Dieettiruoka pizzan himoisille: 580kcal ja maha ihan täyteen
Eli laita jostain normaalista 350g pizzasta (esim. meatlovers) puolikas uuniin, ja sitten valmiina laita siihen purkki (200g) valion raejuustoa päälle. 40g proteiinia, ravintoarvot ihan ok ja ihan helvetin hyvää.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"] Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D ap [/quote] Minä syön isoja annoksia pizzaa rasvaisella täytteellä melkein joka päivä lounaaksi. :P Olen alipainon rajoilla. Lihavat on sellaisia, jotka laihduttavat koko ajan. Me hoikat saadaan syödä mitä vain ja miten paljon vain. [/quote]Kärsit todennäköisesti aliravitsemuksesta ja mistä muka tiedät, etteivät sisäelimesi ole rasvoittuneet?
[/quote]
No kyllä mä nyt vähän muutakin syön kuin sitä pizzaa. :D Yritä nyt hillitä kateuttasi. Ainahan punkerot selittelee, että geenien takia he ovat lihavia ja sitten kun joku onkin geenien takia hoikka ja terve, niin ai kun pitää väittää vastaan ja toivoa pahaa.
[/quote]Rauhoitu, en ole punkero, kateellinen enkä ole selitellyt yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:24"]Ai kun vyötärö on alle 70 cm ja kolesteroli alle 5 niin kyllä täällä mammat silti tietää, että sisäelimet on rasvoittuneet. Ja tuolla yli metrisellä mahalla ei ole, kun se syö vain salaattia. Just.
[/quote]No ei se vyötärönympärys korreloi sisäelinten rasvaisuuden mukaan. Hoikalla ihmisellä voi aiva hyvin olla rasvoittuneet sisäelimet
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:24"]Ai kun vyötärö on alle 70 cm ja kolesteroli alle 5 niin kyllä täällä mammat silti tietää, että sisäelimet on rasvoittuneet. Ja tuolla yli metrisellä mahalla ei ole, kun se syö vain salaattia. Just.
[/quote]No ei se vyötärönympärys korreloi sisäelinten rasvaisuuden mukaan. Hoikalla ihmisellä voi aiva hyvin olla rasvoittuneet sisäelimet
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"]
Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D
ap
[/quote]
No on sulla asenne. Ei tämä nyt varmaan liity siihen naiseuteen tai pizzanpalasta täyteen tulemiseen, vaan siihen että ruoka kuulosti suurimma osan mielestä pahalta ja kalori-ravintoarvosuhteeltaan aika heikolta.
Minä tykkään raejuustosta ja ideasi on ihan ok. Mutta sulaako se raejuusto pizzan päälle, niinkuin esim. mozzarella?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"]
Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D
ap
[/quote]
Minä syön isoja annoksia pizzaa rasvaisella täytteellä melkein joka päivä lounaaksi. :P Olen alipainon rajoilla. Lihavat on sellaisia, jotka laihduttavat koko ajan. Me hoikat saadaan syödä mitä vain ja miten paljon vain.
[/quote]
Niin minäkin nuorena ajattelin, mutta oikeastaan se yksi pizza saattoi olla koko päivän ainoa ateria jonkun hedelmän lisäksi ja liikuntamäärät olivat valtavia, kun ei ollut autoa. En minä kalorimääräisesti kovin paljon syönyt, vaikka söinkin pizzaa aika usein. Nyt on epäily sydänviasta, vaikka lihava en ole koskaan ollut.
Ai kun vyötärö on alle 70 cm ja kolesteroli alle 5 niin kyllä täällä mammat silti tietää, että sisäelimet on rasvoittuneet. Ja tuolla yli metrisellä mahalla ei ole, kun se syö vain salaattia. Just.