takia yhdessä, ei meillä oo ollut seksiäkään aikoihin", "sä oot niin erityinen" horinat. Ja sikahan tuo jätkä oli ja onneksi päättyi meidänkin tarinamme hyvin lyhyeen.
Mutta hei camoon, olin 17-v. naivi tyttönen. Sitä en vaan ymmärrä, että joku aikuinen normaalijärkinen nainen alentuu ja alistuu samaan.
Minulla (varatulla) on seksisuhde varattuun mieheen, kun kotona miestä ei ole kiinnostanut seksi vuosiin (teen väärin tiedän sen). Jos olen rehellinen, en huolisi omaksi tuollaista miestä, joka minun kanssa pettää. Monet miehet pettävät vaikka vaimo antaa kakkosta myöten kaikkea.
Tai kuka haluaa ylipätään eronneen? Epäonnistunut yksilö, joko luovuttaja tai ressukka.
Varatuista puhumattakaan.
Kai se toinen nainen perustelee sen itselleen niin että "oma raukkaparka kultakäpy joutuu valehtelemaan ja pettämään vaimoaan ihan vaan siks kun se on niiiiiin rakastunut muhun"
Itse taidat olla epäonnistunut yksilö nro5. Ja hyvin epälooginen ja ennakkoluuloinen tuomitsija.
Todella moni, usko pois. Tuttavapiirissä nähty.
- Yhdellä parhaimmista naispuolisista ystävistä oli sutinaa työkaverinsa kanssa, vaikka tuon työkaverin vaimokin oli samalla työpaikalla töissä.
- Omalla työpaikallani parilla työkaverilla oli keskenään pitkä suhde, molemmat varattuja ja kaikki 4 tunsivat toisensa.
- Nuoruusaikojen ystävä ihastui ex-avomieheeni. Puhui ihastuksesta kaikille, myös minulle. Avokki ei ollut kiinnostunut. Lopulta ystävä kilahti täysin ja syytti minua heidän onnensa tielle astumisesta! Loppui se ystävyys siihen.
- Mieheni kaveri ihastui minuun. Pyysi baarista mukaansa, en lähtenyt. Oli puhunut hyvälle ystävälleen (joka on myös mieheni kaveri) kiinnostuksestaan. Tämä sitten ehdotti minulle että kannattaisko vaihtaa, "Petteristä" saisit hyvän miehen. Ja oma mieheni seisoi ihan siinä vieressä! Oliko vähän vaivaannuttava tilanne.
Tässä vain muutama lähimmän piirin juttu.
Ymmärrän vielä jotenkin sellaiset tapaukset, että on menty nuorena naimisiin ja sitten "aikuistuttua" vasta tavataan ja rakastutaan siihen "oikeaan".
Mutta valitettavan usein nää caset liittyy siihen avioliiton rankimpaan ajanjaksoon, pikkulapsiaikaan, ja usein siinä vaiheessa se ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella. Mikä yleensä on ihan illuusiota.
Siihen avioliiton vaikeaan hetkeen tuntuu tosiaan riittävän niitä innokkaita toisia naisia kiilaa lyömään.
Pettäjillä tuntuu olevan eniten naisia. Näyttää siis haluavan ja moni.
Tylsää kun näihin kyssäreihin ei ikinä vastaa ne, joita asia koskee. Niinku tähän ne naiset, joista vaimojaan pettävät on ihquja.
Enpä olisi aiemmin itsekään huolinut pettäjää, mutta nyt taitaa käydä niin että sellaiseen alan kallistua. Molemmat ollaan varattuja, oma suhde vetelee viimeisiään ja molemmilla ensimmäinen kerta, että petetään puolisoa. Rakkaus yllätti, minkäs teet.
Mulla on rakastaja, tosi ihana mies, joka pettää vaimoaan ja minä petän miestäni. Molempien tilanne on sama, ei seksiä kotona. Jos meidän elämäntilanteemme olisi toinen, olisimme varmaankin pari, nyt emme kumpikaan halua rikkoa perheitämme, saamme suhteestamme juuri sen mitä haemme. Ja ei, en avaa tätä lisää, koska paskaa sataa niskaa joka tapauksessa.
Niin ja ihanaa miehestä ei tee se, että hän pettää vaimoaan, vaan hänen persoonansa, se miten kohtelee minua. Siihen ihmiseen olisin joka tapauksessa ihastunut.