Dieettiruoka pizzan himoisille: 580kcal ja maha ihan täyteen
Eli laita jostain normaalista 350g pizzasta (esim. meatlovers) puolikas uuniin, ja sitten valmiina laita siihen purkki (200g) valion raejuustoa päälle. 40g proteiinia, ravintoarvot ihan ok ja ihan helvetin hyvää.
Kommentit (29)
Se BBQ kanapitsa on kokonaisenakin vaan 610kcal...
Jätä se puolikas pizza pois ja laita tilalle puoli kiloa vihanneksia, niin takuulla laihdut.
Ite söisin sen raejuuston erikseen. Ei huono idea. Tosin noi pakastelätyt on usein ihan kamalaa shhaissea.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Ei varmaan täytä niin paljoa, tuskin on edes yhtä hyvää ja enemmän rasvaa ym..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Itseasiassa rakastan pakastepitsoja. Enkä ole dieetillä, olen normaalipainoinen. Mutta ihan vinkkinä laihiksella olijoille jos pitsanhimo iskee. 610kcal pakastepitsassa ei ole paljon.
Ei varmaan täytä niin paljoa, tuskin on edes yhtä hyvää ja enemmän rasvaa ym..
[/quote]
Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D
ap
Mä olen laihiksella mutta syön joka perjantai pizzan. Painoa pudonnut 10 kiloa kolmessa kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:58"]Mä olen laihiksella mutta syön joka perjantai pizzan. Painoa pudonnut 10 kiloa kolmessa kuukaudessa.
[/quote]
Tä on oikeesti hyvä ja kannattaa ottaa mallia, jos sallii itselleen välillä jotain hyvää ei retkahda :)
T. Ei 9
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"]
Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D
ap
[/quote]
Minä syön isoja annoksia pizzaa rasvaisella täytteellä melkein joka päivä lounaaksi. :P Olen alipainon rajoilla. Lihavat on sellaisia, jotka laihduttavat koko ajan. Me hoikat saadaan syödä mitä vain ja miten paljon vain.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"]
ap
[/quote]
Minä syön isoja annoksia pizzaa rasvaisella täytteellä melkein joka päivä lounaaksi. :P Olen alipainon rajoilla. Lihavat on sellaisia, jotka laihduttavat koko ajan. Me hoikat saadaan syödä mitä vain ja miten paljon vain.
[/quote]
Luuletko ettei se rasva tule sisäelimiin tms? Luuletko että ne rasvat imeytyy paskan mukana eikä sulle tuu mitään haittaa siitä?
Pizzasta saa aika kevyttä kun laittaa pelkkiä kasviksia täytteeksi ja vaihtaa juuston johonkin vähärasvaiseen.
En laihduta ja pitsan teko vähän vaiheessa. Odotan kun taikina sulaa, sitä oli jäänyt just tarpeeksi pakkaseen. Meetvurstia, jauhelihaa, paprikaa, aurajuustoa, nyhtöpossua ja tomaattia ainakin perus juuston ja tomaattipyreen lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"]
ap
[/quote]
[/quote]
Luuletko ettei se rasva tule sisäelimiin tms? Luuletko että ne rasvat imeytyy paskan mukana eikä sulle tuu mitään haittaa siitä?
[/quote]
Ei ole ainakaan vielä tullut. Vyötärö on 67 cm ja kokonaiskolesteroli alle 5. Toiset pääsee geenien takia helpommalla kuin toiset. No can do. :D
Pakastepizza + raejuustoa = "ihan helvetin hyvää". Ok...
Minä syön vain kourallisen salaattia päivässä ja olen lihava. Vyötärö 107 cm. Mutta ainakaan ei rasva tule sisäelimiin kun en syö rasva pitsaa!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"]
ap
[/quote]
[/quote]Kärsit todennäköisesti aliravitsemuksesta ja mistä muka tiedät, etteivät sisäelimesi ole rasvoittuneet?
Kuulostaa aika yököltä.
Itse jos satun syömään pitsaa, myös sinä päivänä tulee kuntoiltua tuplaten.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:18"]
Pakastepizza + raejuustoa = "ihan helvetin hyvää". Ok...
[/quote]
Aivan varmaan ;D
Väitän kuitenkin, että itse tehty pizza on huomattavasti terveellisempi (ravintoarvot, voi itse päättää, mitä laittaa, esim. laihduttaja niitä terveellisiä tuotteita). Pohjankin voi tehdä vähemmän pullamössöksi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"] Ainiin eiku sori. Unohdin että ootte naisia. Ette saa muutenkaa syödä dieetillä kuin 1200 kaloria ja teillä tulee maha täyteen yhdestä pizzan palasta :'D ap [/quote] Minä syön isoja annoksia pizzaa rasvaisella täytteellä melkein joka päivä lounaaksi. :P Olen alipainon rajoilla. Lihavat on sellaisia, jotka laihduttavat koko ajan. Me hoikat saadaan syödä mitä vain ja miten paljon vain. [/quote]Kärsit todennäköisesti aliravitsemuksesta ja mistä muka tiedät, etteivät sisäelimesi ole rasvoittuneet?
[/quote]
No kyllä mä nyt vähän muutakin syön kuin sitä pizzaa. :D Yritä nyt hillitä kateuttasi. Ainahan punkerot selittelee, että geenien takia he ovat lihavia ja sitten kun joku onkin geenien takia hoikka ja terve, niin ai kun pitää väittää vastaan ja toivoa pahaa.
Hyi, eikä mikään dieettiruoka tosiaankaan.