Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhasen stimulointi

Vierailija
20.02.2015 |

Hei! Tässä parisuhteen edettyä ja vakiinnuttua olen saanut selville, että miesystäväni voisi olla avoin itseensä kohdistuvia anusleikkejä kohtaan. Edellisessä suhteessani tuli kokeiltua miehen eturauhasen stimulointia sormin, mutta tuo mies ei siitä juuri piitannut (tai sitten tein jotakin väärin). Nyt haluaisin kuitenkin tuon taidon oppia, sillä nykyistäni ajatus selvästi kiinnostaa. Löytyisikö täältä ihmisiä, jotka osaisivat auttaa minua asiassa eteenpäin? Kannattaisiko kokeilut aloittaa pelkästään sormin, vai hankkia myös joitakin leluja avuksi? Millainen liukkari toimii tässä, entä esivalmistelut? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita, niin miesten kuin naistenkin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi on siihen hommaan oivallinen värkki! Muista vaan mistä se eturauhanen sieltä oikein löytyy....peppureiästä sisään ja sormea koukistellen sinne mahan puolelle niin hyvää tulee. Lelutkin on hyviä, itselleni ei kuitenkaan mitkään täristimet ole parhaita vaan ihan vaan joku anustappi, dildo, paremman puutteessa on toiminut jopa talouspaperirullan pidin...siis sellainen suora puutappi vaan. Liukastetta aina reippaasti peliin ja mitään ei kannata tehdä liian rajuin ottein. Ja mites miehes suhtautuisi jos ehdottaisit sträppiä...

Vierailija
2/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Strap on kuuluu omiin fantasioihini ja olen siitä miehelleni vähän puhunutkin, mutta se olisi varmaan näin alkuun ehkä turhan raju aloitus:D En halua synnyttää miehelle mitään traumoja (kuten itselleni on käynyt), vaan edetä hitaasti ja miehen ehdoilla. Kiitos vinkeistä! Olin tuollaista täristintä jo vähän katsellut, mutta ehkä sitten jätän sen vielä tilaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ottakaa vaan ihan omaan tahtiin stessaamatta! Vielä niistä täristimistä: itse tilasin heti kättelyssä kaksi kehuja saanutta mutta ei ne oikein toimi meikäläiselle...niillä tulee ennemmunkin sellainen turtunut olo alapäähän ja innostus hiipuu siihen. Meillä tilanne on vähän käänteinen koska se olen mimä(mies siis) jolla kiinnostus on kovempi. Olisin milloin vaan valmis jos vaimo innostuisi näihin leikkeihin...vaikka sträpillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän